STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-06-18

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 2 lata stażu pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, finanse, administracja publiczna; 2. mile widziane 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań związanych z ewidencją środków trwałych; 4. znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywanie terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 1. list motywacyjny; 2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 3. kserokopie świadectw pracy dokumentujących 2 - letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o niekaralności; posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 7. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 19.06.2018

Oferta pracy ważna do: 26.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK OCHRONY - od 13 PLN

nadzór nad pozostawionym mieniem
OLIMP OCHRONA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER TORZYM - od 2 550 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek na terenie sklepu oraz terenie przyległym. Wykształcenie min. podstawowe. Praca - sklep Biedronka Torzym. Tel.: 664 444 733 Monika Rybowiak/ 600 444 518 Katarzyna Pawełczyk.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Torzym (lubuskie)

ŚLUSARZ SPRZĘTU PPOŻ - 2 600 - 3 800 PLN

Naprawa sprzętu ppoż. (gaśnice, agregaty itp)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "Supon" S.A. - 2018-07-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-09 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH - od 3 500 PLN

WYKONYWANIE INSTALACJI CHŁODNICZYCH FREONOWYCH, WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH, WYKRYWANIE I USUWANIE AWARII Z DZIEDZINY CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI
ACS SERWIS KLIMATYZACJI - 2017-04-03 - Rzgów (łódzkie)

PAKOWACZ MĄKI - od 2 500 PLN

pakowanie i załadunek worków
AGRO- MAR SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Kargowa (lubuskie)

SPRZEDAWCA / KIEROWCA - od 3 200 PLN

Sprzedaż, przygotowywanie i doręczanie produktów zamawianych przez klientów do miejsc wskazanych przez odbiorców oraz inne zadania zlecone przez przełożonych, PRACA FIZYCZNA, wyjazd z Wieliczki, praca na terenie Krakowa i okolic.
TOMASZ MACIEJ SZYWAŁA APPORT ZOOTECHNIKA - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca w markecie (Intermarche) na stanowisku kasjer-sprzedawca
Pascal Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Pszczyna (śląskie)

RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

Recepcja - obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPRZATACZKA BIUROWA - do 2 000 PLN

Prace porządkowe.
Certfor Sp. z o. o. - 2017-01-26 - Gdańsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 000 - 5 000 PLN

sprzedaż, pozyskiwanie klientów
Irena S.C. Radosław Misiak, Grzegorz Nocuń - 2017-07-10 - Bytom (śląskie)

GLAZURNIK - od 925 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - od 3 500 PLN

1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)

STANOWISKA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ROZLICZEŃNIERUCHOMOŚCI - 2 800 - 3 500 PLN

kontrola stanowisk, sekcji, działów i odrębnych jednostek organizacyjnych w zakresie określonym przez pracodawcę, sporządzanie rozliczeń kosztów i przychodów nieruchomości.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-03 - Opole (opolskie)

TECHNOLOG – PROGRAMISTA OBRABIAREK - od 2 000 PLN

projektowanie konstrukcji stalowych, przygotowanie produkcji, zestawienia materiałowe, kontrola terminów, kalkulacje, czytanie rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Grzęska (podkarpackie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

- poznanie zakładu, kuchni i pomieszczeń pomocniczych;- pomoc w przygotowywaniu posiłków;- gospodarowanie artykułami żywnościowycmi;- mycie naczyń i sprzętu kuchennego;- sprzątanie kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Bobrek (małopolskie)

STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH - od 2 400 PLN

Szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2017-12-22 - Potęgowo (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

Transport drogowy towarów, wyjazdy dwutygodniowe lub trzytygodniowe, praca wg grafiku
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Zawidów (dolnośląskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 16 PLN

liczenie produktów w supermarkecie
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej,przyjęcia towaru,bsługa działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Samba" T.Dubowik,S.Krajewski sp.J - 2016-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

Staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy ze środków POWER. Staż w Salonie Fryzjerskim Dariusza Fejczuka w Pyrzycach
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

naprawa, konserwacja pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Augustów (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków, praca w kuchni.
Szkoła Podstawowa Nr 92 - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 700 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego ,zamiatanie ,odśnieżanie, koszenie trawy
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. (Zakład pracy chronionej) - 2017-09-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 800 PLN

Tworzenie stron internetowych w sklepie internetowym oraz na platformie ebay, pełna obsługa internetowa sklepów wraz z obsługą sprzedaży. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
Fishing-Mart Wioletta Chmielarz-Stryczek - 2016-07-01 - Bielsko-Biała (śląskie)

JELICIARZ - od 2 392 PLN

Nadzorowanie Jakościowei ilościowe nad obróbką jelit zwierzęcych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)