STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-06-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYMW WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 2 lata stażu pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, finanse, administracja publiczna; 2. mile widziane 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań związanych z ewidencją środków trwałych; 4. znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywanie terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 1. list motywacyjny; 2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 3. kserokopie świadectw pracy dokumentujących 2 - letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o niekaralności; posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 7. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym w terminie do dnia 26 czerwca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres ośmiu miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,11 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 26.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad pozostawionym mieniem
OLIMP OCHRONA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek na terenie sklepu oraz terenie przyległym. Wykształcenie min. podstawowe. Praca - sklep Biedronka Torzym. Tel.: 664 444 733 Monika Rybowiak/ 600 444 518 Katarzyna Pawełczyk.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Torzym (lubuskie)
Naprawa sprzętu ppoż. (gaśnice, agregaty itp)
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "Supon" S.A. - 2018-07-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-09 - Słupsk (pomorskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI CHŁODNICZYCH FREONOWYCH, WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH, WYKRYWANIE I USUWANIE AWARII Z DZIEDZINY CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI
ACS SERWIS KLIMATYZACJI - 2017-04-03 - Rzgów (łódzkie)
pakowanie i załadunek worków
AGRO- MAR SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Kargowa (lubuskie)
Sprzedaż, przygotowywanie i doręczanie produktów zamawianych przez klientów do miejsc wskazanych przez odbiorców oraz inne zadania zlecone przez przełożonych, PRACA FIZYCZNA, wyjazd z Wieliczki, praca na terenie Krakowa i okolic.
TOMASZ MACIEJ SZYWAŁA APPORT ZOOTECHNIKA - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)
Szycie na stebnówce
"AGK" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO-USŁUGOWE GRZEGORZ KEMPA - 2016-04-15 - Ligota (dolnośląskie)
praca w markecie (Intermarche) na stanowisku kasjer-sprzedawca
Pascal Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Pszczyna (śląskie)
Recepcja - obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Prace porządkowe.
Certfor Sp. z o. o. - 2017-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż, pozyskiwanie klientów
Irena S.C. Radosław Misiak, Grzegorz Nocuń - 2017-07-10 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń Rp-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 04 grudnia 2017r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)
kontrola stanowisk, sekcji, działów i odrębnych jednostek organizacyjnych w zakresie określonym przez pracodawcę, sporządzanie rozliczeń kosztów i przychodów nieruchomości.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-03 - Opole (opolskie)
projektowanie konstrukcji stalowych, przygotowanie produkcji, zestawienia materiałowe, kontrola terminów, kalkulacje, czytanie rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Grzęska (podkarpackie)
- poznanie zakładu, kuchni i pomieszczeń pomocniczych;- pomoc w przygotowywaniu posiłków;- gospodarowanie artykułami żywnościowycmi;- mycie naczyń i sprzętu kuchennego;- sprzątanie kuchni.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Bobrek (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2017-12-22 - Potęgowo (pomorskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
Transport drogowy towarów, wyjazdy dwutygodniowe lub trzytygodniowe, praca wg grafiku
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Zawidów (dolnośląskie)
liczenie produktów w supermarkecie
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej,przyjęcia towaru,bsługa działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Samba" T.Dubowik,S.Krajewski sp.J - 2016-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy ze środków POWER. Staż w Salonie Fryzjerskim Dariusza Fejczuka w Pyrzycach
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
naprawa, konserwacja pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Augustów (podlaskie)
Przygotowywanie posiłków, praca w kuchni.
Szkoła Podstawowa Nr 92 - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego ,zamiatanie ,odśnieżanie, koszenie trawy
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. (Zakład pracy chronionej) - 2017-09-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Tworzenie stron internetowych w sklepie internetowym oraz na platformie ebay, pełna obsługa internetowa sklepów wraz z obsługą sprzedaży. Praca jednzomianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
Fishing-Mart Wioletta Chmielarz-Stryczek - 2016-07-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzorowanie Jakościowei ilościowe nad obróbką jelit zwierzęcych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)