STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-01-09

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależnośći od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACYDS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub z elementami ochrony środowiska, administracja, prawo; umiejętność interpretowania przepisów prawnych; znajomość podstawowych przepisów: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego; stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1695)Wymagania dodatkowe: mile widziana znajomość języków obcych; umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro oraz umiejętność właściwego interpretowania przepisów prawa; łatwość komunikacji; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w terminie do dnia 22 stycznia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 16.01.2018

Oferta pracy ważna do: 22.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

OPERATOR SUSZARNI - od 2 500 PLN

Praca w Krępnej
MTB Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Krępna (opolskie)

SPRZEDAWCA - KELNER - od 2 000 PLN

Obsługa klienta w pizzerii, pomoc w kuchni.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALICJA BACHTA - 2017-02-22 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 2 000 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/400733/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_inWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. infrastruktury technicznej w Wydziale Spraw Komunalnych Urzędu Miejskiego w Tczewie do dnia 11 grudnia 2017 roku. Aplikacje, które wpłynądo Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-12-05 - Tczew (pomorskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI-7/18 ETATU - do 600 PLN

Prowadzenie zajęć z informatyki w kl. IV-VIII
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Barkowie - 2018-08-27 - Barkowo (dolnośląskie)

BUFETOWA / KASJER - 1 950 - 2 000 PLN

serwowanie posiłków, praca na kasie, drobne prace na kuchni
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPOATACJI NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: instalacja sanitarna, inżynieria środowiska) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.4.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży sanitarnej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci i instalacji sanitarnych,uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji sanitarnych i sieci, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji i rozliczenie mediów w branży sanitarnej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacyjnym, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, nadzorowanie, kontrolowanie robót sanitarnych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń sanitarnych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie i realizowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych kotłowni, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji sanitarnych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży sanitarnej, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń technicznych oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; rozliczanie dostaw i zużycia mediów technicznych i paliw do wytworzenia energii cieplnej, realizowanie zadań z zakresu ochrony p- poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - 2 000 - 2 800 PLN

Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie. Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach. Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami. Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami.
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Tychy (śląskie)

ROBOTNIK TRANSPORTU - od 1 850 PLN

- przewożenie sztuk tkaniny- wymiana wałów osłonowych- obsługa parownika
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Rzeszynek (kujawsko-pomorskie)

USTAWIACZ/OPERATOR OBRABIAREK DO METALI - od 13,7 PLN

czynności związane z zawodem, tzn. obsługi i nadzoru obrabiarek uniwersalnych, półautomatycznych i automatycznych (np. tokarka, frezerka, szlifierka) w celu samodzielnego wykonania powierzonych zleceń; czyszczenia i konserwacji, obsługiwania maszyn, urządzeń i przyrządów. Miejsce pracy : wg. zleceń pracodawcy
PROJEKTANCI KARIERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-06 - Opole (opolskie)

APLIKANT - 2 200 - 2 700 PLN

Praca na terenie gminy Nadarzyn, w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym, związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczenie imprez i uroczystości. Praca na pełny etat, od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6.30-22 ( podczas zabezpieczania praca nawet w godzinach nocnych))
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2017-03-06 - Nadarzyn (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 300 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Umowa o pracę na okres próbny lub na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sielska, ul. Mińska, ul. Horbaczewskiego. Oferta dostepna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-08-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO GARMAŻERYJNE - od 1 200 PLN

Pomoc przy przygotowaniu ukraińskich dań domowych i garmażeryjnych, potrawy gorące i zimne. Praca na pół etatu w godz. 11-15.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)

PAKOWACZ/PAKOWACZKA - od 1 750 PLN

Pakowanie wyrobów kosmetyczno-higienicznych w kartoniki i opakowania zbiorcze. Kontakt z agencją pracy e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl. Oferta dostępna w sali B.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI PROJEKTU CASYPOT W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30.06.2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-30 - Słupsk (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

Okna, drzwi, bramy, ogrodzenia, podłogi.
HOLZ MASTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Zgierz (łódzkie)

LISTONOSZ - do 2 150 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-06-21 - Urszulin (lubelskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 15,5 PLN

obsługa wózka widłowego, ręczne prace transportowe na magazynie; 2 zmiany: 6-14, 14-22
PPT Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Piaseczno (mazowieckie)

MARKETING MANAGER - od 2 000 PLN

kreowanie marki firmy na rynkach zagranicznych
INTERBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)

POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 1 850 PLN

PRACE PORZĄDKOWE - TEREN ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY - BRZEGI
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-POL" - 2010-06-10 - Marszowice (małopolskie)

SPAWACZ - od 2 200 PLN

spawacz, miejsce pracy na terenie woj. łódzkiego
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Zgierz (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (GIEŁDA PRACY DNIA 08.07.2016R. GODZ. 09:00 KP) - od 2 050 PLN

obsługa linii produkcyjnej,ustawianie płyt, lutowanie komputerów, kontrola jakości produkowanych płyt.
AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - od 3 000 PLN

Kontrolowanie przestrzegania procedur utrzymania jakości w całym procesie technologicznym. Współdziałanie z głównym technologiem w utrzymaniu standardu jakościowego produktów gotowych. Wymagana znajomość procedur i przepisów, dotyczących bezpieczeństwa żywności i przepisów związanych z konrolą jakości w przemyśle spożywczym. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
DROP S. A. - 2018-03-29 - Kępno (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 500 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowej np. zamiatanie, odkurzanie, mycie, opróżnianie koszy, zgodnie z przekazanym szczegółowym zakresem prac.
ARTES Piotr Sarzyński - 2018-03-07 - Błonie (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wkspozycja towarów, pomoc przy zamawianiu towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Tarnawatka (lubelskie)