STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
Data publikacji: 2016-06-06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy:
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;Termin składania podań: 07.06.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.06.2016
Oferta pracy ważna do: 07.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
składanie sprzętu AGD, obsługa prostych maszyn produkcyjnych, montaż drobnych elementów, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauka obsługi: kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, wyszukiwanie potrzebnych informacji, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących, przyjmowanie, rozdzielanie korespondencji, przepisywanie oraz wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących, przychodzących, sporządzanie pism w programie WORD, zestawień, tabel w programie EXCEL.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Słubice (lubuskie)
Przygotowanie opracowań graficznych.Archiwizacja danych graficznych.
RITTER-PEN Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Mikołów (śląskie)
Pomoc w pracach kuchennych
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wola Czołnowska (lubelskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Niemieńsko (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Nowęcin (pomorskie)
- >Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i osiąganych wyników pracy. Ciekawy i szeroki zakres obowiązków. Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy. Dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie. Ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.- Aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów oraz przewoźników. Realizacja planów sprzedażowych, negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami. Poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie obsługiwanych klientów/kierunków. Organizacja transportów cało-pojazdowych i częściowych. Odpowiedzialność za wyniki oraz dyspozycyjność. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom oraz o terminowość realizowanych zleceń. Inne prace administracyjne.- Wynagrodzenie: 2100-3500 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji (podstawa i prowizja od wyników). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Zaangażowanie i samodzielność w działaniu. Orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych. Dobra organizacja pracy i wysoka efektywność. Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych. Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. Znajomość rynku i zagadnień branży TSL będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i dodatarowywanie
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2018-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii
Kancelaria K & W Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyrządzanie napoi zimnych i ciepłych, alkoholowych, zamawianie towaru, czynności porządkowe, obsługa gości baru i restauracji, rozliczanie należności.
HOTEL SOPOT SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Sopot (pomorskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-22 - Komorniki (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem dostawczym, przewożenie artykułów metalowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ozorków (łódzkie)
przewóz towarów po calym kraju, współpraca z kierowcami posługującymi się j. rosyjskim i białoruskim
Transport Ciężarowy Krzysztof Kwiek - 2016-08-17 - Głogów (dolnośląskie)
Pakowanie, etykietowanie kosmetyków. Napełnianie pojemników masa kosmetyczną. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Bell Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Krzysztof Pałyska - 2018-02-16 - Józefów (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. rok doświadczenia; prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane; samodzielność, kreatywność; zakres obowiązków: wykonywanie prac dekarskich; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Gliwice (śląskie)
obsługa Klientów, obsługa Kasy, prace porządkowe
PoloMarket Sp.z.o.o - 2016-10-07 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
REALIZACJA SPOTKAŃ UMÓWIONYCH PRZEZ DZIAŁ CALL CENTER; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:rekrutacja.szczecin1 (at) interia.pl; SYSTEM WYNAGRADZANIA PROWIZYJNY; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE;
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w księgowości
ZAKŁAD ROBÓT PUBLICZNYCH W INOWROCŁAWIU - 2018-07-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, rozmieszczanie towarów w magazynie, czynności administracyjne
FIEGE LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kraków (małopolskie)
prace ślusarsko spawalnicze
Zakład Urządzeń Innowacyjnego Oprzyrządowania S.C. - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
mycie zastawy stołowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
zgodny z wykonywanym zawodem (praca na terenie woj.śląskiego)
FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "DAROX" MONIKA JOCHYMCZYK - 2017-10-25 - Psary (śląskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów. Obsługa placowa i ZUs klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ujazd (łódzkie)
Profesjonalna obsługa Klienta, doradztwo w doborze towaru, dbanie o kompletność towaru i oferty, porządek w dziale.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Rumia (pomorskie)
udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-WYKAŃCZANIE WNĘTRZ-MALOWANIE NATRYSKOWE-MALOWANIE TRADYCYJNE-TYNKOWANIE-SZPACHLOWANIE
BUDERMO USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PAWEŁ KRZESZOWSKI - 2017-08-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Sortowanie paczek i towarów zgodnie z przyjetą typologią sortowania
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)