STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji

Data publikacji: 2016-06-06

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)

Nazwa pracodawcy:
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;Termin składania podań: 07.06.2016r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wysocka

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 06.06.2016

Oferta pracy ważna do: 07.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER - od 16,9 PLN

składanie sprzętu AGD, obsługa prostych maszyn produkcyjnych, montaż drobnych elementów, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Nauka obsługi: kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu, wyszukiwanie potrzebnych informacji, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących, przyjmowanie, rozdzielanie korespondencji, przepisywanie oraz wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących, przychodzących, sporządzanie pism w programie WORD, zestawień, tabel w programie EXCEL.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT GRAFIKA - od 1 900 PLN

Przygotowanie opracowań graficznych.Archiwizacja danych graficznych.
RITTER-PEN Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Mikołów (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc w pracach kuchennych
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wola Czołnowska (lubelskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Niemieńsko (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA (PRACA SEZONOWA) - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2018-04-05 - Nowęcin (pomorskie)

SPEDYTOR/ HANDLOWIEC W BRANŻY TRANSPORTOWEJ - 2 100 - 3 500 PLN

- >Firma oferuje: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i osiąganych wyników pracy. Ciekawy i szeroki zakres obowiązków. Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy. Dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie. Ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.- Aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów oraz przewoźników. Realizacja planów sprzedażowych, negocjacje warunków wykonania zleceń z przewoźnikami i klientami. Poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie obsługiwanych klientów/kierunków. Organizacja transportów cało-pojazdowych i częściowych. Odpowiedzialność za wyniki oraz dyspozycyjność. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom oraz o terminowość realizowanych zleceń. Inne prace administracyjne.- Wynagrodzenie: 2100-3500 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji (podstawa i prowizja od wyników). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Zaangażowanie i samodzielność w działaniu. Orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych. Dobra organizacja pracy i wysoka efektywność. Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych. Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. Znajomość rynku i zagadnień branży TSL będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - do 2 350 PLN

obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i dodatarowywanie
STOKROTKA Sp. z o. o. - 2018-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii
Kancelaria K & W Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

BARMAN/BARMANKA - od 3 062,77 PLN

Przyrządzanie napoi zimnych i ciepłych, alkoholowych, zamawianie towaru, czynności porządkowe, obsługa gości baru i restauracji, rozliczanie należności.
HOTEL SOPOT SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-09-08 - Sopot (pomorskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 600 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-22 - Komorniki (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kierowanie pojazdem dostawczym, przewożenie artykułów metalowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ozorków (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 2 000 - 4 000 PLN

przewóz towarów po calym kraju, współpraca z kierowcami posługującymi się j. rosyjskim i białoruskim
Transport Ciężarowy Krzysztof Kwiek - 2016-08-17 - Głogów (dolnośląskie)

KONFEKCJONER KOSMETYKÓW (83J) - do 2 100 PLN

Pakowanie, etykietowanie kosmetyków. Napełnianie pojemników masa kosmetyczną. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Bell Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Krzysztof Pałyska - 2018-02-16 - Józefów (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)

DEKARZ - od 2 000 PLN

Wykształcenie: zawodowe; min. rok doświadczenia; prawo jazdy kat. B oraz orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane; samodzielność, kreatywność; zakres obowiązków: wykonywanie prac dekarskich; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Gliwice (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

obsługa Klientów, obsługa Kasy, prace porządkowe
PoloMarket Sp.z.o.o - 2016-10-07 - Jastrzębia Góra (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 2 500 PLN

REALIZACJA SPOTKAŃ UMÓWIONYCH PRZEZ DZIAŁ CALL CENTER; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:rekrutacja.szczecin1 (at) interia.pl; SYSTEM WYNAGRADZANIA PROWIZYJNY; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE;
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, rozmieszczanie towarów w magazynie, czynności administracyjne
FIEGE LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kraków (małopolskie)

SPAWACZ ŚLUSARZ - od 2 800 PLN

prace ślusarsko spawalnicze
Zakład Urządzeń Innowacyjnego Oprzyrządowania S.C. - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)

ZMYWACZ NACZYŃ - od 13 PLN

mycie zastawy stołowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DO PRAC WYKOŃCZENIOWYCH /GLAZURNIK - od 4 600 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem (praca na terenie woj.śląskiego)
FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "DAROX" MONIKA JOCHYMCZYK - 2017-10-25 - Psary (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wprowadzanie i księgowanie dokumentów. Obsługa placowa i ZUs klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ujazd (łódzkie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Profesjonalna obsługa Klienta, doradztwo w doborze towaru, dbanie o kompletność towaru i oferty, porządek w dziale.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Rumia (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 4 000 PLN

-WYKAŃCZANIE WNĘTRZ-MALOWANIE NATRYSKOWE-MALOWANIE TRADYCYJNE-TYNKOWANIE-SZPACHLOWANIE
BUDERMO USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PAWEŁ KRZESZOWSKI - 2017-08-25 - Polkowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK SORTOWANIA PRZESYŁEK I TOWARÓW - od 13,7 PLN

Sortowanie paczek i towarów zgodnie z przyjetą typologią sortowania
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 1 850 PLN

1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)


Wybierz powiat