STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie z 3 - letnim stażem pracy; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziana praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; 4. odpowiedzialność; 5. zaangażowanie; 6. łatwość komunikacji; 2. umiejętność argumentowania; 3. dyspozycyjność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres; 6. umiejętność pracy pod presją czasu; 7. bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; 7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 8. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 9. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; 10. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,14 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 16.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykończenie wnętrz, szpachlowanie, malowanie itp. I zmiana 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Waksmund (małopolskie)
Praca na terenie woj. Podkarpackiego.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów , utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami , współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych , przygotowywanie ofert handlowych.
ZAKŁAD DYSTRYBUCJI GAZU PŁYNNEGO MPGK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-05 - Komorniki (wielkopolskie)
Pomoc przy kompletowaniu, segregowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych.Pomoc przy sporządzaniu dekretacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Produkcja mebli
ARTBUD ALICJA WĄSIK - 2018-07-20 - Klikawa (lubelskie)
przecieranie surowca średniowymiarowego, paczkowanie powstałych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30.06.2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-30 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
Publiczna Szkoła Podstawowa w Marwałdzie - 2016-07-08 - Marwałd (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej w języku angielskim i pendżabskim, wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy, udzielanie informacji telefonicznych, znajomość rynku azjatyckiego
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Piaseczno (mazowieckie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 25-08-2018 r. Sala E, H, C, G.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
staż w wytwórni wód
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ustroń (śląskie)
sprzedaż towarów , obługa kasy fiskalnej
Centrum Handlowe "PANORAMA" M. Grzybowska w Ciechanowie - 2016-08-31 - Ciechanów (mazowieckie)
wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywne pozyskiwanie klienta, obsługa kasowo-dysponencka, udział w działaniach marketingowychsprzedaż produktów finansowych
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2017-09-01 - Lublin (lubelskie)
drobne prace manualne, montaż drobnych elementów, obsługa maszyn potrzebnych w procesie produkcji, skręcanie drowbnych elementów- silniczków do bram i rolet
MANPOWER GROUP Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Niepołomice (małopolskie)
nauka organizowania działań edukacyjnych z dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)
dbanie o pwierzone mienie, sumienne wykonywanie poleceń
MarQs - Usługi Autokarowe - 2016-10-25 - Topola Królewska (łódzkie)
Tłumaczenie rozmów z klientami, obsługa poczty w języku arabskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Karpacz (dolnośląskie)
kontrola poprawności działania instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych zgodnie z harmonogramem wykonywania konserwacji, przeglądów instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych zgodnie z harmonogramem, wykonywanie napraw, wymian i modernizacji instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych, rekomendowanie zakupu części zamiennych do instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych, sporządzanie raportów z przeprowadzanych prac.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Świdnik (lubelskie)
- kontrola jakości procesów produkcyjnych na poszczególnych etapach,- planowanie terminów realizacji powierzonych zadań,- obsługa magazynu kontroli,- przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towaru,- odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie dokumentów oraz zgodność ze stanem,- ostateczna kontrola przed wysyłką produktów oraz opakowań.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
obsługa wózka widłowego-przewóz szkła
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca na wiertarkach, szlifowanie detali; godziny pracy: 6.00- 22.00
Obróbka Metali Mieczysław Mielnik - 2017-07-15 - Włynkówko (pomorskie)
Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Urzędów (lubelskie)