STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.dobra znajomość obsługi komputera;5.znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, znajomość kodeksu cywilnego;6.co najmniej 3-letni staż pracy;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane wykształcenie budowlane;2.mile widziana znajomość języków obcych;3.praca w jednostkach samorządu terytorialnego lub podmiotach zarządzających nieruchomościami mile widziana;4.łatwość komunikacji;5.umiejętności analityczne;6.zaangażowanie;7.odpowiedzialność;8.wnikliwość;9.umiejętność argumentowania;10.kreatywność;11.umiejętność pracy w zespole;12.odporność na stres;
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.9.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. sprzedaży mieszkań w Referacie Sprzedaży Lokali Mieszkalnych w Wydziale Polityki Mieszkaniowej do dnia 27 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,20 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
WITA KRYSTYNA JABŁOŃSKA USŁUGI REHABILITACYJNE - 2016-10-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Remont kontenerów morskich,
BTS SOLUTION Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
-opracowywanie dokumentów BHP,-prowadzenie szkoleń w zakresie BHP,-przygotowywanie okresowych analiz,-ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
"PIEPRZYK FAMILY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kurów (lubelskie)
podstawowa obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakości wyrobu pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez OHP - 2018-01-12 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Padew Narodowa (podkarpackie)
przyjmowanie i realizowanie przelewów, zawieranie polis ubezpieczeniowych, obsługa programów księgowych i platform ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnieńi korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu, zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej, nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności, współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu, opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD), przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu, udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej, udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)
prace dekarsko-blacharskie, papa, blacha, dachówka
MUNDEX ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MUŃKO PIOTR - 2017-03-09 - Sulechów (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-12-06 - Gliwice (śląskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Rejestrowanie akt kontroli, formalna analiza akr kontroli, przygotowanie danych do projektu decyzji pokontrolnej, przygotowanie danych do projektu wniosków do NFZ, przygotowanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Prawnej dot. wniesionych odwołań od decyzji wydanych przez KPS, wspólpraca z inspektore, kontrolo Zakładów w zakresie analizy akt kontroli, przygotowywanie i przekazanie akt kontroli do obsługi bieżącej akt.2. Kwalifikacja wpływających wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe oraz kapitał poczatkowy, zakładanie akt sprawy w tym zakresie i łaczenie akt spraw, przyjmowanie, kwalifikacja i podział wpływającej korespondnecji, obsługa zwiazana z przyjmowaniem i przekazywaniem korespondencji wynikająca ze współpracy między wydziałami oraz inspektoratami, dołaczanie korespondecji do znajdujacych sie w obiegu bieżących dokumentów, dokonywanie przydziału akt pracownikom poszczególnych wydziałów, wysyłanie akt do oddziałów właścicwych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
dozór i ekspolatacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji, zaopatrywanie magazynu
Drew-Holtz Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-07-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Doręczanie przesyłek kurierskich.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kontrola ruchu osobowego i kołowego, prowadzenie dokumentacji służbowej, cykliczne patrolowanie chronionego obszaru
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Stefanów (lubelskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienei bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenei dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, organizacja zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie)dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gorlice (małopolskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów chińskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowawcze prace budowlane
Czerw Ewa Projekt REG DOM - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGOCIĘCIE, ZWIJANIE, SZCZEPIANIE, WIERCENIE, ZAGINANIE, SKRĘCANIE ELEMENTÓW Z BLACH O GRUBOŚCI 1,5 DO 10 MMKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) wzrm.com.pl lub 71 7800690
WZRM Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Apteka im. J. Wejhera Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
pomoc mechanikowi przy naprawie maszyn i urządzeń ogrodniczych i rolniczych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Raciechowice (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
Montaż stałych zabudów meblowych w domu klienta z materiału powierzonego. Praca wymaga dźwigania cięższych elementów.
Zakład Usług Stolarsko Budowlanych Dawid Bil - 2018-07-18 - Częstochowa (śląskie)
Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
ochrona powierzonego mienia na obiekcie handlowym
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)