STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Data publikacji: 2017-04-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (zarządzanie i organizacja, ekonomia, administracja, nauki społeczne, nauki humanistyczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą sekretarsko-biurowąWymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego- znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych- znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność komunikacji interpersonalnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty: 07 kwietnia 2017r.Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy Wydział Spraw Pracowniczych ul. Św. Trójcy 33 85-224 BydgoszczDodatkowe informacje:- poszukujemy 1 pracownika na stanowisko- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- przy rozpatrywaniu ofert brana jest pod uwagę data stempla pocztowego- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 06.04.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w charakterze kierowcy kierowcy samochodu ciężarowego
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-09-19 - Opole (opolskie)
obsługa myjki ultradźwiękowej (mycie instrumentów medycznych), prace eksploatacyjne i konserwacyjne urządzenia zgodnie z DTR, obsługa urządzeń do matowania powierzchni instrumentów przy wykorzystaniu kulek szklanych (matowanie instrumentów)
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej www.zgk.damnica.ibip.pl
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-10-19 - Damnica (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Szczegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/318311/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_planowani
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-28 - Tczew (pomorskie)
wytwarzanie,sporządzanie leków, zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie korespondencji od nadawcy masowego- opracowywanie i ekspediowanie przesyłek i odsyłek,- przyjmowanie i sporządzanie wymiany ładunków pocztowych,- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,- obsługa komputera i programów ekspedycyjnych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno- rekreacyjnych, prowadzenie dokumentacji, kontakt z rodzicami, planowanie i organizowanie pracy
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Zachodniopomorski Oddział Regionalny Szczecin - 2018-08-10 - Stare Brynki (zachodniopomorskie)
Szlifierz metali
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- Przyjmowanie dostaw, rozładunek i załadunek wózkiem widłowym.- Wynagrodzenie: od 13,50 zł/brutto/godzina + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie średnie zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: barbara.wochnik (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
Spawanie , obsługa urządzeń do obrobki stali.
DRU-MAR SYSTEMY OGRODZENIOWE MAREK HAMELA - 2016-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
Spawanie metodą TIG
"JUGEMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów, szatni, jadalni, korytarzy itp.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Białystok (podlaskie)
Oferta subsydiowana przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Wałbrzych
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
czytanie dokumentacji technicznej, obsługa maszyn CNC (laser, wykrawarka, prasa krawędziowa); stanowiskowa kontrola jakości; praca w godz. 6-14-22-6; wynagrodzenie 1600 zł netto+premia
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-05-04 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie obiektu handlowego w Lubinie
ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)
1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
1.Obsługa maszyn do formowania zawiesi.2.Wykonywanie zadań na podstawie szablonu technicznego.
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Katowice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pracownia Mody Ślubnej i Wizytowej "Ewa" Ewa Kwaśniewska - 2016-02-18 - Pleszew (wielkopolskie)
Opracowywanie technologii w przemyśle metalowym
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2017-01-27 - Ławnica (podkarpackie)
Produkcja i montaż konstrukcji stalowych i zbiorników magazynowania wody.
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AQUA-TECH" SP. Z O.O - 2017-12-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace hodowlane przy obsłudze drobiu
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2018-06-21 - Witkowo Pierwsze (zachodniopomorskie)
obsługa stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radom (mazowieckie)
sprzedaz lodów, mycie maszyny
Zajazd u Dudziarza Wytwórnia Lodów WM Sp. C. - 2017-03-21 - Kościan (wielkopolskie)
prace księgowe, opracowanie i wprowadzanie dokumentów finansowo-księgowych do komputera
"DEKRET" SP. Z O.O. - 2016-06-17 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
wykonywanie prac związanych z naprawami i przeglądami lokomotyw w serwisach mobilnych
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie pracy związanej z przygotowaniem do montażu, montaż, demontaż, kontrola działania i regulacja precyzyjnych przyrządów i mechanizmów.Miejsce pracy: Wrocław
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Wrocław (dolnośląskie)