STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: Budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
II. Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie,2. Nieposzlakowana opinia,3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe5. Wykształcenie średnie lub wyższe III. Wymagania dodatkowe:1. - znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy - umiejętności zawodowe - mile widziane wykształcenie i doświadczenie w budownictwie i prowadzeniu inwestycji - doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej - znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa administracyjnego, procesu inwestycyjnego, prawa z zakresu technicznych wymagań dla dróg, transportu zbiorowego.2. inne:- uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,-znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,- znajomość zasad kosztorysowania robót,- doświadczenie w prowadzeniu kontroli i nadzoru,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany2. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany3. kwestionariusz osobowy własnoręcznie podpisany4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem5. kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w tym potwierdzających doświadczenie w pracy z poświadczeniem własnoręcznym kandydata o zgodności kopii z oryginałem6. oświadczenie kandydata o niekaralności 7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) 8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 9. inne oświadczenia/ zaświadczenia /kserokopie dokumentów wymagane w ogłoszeniu o naborze, 10.oświadczenie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku.Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i dróg na adres:Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskimul. Słowackiego 1166 010 Nowogród Bobrzańskilub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 lutego 2018 roku, do godz. 14:00W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 07.02.2018
Oferta pracy ważna do: 23.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik administracyjno- biurowy w Oddziale Sekretariacie Wydziału. - czynności adm. -biurowe w tym:- obsługa komputera i urządzeń biurowych, - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, przygotowywanie projektów pism,- archiwizacja,- wykonywanie zarządzeń sędziów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
*
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurze i obsługa podróżnych.
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "ŻAK TOURIST" SP. Z O. O. - 2018-03-21 - Łomża (podlaskie)
obsługa klientów
PHU JAN CEGIELSKI - 2017-05-18 - Konin (wielkopolskie)
Sprzedaż oraz doradztwo przy zakupie drzwi, obsługa klientów, wystawianie faktur.
Sękpol Jan Kowal Spółka Jawna - 2015-12-15 - Lublin (lubelskie)
Dokonywanie wymiaru podatku i opłat w tym: zakładanie i prowadzenie kart podatników; zbieranie materiałów do zastosowania tak zwanych ulg żołnierskich; prowadzenie rejestrów wymiarowych zobowiązań pieniężnych; zbieranie materiałów do wymiaru podatku od nieruchomości; sporządzanie nakazów płatniczych; ustalanie wymiaru podatków od nieruchomości, podatku leśnego, rolnego oraz opłat lokalnych; załatwianie spraw związanych z udzielaniem ulg, umorzeń, odroczeń i zaniechań poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Gminy; Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym; o nie zaleganiu w opłatach i podatkach; Opracowywanie projektów uchwał o podatkach i opłatach lokalnych oraz w sprawie obniżenia ceny żyta do naliczania podatku rolnego; Współpraca z KRUS w zakresie określonym ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; Prowadzenie spraw związanych z wyrażeniem zgody na odroczenie, umorzenie, rozkładanie na raty lub zaniechanie poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Skarbowy; Prowadzenie rachunkowości z zakresu podatków i opłat lokalnych; Czuwanie nad terminową realizacją podatków i opłat lokalnych oraz bezzwłoczne wdrażanie środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających w tym ustanowienie hipoteki; Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom; Rozliczanie udziałów we wpływających z zobowiązań pieniężnych; Przeprowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy wydanych sołtysom; Terminowe rozliczanie sołtysów z inkasa podatków oraz wydanych druków ścisłego zarachowania; Bieżące księgowanie wpłat zobowiązań pieniężnych wsi przypisów, odpisów i zwrotów na kontach zbiorczych wsi przez dziennik obrotów; Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych; Sporządzanie sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnościami; Terminowej wnikliwe załatwianie korespondencji; Przeprowadzanie kontroli podatkowych; Współpraca ze Skarbnikiem Gminy; Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wypłatą zwrotu podatku akcyzowego podatnikom podatku rolnego na podstawie ustawy o zwrocie tego podatku zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; Obsługa kasowa urzędu i szkół samorządowych z terenu gminy; Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta Gminy.
Urząd Gminy Przytuły - 2017-10-04 - Przytuły (podlaskie)
sprzątanie marketu
Specjalistyczne usługi Porzadkowo-Czystościowe Clean Plus - 2015-12-23 - Ustroń (śląskie)
prace rolne
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gołąbki (warmińsko-mazurskie)
Obróbka materiałów metalowych
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykonywanie, realizowanie projektów wg. wytycznych + rysunek techniczny, elementów maszyn drogowych
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)
obsługa prawna w postepowaniu odwoławczym, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ochrona terenu
PATRONUS AGENCJA DETYKTYWISTYCZNA - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych.
CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Betonowanie, szalowanie płotów, murowanie ogrodzeń i fundamentów. Wymagane: doświadczenie zawodowe. Praca w terenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji pracowników. TEL. 608-744-634
F.P. "Siatex" Kazimierz Szwinka - 2018-03-12 - Bolszewo (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Zabrze (śląskie)
Obsługa baru, podawanie napojów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu dotyczącego kręgielni.
Przedsiębiorstwo Handlowe Jadwiga Dobija Centrum Rozrywki KOMETA - 2015-11-02 - Żywiec (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół). Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30 czerwca 2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-09 - Słupsk (pomorskie)
przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów - implementacja niestandardowych zmian do środowiska - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja - projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa (senior positions) - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pracownik biurowy - recepcjonitstka
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Stacja Poddębice (łódzkie)
przyjmowanie korespondencji, prowadzenie księgi ucznia, redagowanie pism
Zespół Szkół Nr 21 - 2016-06-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie ścianek i murów, osadzanie nadproży, wykonywanie drobnych elementów żelbetowych. Jedna zmiana, umowa na czas określony.Praca na terenie Wrocławia, woj. dolnośląskie (pracodawca zapewnia zakwaterowanie).Informacja o ofercie w sali D.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH W CHARAKTERZE POMOCNIKA MURARZA, CIEŚLI. WYMAGANA OSOBA BEZROBOTNA ZAREJESTROWANA W PUP RZESZÓW Z OKREŚLONYM II PROFILEM POMOCY.BEZ PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACY NA WYSOKOŚCI I W WYKOPIE.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLBUD Szczepański Tadeusz - 2017-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy budowie dróg. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca - Sulęcin i okolice. Tel.: 509 879 448 Piotr Buczkowski.
BUCZKOWSKI PIOTR SULBRUK - 2016-08-08 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klientów
Firma handlowo-Usługowa "Gabin" - 2015-12-28 - Tczew (pomorskie)
Organizacja funkcjonowania punktu i realizacja zajęć dla uczestników projektu z zakresu aktywizacji społecznej i rekreacyjnych form spędzania czasu wolnego, poradnictwa w sprawach ogólnych; planowanie indywidualnego i grupowego programu wsparcia wynikającego z Indywidualnych Kart Potrzeb Uczestników Projektu (IKPU) dostosowanego do stanu zdrowia, potrzeb i zainteresowań osoby wspieranej; zapewnienie bezpieczeństwa uczestników projektu w trakcie zajęć; współpraca ze środowiskiem lokalnym; utrzymywanie kontaktu z opiekunami faktycznymi, mentorami środowiskowymi, prawnikiem i psychologiem w celu właściwego prowadzenia wsparcia dla uczestników projektu; prowadzenie dziennika udziału w zajęciach uczestników, systematyczne uzupełnianie obowiązującej dokumentacji Punktu; wykonywanie pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochorny przeciwpożarowej; wspomaganie uczestników w komunikacji z otoczeniem; pobudzanie aktywności uczestników oraz ich opiekunów formalnych; wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora projektu.
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zbiór owoców, prace pielęgnacyjne i porządkowe na plantacji, płaca zasadnicza + dodatki
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-11-10 - Żodyń (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)