STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: *
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: *
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Data zakończenia pracy: 17.03.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa sekretariatu-obsługa organów samorządowych banku-prowadzenie spraw członkowskich-obsługa posiedzeń zarządu , komitetu audytu i rady nadzorczej
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-04-05 - Puck (pomorskie)
sprzątanie sal, korytarzy i toalet
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Orzesze (śląskie)
sprzatanie pomieszczeń, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Będzin (śląskie)
Diagnostyka samochodowa, pomoc w bieżących naprawach.
Firma Usługowo-Handlowa "Duczer" Mirosław Ducher - 2019-01-14 - Wysokie (lubelskie)
1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)
-
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji związanej z ewidencją przepisów ogólnych i resortowych; pomoc w prowadzeniu dokumentacji prezydialnej; praca przy komputerze; maszynopisanie, obsługa faxu, obsługa kserokopiarki; pomoc przy prowadzeniu dzienników korespondencyjnych i rejestrów komórki prezydialnej; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do wysyłki zewnętrznej; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do archiwizacji;
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rawicz (wielkopolskie)
zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)
praca na kuchni
F.H.U. "ADPOL" ADRIAN DZIELAWSKI - 2018-06-12 - Trzebniów (śląskie)
Przygotowywanie materiałów pod lakierowanie. Czyszczenie konstrukcji stalowych, prace proste.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Profil" - 2019-08-21 - Sanok (podkarpackie)
nauczyciel wspomagający w klasie I dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Czarny Dunajec (małopolskie)
Ogólna charakterystyka: stanowisko ds. Ewidencji środków trwałych.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów Urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 10. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego / przedmiotu nietrwałego; 11. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 12. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 13. konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych; 14. zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu Urzędu; 15. prowadzenie całokształtu spraw związanym z niszczeniem dokumentów; 16. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 17. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu; 18. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań; 19. koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków; 20. monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2019-02-25 - Gdynia (pomorskie)
- Praca na portierni. Pilnowanie szkoły, zamykanie budynku.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 12:00-20:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt osobisty w godzinach: 8:00-15:00 lub telefoniczny (32-254-67-30) w godzinach: 8:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 3 - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Rozmieszczanie towaru za pomocą wózka w oparciu o system oraz dokumentację komputerową.
Agencja Zatrudnienia "DK Partner" Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Ołtarzew (mazowieckie)
-przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych-przygotowywanie informacji, zestawień, danych do planów budżetowych-kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów z podwykonawcami-prowadzenie ewidencji, kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości-obsługa oraz nadzorowanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Łódź (łódzkie)
umiejętność przyjęcia towaruobliczanie fakturobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Cięcie rur, gwintowanie, skręcanie, wykonanie połączeń gwintowanych i kołnierzowych, izolowanie rur, malowanie farbami antykorozyjnymi.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE ASPOL ALICJA PYSZ-SZPORKO - 2016-09-23 - Zemborzyce Wojciechowskie (lubelskie)
wyksz. zawodowe, osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Młynów (wielkopolskie)
sprzedaż mięsa i wędlin
GILEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-19 - Biłgoraj (lubelskie)
doradztwo techniczne w serwisie samochodowym, prace biurowe, wymagane prawo jazdy , komunikatywna znajomość angielskiego, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Serwis ASBiM Dąbrowa - 2017-07-10 - Jawornik (małopolskie)
Krojenie, siekanie, obieranie. Pomoc kucharzowi przy przygotowaniu posiłków. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Radymno (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE 'CZA-TA' NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-31 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się windykacją należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska przez osoby fizyczne. Ważniejsze zadania: 1.systematyczna kontrola terminowości zapłat należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Miasta Słupska;2.terminowa windykacja należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań do zapłaty;3.przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Zespołu Radców Prawnych w celu skierowania dłużników na drogę postępowania sądowego;4.monitorowanie przebiegu egzekucji prowadzonych przez organy egzekucyjne;5.obsługa mieszkańców w zakresie zadań nałożonych na Referat Windykacji;6.udostępnianie informacji gospodarczych w rejestrze dłużników BIG InfoMonitor;7.prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności;Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)
programowanie
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Brzeg (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż artykułów, układanie na półkach
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zachowywanie czystości w miejscu pracy, uzupełnianie brakujących środków czystości. Sprzątanie pomieszczeń zakładu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wyksz. zawodowe, doświadczenie na ww stanowisku,
PPHU MAXIM - Henryka Durlak - 2017-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)