STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji księgowej funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom z funduszu świadczeń socjalnych,dokonywanie naliczenia i korekty funduszu świadczeń socjalnych,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta na podstawie zbiorczych list płac otrzymanych z Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta finansowanych ze środków zewnętrznych,dokonywanie zapisów na kontach księgowych danych o zrealizowanych dochodach przez Urzędy Skarbowe oraz danych z tytułu udziałów w PIT oraz uzgadnianie kont w tym zakresie,dokonywanie księgowania na kontach organu planu dochodów i wydatków budżetowych oraz jego weryfikacja,dokonywanie księgowania na kontach jednostki planu wydatków oraz jego weryfikacja,przekazywanie oraz księgowanie rozliczeń dotacji dla niepublicznych jednostek na podstawie dyspozycji z departamentów merytorycznych,prowadzenie rozliczeń z Lubelską Izbą Rolniczą,dokonywanie płatności składek na rzecz stowarzyszeń, do których należy Miasto Chełm oraz dokonywanie księgowań w tym zakresie,sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno - rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach organu: 222, 223, 224-0, 240-3, 909, 960, 961, 962, 991,992,terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach jednostki: 130, 135, 225-1, 229-1, 231, 234-1, 240-7, 851, 980,przekazywanie informacji właściwym komórkom Urzędu Miasta o wpływach dotacji i innych środków,dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,przekazywanie środków na wydatki dla jednostek w ramach realizowanych projektów,księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,przestrzeganie przepisów z sprawie zasad rachunkowości i planu kont,przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b) regulaminu pracy,c) instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2020-05-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji księgowej funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom z funduszu świadczeń socjalnych,dokonywanie naliczenia i korekty funduszu świadczeń socjalnych,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta na podstawie zbiorczych list płac otrzymanych z Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta finansowanych ze środków zewnętrznych,dokonywanie zapisów na kontach księgowych danych o zrealizowanych dochodach przez Urzędy Skarbowe oraz danych z tytułu udziałów w PIT oraz uzgadnianie kont w tym zakresie,dokonywanie księgowania na kontach organu planu dochodów i wydatków budżetowych oraz jego weryfikacja,dokonywanie księgowania na kontach jednostki planu wydatków oraz jego weryfikacja,przekazywanie oraz księgowanie rozliczeń dotacji dla niepublicznych jednostek na podstawie dyspozycji z departamentów merytorycznych,prowadzenie rozliczeń z Lubelską Izbą Rolniczą,dokonywanie płatności składek na rzecz stowarzyszeń, do których należy Miasto Chełm oraz dokonywanie księgowań w tym zakresie,sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno - rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach organu: 222, 223, 224-0, 240-3, 909, 960, 961, 962, 991,992,terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach jednostki: 130, 135, 225-1, 229-1, 231, 234-1, 240-7, 851, 980,przekazywanie informacji właściwym komórkom Urzędu Miasta o wpływach dotacji i innych środków,dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,przekazywanie środków na wydatki dla jednostek w ramach realizowanych projektów,księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,przestrzeganie przepisów z sprawie zasad rachunkowości i planu kont,przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b) regulaminu pracy,c) instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: Znajomość ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.41.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie;lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie.6) co najmniej 6 miesięcy stażu pracy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,6) znajomość ustawy o rachunkowości,7) znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej,8) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,9) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie ksiąg rachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji księgowej funduszu świadczeń socjalnych oraz pożyczek udzielonych pracownikom z funduszu świadczeń socjalnych,dokonywanie naliczenia i korekty funduszu świadczeń socjalnych,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta na podstawie zbiorczych list płac otrzymanych z Wydziału Organizacyjno- Administracyjnego,dekretacja i księgowanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Miasta finansowanych ze środków zewnętrznych,dokonywanie zapisów na kontach księgowych danych o zrealizowanych dochodach przez Urzędy Skarbowe oraz danych z tytułu udziałów w PIT oraz uzgadnianie kont w tym zakresie,dokonywanie księgowania na kontach organu planu dochodów i wydatków budżetowych oraz jego weryfikacja,dokonywanie księgowania na kontach jednostki planu wydatków oraz jego weryfikacja,przekazywanie oraz księgowanie rozliczeń dotacji dla niepublicznych jednostek na podstawie dyspozycji z departamentów merytorycznych,prowadzenie rozliczeń z Lubelską Izbą Rolniczą,dokonywanie płatności składek na rzecz stowarzyszeń, do których należy Miasto Chełm oraz dokonywanie księgowań w tym zakresie,sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno - rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach organu: 222, 223, 224-0, 240-3, 909, 960, 961, 962, 991,992,terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach jednostki: 130, 135, 225-1, 229-1, 231, 234-1, 240-7, 851, 980,przekazywanie informacji właściwym komórkom Urzędu Miasta o wpływach dotacji i innych środków,dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,przekazywanie środków na wydatki dla jednostek w ramach realizowanych projektów,księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,przestrzeganie przepisów z sprawie zasad rachunkowości i planu kont,przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b) regulaminu pracy,c) instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,60 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 25 maja 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-05-12KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA.I.2110.41.2020.pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 6 miesięcy stażu pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2020
Data dodania oferty pracy: 14.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f5fdc3baaa0792c236e5ea36d4f9756
Podobne oferty pracy
Pakowanie wyrobów, etykietowanie wyrobów, kartonowanie i przygotowywanie do magazynu. Znajomość języka ukraińskiego potrzebna jest do porozumiewania się z pracownikami z Ukrainy. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2020-06-09 - Świerczynek (mazowieckie)
Układanie glazury i tarakoty z przygotowaniem. Wymagania: staz pracy 3 lata jako glazurnik, prawo jazdy kat. B. Miejsce pracy: Rumia-Reda-Wejherowo.
LUX-MAL Sp. z o. o. - 2016-04-12 - Rumia (pomorskie)
promowanie produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
prace w oborze przy obsłudze krów mlecznych i cieląt oraz zadawanie pasz ciągnikiem z wozem paszowym
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Ponikiew Mała (mazowieckie)
Wykonywanie izolacji zewnętrznych, prac budowlanych [bloki, domki jednorodzinne].Prace na terenie woj.łódzkiego [Rawa Mazowiecka].
DAWID ZIELONKA FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "DAW-BUD" - 2020-06-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tawęcino (pomorskie)
planowanie strategii rozwoju firmy, nadzorowanie strefy finansowej firmy, reprezentowanie firmy wśród klientów, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
GOLDEN TIMES Sp. z o. o. - 2018-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych, dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów, księgowanie wyciągów bankowych, analiza zapisów na kontach księgowych, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, przygotowywanie danych do sprawozdań i rozliczeń okresowych, archiwizacja dokumentów; zgłoszenie należy przesłać na adres Sąd Okręgowy w Poznaniu ul.Hejmowskiego 2, 61-736 Poznań lub złożyć bezpośrednio w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w Poznaniu, pokój nr 3 160
SĄD OKRĘGOWY W POZNANIU - 2019-09-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie czynności kredytowych, depozytowych, kasowych
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-05-17 - Świebodzin (lubuskie)
Operator urządzeń rozdrabniających
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bolechowo (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie kart pracy, prowadzenie rejestru korespondencji, zajęcia komornicze i administracyjne, obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej i Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Narol (podkarpackie)
Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-23 - Chełm (lubelskie)
kierowanie samochodem ciężarowym
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Głogów (dolnośląskie)
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-12-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Stylizacja paznokci. Manicure i pedicure.
Firma Handlowo Usługowa Marcin Kula - 2018-03-01 - Dębno (zachodniopomorskie)
Staż w ZUS. Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego, opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia, opracowanie poświadczenia /zaświadczenia/ i przekazanie do aprobaty.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace remontowo-porzadkowe w obrębie budynku urzędu gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych, pielęgnacja terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Radzanów (mazowieckie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, praca na księgach handlowych oraz KPiR- Godziny pracy: 9:00-17:00.
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA - 2020-01-22 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy produkcji suszonych warzyw, załadunek towarów
ECO-CORN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Nieborowice (śląskie)
Wyksztacenie: brak wymagań, doświadczenie: mile widziane, prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy; zakres obowiązków: terminowe dostarczanie towarów pod wskazany adres, wypełnianie dokumentów i dbanie o ich archiwizacje, bieżące informowanie o załadunku i rozladunku, dbanie o samochód; liczba godzin do ustalenia z pracodawcą, pierwsza umowa na czas określony, kolejne na nieokreślony; wynagrodzenie 2 100zł brutto + diety miejsce pracy Gliwice
MARKOW-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, aktualne uprawnienia, aktualne badania lekarskieZakres obowiązków: transport krajowy - kierowca na auto z plandeką lub cysternę
"WITEX" PRZETOP TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH KONIECZNI SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-30 - Benice (wielkopolskie)
Zaopatrzenie sklepów
P.H.U. "DROS" - Ryszard Osuch - 2015-12-02 - Dobieszczyzna (wielkopolskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, utrzymywanie relacji z Klientem . Wymagane założenie własnej działalności gospodarczej.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. - 2016-10-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie badań technicznych pojazdów.
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2017-11-13 - Karlino (zachodniopomorskie)
Staż EFS -30, EFS 30+Obsługa urządzeń biurowych,archiwizowanie dokumentów,pomoc przy obsłudze petentów Referatu Komunikacji,- przygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Sulęcin (lubuskie)
przyjmowanie, przeliczanie towaru, przygotowanie do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, rozkładanie i ekspozycja towarów, wydawanie towaru. Przygotowywanie towaru pod zamówienie, rozwożenie towaru do wyznaczonych punktów i odbiorców.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe WAGAT - 2016-08-29 - Węgrów (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów garmażeryjnych, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o czystość na stanowisku pracy;
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)