STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM (SPECJALNOŚĆ BUDOWLANA) Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM (SPECJALNOŚĆ BUDOWLANA)

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2019-07-23

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (brutto) do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM (SPECJALNOŚĆ BUDOWLANA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ruchu drogowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Ustawy o finansach publicznych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,7) znajomość ustawy prawo budowlane,8) znajomość ustawy o ruchu drogowym,9) znajomość ustawy o finansach publicznych,10) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do obowiązków pracownika na stanowisku ds. nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3)sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4)konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej,5)dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6)rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8)podejmowanie decyzji o:a)dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b)zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c)sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d)wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;1)nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;2)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,3) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży konstrukcyjno-budowlanej.1.W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.1.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5)współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,6)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1.W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 01 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-22KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 01 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//DIR-_BUDOWLANE.pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.07.2019

Data dodania oferty pracy: 23.07.2019

Oferta pracy ważna do: 01.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63a98dcbae03b93652f81d28d2f578ac

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 774 PLN

praca na magazynie wysokiego składowania
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Namysłów (opolskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Łowicz (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Utrzymanie czystości na terenach i obiektach należących do Muzeum, pomoc przy obsłudze ruchu turystycznego. Wykonywanie innych obowiązków i prac wynikających ze statutowej działalności Muzeum, określanych doraźnie przez Dyrektora lub bezpośredniego przełożonego. Praca na dwie zmiany w godzinach 8.00-16.00, 12.00-20.00. Równoważny czas pracy.Zastępstwo na okres 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Zabrze (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. ROZWOJU RYNKU - od 4 000 PLN

-sprzedaż i promocja produktów firmy do Niemiec; -budowanie i utrzymanie współpracy komercyjnej z detalistami, hurtowniami i punktami na wybranym terytorium (sekcja sprzedaży); -prowadzenie programów promocyjno-dystrybucyjnych; -rozwój lokalnego rynku do jego maksymalnego potencjału; -budowa relacji handlowych i stały kontakt z klientami niemieckimi; -administracja i raportowanie sprzedaży w aplikacji mobilnej.
Piccada Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK DROGOWY (OFPR/16/3417) (S) - od 1 850 PLN

praca przy budownie dróg - głównie na terenie Małopolski (obecnie inwestycje wykonywane na terenie Limanowej, Nowego Targu)
PROFEXIM SPÓŁKA JAWNA H.J.DUDA - 2016-12-16 - Łostówka (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 18,7 PLN

prace ślusarsko- blacharskie, praca z elektronarzędziami, praca z rysunkiem technicznym
Fallwork Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Swarzędz (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. B - do 1 750 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; transport warzyw i owoców w Gliwicach; umowa o dzieło; wynagrodzenie: 1750zł brutto (1500zł netto)
ŁUKASZ GAIK - 2016-09-01 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu, srodki unijne POWER, do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Sędziejowice (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R64/1405-494/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-04-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK MYJĄCY CZĘŚCI I ZESPOŁY - od 14 PLN

utrzymanie w czystości powierzchni oraz urządzeń, realizacja zadań dziennych wyznaczonych do realizacji, dbanie o czystość maszyn taśmowych, praca wg zleceń firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 250 PLN

rejestrowanie wpłat w systemie komputerowym, przyjmowanie wpłat rachunków
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Głogów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie bez znaczenia, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka niemieckiegoZakres obowiązków: obsługa biura i marketing
BEMAR - 2017-12-29 - Psie Pole (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA KASJER - POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

OBSŁUGA MASZYN DO PRODUKCJI, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, POMOC KUCHENNA, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Większyce (opolskie)

ROBOTNIK - 997,4 PLN

1. Grabienie trawników,2. Sadzenie roślin,3. Usuwanie chwastów,4. Zamiatanie,5. Nawadnianie roślin,6. Utrzymanie czystości na terenie Parku Miejskiego,7. Inne prace zlecone przez Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęczyca (łódzkie)

ODCZYTYWACZ WODOMIERZY - 1 017,4 PLN

dokonywanie odczytów wodomierzy, wprowadzanie stanów wodomierzy do komputera przenośnego
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRAC DORYWCZYCH - od 2 000 PLN

Wykształcenie zawodowe, kierunek: ogólny. Prace dorywcze. Kontakt osobisty z pracodawcą - Giełda pracy w dniu 25.11.2016 r., godz. 10.00, sala 207.
WAY INVEST.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

ze skierowaniem; sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomieszczeń rozbioru mięsa, praca w godzinach od 14.00 do 19.00, 5/8 etatu, wymagana książeczka sanepidu
TUSTEN Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH R8/1523-452/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz zleconych Zakładowi do wypłaty oraz kapitału początkowego.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

BARMAN/KELNER - od 1 850 PLN

Wymagania: książeczka sanitarno-epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe, komunikatywność, dyspozycyjność.
EKOLAND Mariola Studnic - 2016-02-11 - Zabełków (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku Inspektorat w Tczewie - 2019-01-11 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI (NR 0662) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Na stanowisku pracy wykonywane są czynności służbowe związane z obsługa techniczną i pojazdów służbowych policji, umowa na okres próbny, jedna zmiana, kontakt z pracodawcą tel.: 71-340-48-15, oferta dostępna w sali F
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

Obsługa klientów, sprzedaż artykułów spożywczych. (przygotowywanie pizzy)
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Wola Uhruska (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

STAŻ DO 30 - Wydział Spraw Obywatelskich i Zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wągrowiec (wielkopolskie)

STANOWISKO MONITOROWANIA - od 2 000 PLN

obsługa systemu moniotorawania, nadzór nad systemem kamer, GPS
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Poznań (wielkopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

rejestrowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

STANOWISKO DS. WYPŁAT I STATYSTYKI - od 2 200 PLN

Zapewnienie przygotowania dokumentacji dotyczącej wypłaty, oraz dokumentacji statystycznej świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

1. Prowadzenie bazy danych klientów: uzupełnianie zamówien, kontrola wysyłek.2. Drukowanie paragonow i faktur vat.3. Drukowanie listow przewozowych
PPHU Jerzy Siemionczyk - 2019-03-19 - Suraż (podlaskie)