STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Tczew oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku Inspektorat w Tczewie
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku Inspektorat w Tczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 55, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych[Inne] : znajomość zasad naliczania kapitału początkowego, znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych umiejętność obsługi pakietu MS Office nastawienie na wyniki, terminowość, rzetelność samodzielność odpowiedzialność, umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku Inspektorat w Tczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Chmielna 33/27, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z zasadami obsługi konferencji i spotkań z kotrahentami i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rejestrowanie pacjentów, obsługa poradni specjalistycznych
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych klientowi indywidualnemu, budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami Praca dot. obsługi klientów w placówce bankowej GETIN NOBLE BANK S.A, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy, realizacja miesięcznych planów sprzedażowych, obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
Finanse Malwina Syrnik, Łukasz Świątek S.C. - 2016-06-10 - Pszczyna (śląskie)
sprzedaż w sklepie ogólnospożywczym
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Sianów - 2016-08-16 - Sianów (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń pakujących oraz ich przezbrajanie, kontrola jakościowa, przestrzeganie procedur. Wymagane wykształcenie średnie, 6-cio miesięczny staż pracy oraz książeczka sanpid ( lub gotowość do wyrobienia). Wynagrodzenie 2200 zł-2400 zł/m-ąc + 20% dodatku za godziny nocne, zapewniony bezpłatny dojazd z Łodzi oraz karta lunch w wysokości 200 zł netto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy.
JOB IMPULSE POLSKA SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Stryków (łódzkie)
Opieka nad młodzieżą, zagospodarowanie czasu wolnego młodzieży, prowadzenie zajęć wyrównawczo- edukacyjnych, zajęcia pozalekcyjne.
Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-09-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przyjmowanie towaru, pakowanie towaru na trasy, rozkladanie towaru na półki;godziny pracy 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
"INTER-TEAM"SP.Z.O.O. - 2017-09-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Sprzątanie przemysłowych pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci w trakcie sprzątania pomieszczeń do wskazanych zbiorczych pojemników, mycie posadzek betonowych, hal produkcyjnych lub magazynowych, kompleksowe sprzątanie terenów przylegających do budynków
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie działem handlowym firmy, przygotowywanie umów handlowych w języku polskim i tureckim, kontakty z tureckimi kontrahentami. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Michałowice (mazowieckie)
Terapia zajęciowa - prowadzenie i organizowanie zajęć dla mieszkańców DPS. Praca w godz. 8.00-16.00 lub 7.00-15.00
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych prow. przez Zgromadzenie Braci Albertynów - 2018-11-16 - Częstochowa (śląskie)
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
pakowanie i rozwózka pieczywa, rozliczanie dostaw
Skarby Naszej Ziemi S.C. - 2016-06-24 - Miękinia (dolnośląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa wózka widłowego wysokiego lub niskiego składu (jeżeli osoba ma uprawnienia), czynności magazynowe: oznaczanie towarów w oparciu o obowiązujące procedury magazynowe, dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów - pracodawca zapewnia transport z Żyrardowa do Mszczonowa, możliwość nabycia uprawnień na wózki widłowe
Fiege Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Mszczonów (mazowieckie)
Dojazd do klienta.Oferta pracy realizowana w celu refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu RPO, skierowana do osób zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie Pracy, powyżej 30 roku życia, długotrwale bezrobotnych oraz powyżej 50 roku życia lub posiadających orzeczenie o niepełnosprawności wówczas długość zarejestrowania nie ma znaczenia.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Milewo (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-04-14 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Proste prace porządkowe, wycieranie blatów, mycie podłóg, ścieranie kurzy, opróżnianie koszy, zamiatanie. Wymagane wykształcenie min. podstawowe oraz 3 m-ce doświadczenia.
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
prace ogólnobudowlane na terenie Śląska
Całka Grzegorz Firma Usługowo-Handlowa - 2016-07-26 - Bytom (śląskie)
Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-10-28 - Bytów (pomorskie)
nadzór nad salą w restauracji hotelowej, organizacja pracy zespołu obsługi Sali, dbanie o zapewnienie gościomhotelu i restauracji najwyższej jakości usług, dbanie o porządek w miejscu pracy, obsługa gości w restauracji hotelowej. Praca w godzinach od 12.00 do 21.00, wymagana dyspozycyjność ze względu na pracę czasem do późnych godzin oraz w dni wolne. Możliwość zawarcia umowy o pracę po okresie pracy w ramach umowy - zlecenie. Wynagrodzenie do ustalenia i negocjacji.
DWÓR SIERAKÓW Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Sieraków (małopolskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, sprzątanie korytarzy i sanitariatów
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Siła (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średnie
SANTANDER CONSUMER BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zadania wykonywane na stanowisku: współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, sportu i ekologii, nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie kultury, sportu i turystyki, opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS, inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki i promocji, planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów, prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności; -prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,- ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater, - opłat przystaniowych i pasażerskich,- organizacji informacji turystycznej,- wspierania działalności w zakresie kultury bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej, realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska oraz ustawy o odpadach, koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami, program usuwania azbestu oraz prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu, inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych, nadzór nad zalesianiem, wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu, prowadzenie spraw w zakresie wydawania rocznego Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo. Miejsce i termin złożenia dokumentów:Dokumenty należy złożyć lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej oraz ochrony środowiska do dnia 12 września 2016r do godziny 15.30.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-09-01 - Sztutowo (pomorskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie ciągłości pracy maszyn.Odkładanie gotowych belek dzianiny.Zmiana przędzy w maszynach.
Bowi-Styl P.W. Wiesława Sitarz - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
Transport i dystrybucja
BELTRANS USŁUGI TRANSPORTOWE JOLANTA LUBIK - 2015-11-24 - Bytyń (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Sinogóra (mazowieckie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)
wyrabianie i wypiek pieczywa
Powszechna Spółdzielnia Spożywców SPOŁEM - 2019-03-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)