STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR) Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR)
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa projektów HR, rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, kontakt z klientem, pomoc w organizacji zakwaterowania oraz dojazdów do miejsca pracy, wsparcie innych działów
Data publikacji: 2020-11-26
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa projektów HR, rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, kontakt z klientem, pomoc w organizacji zakwaterowania oraz dojazdów do miejsca pracy, wsparcie innych działów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW HR (KOORDYNATOR)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_2: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, kreatywność, znajomość przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców, oczekiwania mile widziane: dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych i pracy w terenie, motywacja do pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7811872080
danePracodawcy_regon: 301902126
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
danePracodawcy_nrKraz: 7799
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333302
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.11.2020
Oferta pracy ważna do: 10.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?569e362390c4b70a92640986e900183e
Podobne oferty pracy
obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2015-12-28 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów informatycznych.Ważniejsze zadania: 1. realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi; 2. prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowania systemu i sprzętu; 3. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku; 4. konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów; 5. kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego; 6. zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji; 7. dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych; 8. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania i sprzętu; 9. wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów; 10. bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego; 11. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 12. pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT; 13. tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy. Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-07-10 - Słupsk (pomorskie)
kierowca pojazdu do 3,5t, zlecone prace magazynowe, załadunek i rozładunek towarów
Przedsiębiorstwo Handlowe AGROMOR Spółka Jawna Niemczura R. Łuczak P.Sławno - 2020-09-09 - Sławno (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie faktur, sprzedaz art spozywczych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
- weryfikacja segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek do archiwizacji-kserowanie dokumentów-uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentację przekazaną z innych komórek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łódź (łódzkie)
1)Wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm.2)Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska.3)Podpisywanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska po uprzednim uzyskaniu upoważnienia od Kierownika USC.4)Opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.5)Samokontrola na stanowisku pracy.6)Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.7)Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby na podstawie upoważnienia Kierownika USC.8)Zamieszczanie przypisków na podstawie upoważnienia Kierownika USC nie zastrzeżonych przepisami ustawy.9)Wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.10)Wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach na podstawie upoważnienia Kierownika USC.11)Wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.12)Tworzenie projektów aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu), w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji.13)Sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia.14)Sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu.15)Przygotowywanie protokołu uznania ojcostwa.16)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.17)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa.18)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń, o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.19)Przygotowywanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko.20)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion.21)Przygotowywanie pisemnych "zapewnień" dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo.22)Sporządzanie projektów zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.23)Sporządzanie projektów zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.24)Sporządzanie projektów zaświadczeń o stanie cywilnym.25)Prowadzenie akt zbiorowych i archiwum USC.26)Załatwianie korespondencji niezastrzeżonej dla Kierownika USC.27)Prowadzenie ewidencji ksiąg stanu cywilnego i dokumentacji kat. A.28)Coroczne przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego i dokumentów zbiorowych celem przekazania do Archiwum Państwowego zgodnie z zapisami ustawowymi.29)Prowadzenie archiwum urzędu stanu cywilnego i dbałość o stan księgozbioru.30)Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego oraz teczek rzeczowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.31)Na koniec każdego roku kalendarzowego segregacja akt zbiorowych, teczek rzeczowych, korespondencji, ich archiwizacja oraz przekazywanie do archiwum zakładowego lub brakowania.32)Tworzenie projektów migracji aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych i przedkładanie ich Kierownikowi USC lub Zastępcy Kierownika USC do zatwierdzenia.33)Prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie Rejestrów Państwowych.34)Przygotowywanie i przesyłanie danych do GUS.35)Obsługa Kierownika USC i Zastępcy Kierownika USC podczas uroczystości zawierania małżeństw i jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.36)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków.37)Redagowanie kart w BIP.38)Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.39)Wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, a podczas nieobecności przez Z-cę Kierownika USC.
Urząd Miasta Chełm - 2020-03-18 - Chełm (lubelskie)
Zakres obowiązków:- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach-wykonywanie zarządzeń sędziów, referendarzy- rozpisywanie terminów rozpraw- archiwizowanie akt spraw zakończonych.
SĄD REJONOWY W ŻAGANIU - 2018-08-02 - Żagań (lubuskie)
- Zapoznaie się z topografią archiwum,- Przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydziału Składnicy Akt,- Uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentacje przekazaną z innych komórek organizacyjnych,- Sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- Kserowanie dokumentów,- Pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Łódź (łódzkie)
zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznyc, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2020-01-28 - Chorzów (śląskie)
1.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego użytkowanego w Banku. 2.Konfiguracja i bieżące administrowanie systemami PrintNet i DrukBankNet. 3.Współpraca z dostawcą informatycznego systemu księgowego i utrzymywanie stałego kontaktu z jego serwisem;4.Definiowanie i nadawanie uprawnień w systemach informatycznych, zgodnie z otrzymanymi wnioskami;5.Instalacja, konfiguracja oraz utrzymywanie w sprawności (usuwanie awarii, błędów, modernizacja, konserwacja, itp.) oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz teleinformatycznego w Centrali Banku oraz w jego pozostałych Jednostkach Organizacyjnych i inne
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2017-03-14 - Poddębice (łódzkie)
praca przy docieplaniu budynków
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "CIEPŁY-DOM" MIROSŁAW KOŚNY - 2017-02-27 - Radomsko (łódzkie)
nadzór nad zespołem pracowników, nadzór nad jakością prac budowlanych, kierowanie pracownikami, analiza dokumentacji technicznej. Praca od poniedziałku do piątku, na terenie Małopolski. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Szkolna 9, 34-115 Ryczów, telefoniczny: 509 584 042.
Fryc Gabriel Firma Budowlano-Instalacyjna - 2020-01-21 - Ryczów (małopolskie)
Przygotowywanie ciasta na pizzę oraz wszytskich składników do niej, wyrabianie pizzy, dbanie o porządek na stanowisku pracy. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 miesiące okresu próbnego, nasępnie 2-3 lata zatrudnienia. Praca w godz.: 12:00-20:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnia ustalenie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
analiza wyników sprzedaży, przygotowanie i wdrażanie kampanii PR, realizacja polityki komunikacji z klientami, prowadzenie stron internetowych, umiejętność prowadzenia negocjacji, umiejętność oceniania ryzyka
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Łódź (łódzkie)
-obsługa urządzeń biurowych,- obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Piła (łódzkie)
Obsługa klientów, sporządzanie dokumentacji, reprezntowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami, obsługa klientów zagranicznych. Dyspozycyjność w godz.: 7-20.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyny myjącejCLEVRO KARCHER, mycie sprzętu, palet, pojemników, wybór odpowiednich środków chemicznych do mycia i ich właściwe dozowanie
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Dobrydział (łódzkie)
utrzymywanie ciągłości procesu produkcyjnego na poziomie operacyjnym poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Zapewnienie ciągłości utrzymania urządzeń i systemów wodnokanalizacyjnych, chłodniczych oraz dostarczajacych ciepło, parę i gaz oraz nadzór nad ich sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem
OSTROWIA Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
pakowanie luster, szkła, formatek szklanych
FHU SZKŁOMAL PIOTR TRUSZCZYŃSKI - 2016-09-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych w zakresie malowania i szpachlowania.
Przedsiębiorstwo Usługowe CELMSA Stefan Celka - 2017-09-15 - Zielona Góra (lubuskie)
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-19 - Chełm (lubelskie)
przyjmowanie i rejestracja wniosków, rejestracja decyzji, przygotowywanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji związanej z przyznanymi świadczeniami, wprowadzanie danych do komputera, współpraca z innymi pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Leszno (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnieńi korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu, zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej, nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności, współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu, opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD), przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu, udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej, udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)
proste prace magazynowe- bez uprawnień
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS - 2017-12-08 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klientów w sklepie. Przyjmowanie i zamawianie towaru.
Andrzej Dąbrowski "MERKURY" - 2018-10-04 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac pracowników urzędu i jednostek oświatowych gminy wraz z rozliczaniem należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie kartoteki wynagrodzeń pracowników, prowadzenie dokumentacji ZUS, US, załatwianie spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników do ubezpieczenia
Urząd Gminy Zławieś Wielka - 2019-11-22 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe; pozyskiwanie i obsługa klientów; przedstawianie oferty firmy; doradztwo finansowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
USŁUGI FINANSOWE-PRAWNE BINDEK BARBARA - 2017-04-24 - Gierałtowice (śląskie)
-profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,-aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,-bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,-sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2020-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne zadania:- obsługa, konserwacja i prewencja maszyn - bieżące utrzymanie maszyn w ruchu ciągłym naprawy urządzeń przemysłowych nadzór nad infrastrukturą zakładu (ogrzewanie, urządzenia chłodzące, kompresory). wynagrodzenie w kwocie netto
P.P.H.U. "FASSO" Sławomir Wilczek - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)