KIEROWNIK BUDOWY ROBÓT Ryczów oferta pracy Fryc Gabriel Firma Budowlano-Instalacyjna
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY ROBÓT
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad zespołem pracowników, nadzór nad jakością prac budowlanych, kierowanie pracownikami, analiza dokumentacji technicznej. Praca od poniedziałku do piątku, na terenie Małopolski. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Szkolna 9, 34-115 Ryczów, telefoniczny: 509 584 042.
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Ryczów (małopolskie)
Pracodawca: Fryc Gabriel Firma Budowlano-Instalacyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-115 Ryczów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad zespołem pracowników, nadzór nad jakością prac budowlanych, kierowanie pracownikami, analiza dokumentacji technicznej. Praca od poniedziałku do piątku, na terenie Małopolski. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą: osobisty: ul. Szkolna 9, 34-115 Ryczów, telefoniczny: 509 584 042.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BUDOWY ROBÓT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Spytkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2020
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia konstruktorsko-budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie nie jest istotne, doświadczenie w pracy na budowie i kierowaniu podległym zespołem pracowników, uprawnienia konstruktorsko-budowlane
Nazwa pracodawcy: Fryc Gabriel Firma Budowlano-Instalacyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Szkolna 9, 34-115 Ryczów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - I kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Spytkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryczów
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 18.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd46c06b80e773add2e16bc157561710
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracownikami magazynu, kontrola wysyłek od dostawców, przygotowywanie raportów wewnętrznych firmy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Mława (mazowieckie)
Organizowanie pracy wydziału w zakresie: - zbiórki i wywozu odpadów, segregacji wyrobów wtórnych, utrzymania czystości na terenie miasta, zimowego utrzymania dróg;- nadzorowanie pracy sortowni,- nadzorowanie sprawnego przebiegu procesu logistycznego,- prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie przetargów, - udział w szkoleniach, targach i konferencjach branżowych,- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej,- organizowanie pracy podległych pracowników.
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku - 2020-01-21 - Leżajsk (podkarpackie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu (projekt ten dotyczy outsourcingu produkcyjnego, zatrudnienia obcokrajowców). Praca w godz.: 8:00-16:00.
Bixen Sp. z o.o. - 2020-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, zamawianie i odbieranie towaru, wycena faktur,wykładanie towaru na sklep
INSTAL - BET Piotr Jasiecki - 2017-06-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych i instalacji w należytym stanie technicznym, sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji użytkowania obiektu budowlanego, planowanie i zgłaszanie właściwym imwestorom potrzeb w zakresie inwestycji i remontów obiektów budowlanych, przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-07-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
zarządzanie procesami administracyjnymi i ich stałe ulepszanie w celu zapewnienia wysokiej jakości standardów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych, tworzenie dokumentacji firmowej (sporządzanie ofert handlowych, raportów, protokołów), opracowywanie dokumentacji przetargowej, nadzór nad prowadzonymi projektami, nadzór nad flotą samochodową, telefonami, zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura, koordynowanie pracy zespołu, delegowanie zadań, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
NB PROJEKT, Nadiia Bukovska - 2020-10-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja oraz nadzór nad organizacją zmiany produkcyjnej, znajomość procesów produkcyjnych występujących w zakładzie, nadzorowanie dokumentacji wynikającej z zintegrowanego systemu zarządzania jakością i HACCP (np. karty czyszczenia, mycia i konserwacji maszyn i urządzeń, raporty o stanie higieny, kart kontroli ph żurków, kart kontroli wag, termometrów, higrometrów, …), planowanie zaopatrzenia, planowanie produkcji z wyprzedzeniem, kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z wymaganiami technologicznymi (jakość produktów), rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych, prowadzenie szkoleń stanowiskowych personelu, kontrola stanu ilościowego pracowników i możliwości przystąpienia ich do pracy (wypełnianie raportów o nieprzygotowaniu pracownika do pracy), itp.
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA SP. Z O.O. SP.K. - 2019-03-28 - Karwia (pomorskie)
Nadzór nad robotami elektrycznymi i teletechnicznymi, zarządzanie kosztami projektów, tworzenie kosztorysów ofert, tworzenie harmonogramów prac, utrzymywanie kontaktu z inwestorem, koordynacja prac brygad montażowych oraz podwykonawców
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
-
PBI HYDROMARK BIAŁOBRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-16 - Chorzów (śląskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Opieka edukacyjna, pomoc w czynnościach samoobsługowych.
Prywatna Placówka Edukacyjna Dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym "WĘDROWNICZEK" - 2016-06-17 - Wejherowo (pomorskie)
sprzedaż usług BHP
INSTYTUT BADAŃ MARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Zabrze (śląskie)
Nadzór nad budową, prowadzenie dokumentacji. Firma buduje budynki, hale produkcyjne i domy szkieletowe - mieszkaniowe.
Ex-Pro Nagański Spólka Komandytowo-Akcyjna - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
srzedaz, obsłyga klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Lubań (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: opracowanie projektów planów finansowych w zakresie utrzymania i ochrony dróg i mostów, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu- opracowywanie i uzgadnianie projektów organizacji ruchu, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, na zjazdy z dróg, roboty na obiektach mostowych, prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchościami pozostającymi w Zarządzie, dokonywanie pomiarów ruchu drogowego, koordynowanie zimowym utrzymaniem dróg i mostów, zlecanie robót utrzymaniowych, organizowanie przetarów, zawieranie umów w zakresie robót na drogach i mostach, przygotowywanie dokumentacji technicznych, odbiory robót, prowadzenie ksiąg budowlanych dróg, mostów, budynków i baz, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, przygotowywanie okresowych sprawozdań, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy znajduje się na stronie https://www.bip.zdpndg.pl/ w zakładce praca.
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-12-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: pożądane; zakres obowiązków: układanie płytek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ŻURAWSKI MARIAN PRZED.H-U-P "KRYMA"IMP-EXPORT - 2019-09-20 - Gliwice (śląskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z kontrahentami, negocjowanie umów, nadzór nad pracownikami działu sprzedaży, kontakt z przełożonymi i zarządem posługującymi się wyłącznie językiem koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-15 - Żory (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, obsługiwanie klienta, organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów
"RECYKLER" ŁUKASZ TOKARZ - 2020-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z wietnamskimi produktami
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. (Wynagrodzenie: 2000 zł-2500 zł. brutto)
Zakład Remontowo-Budowlany Sylwester Zawadzki - 2017-09-28 - Łomża (podlaskie)
Strzyżenie; modelowanie; koloryzacja; fryzury okolicznościowe; zabiegi pielegnacyjne
BROKERBOND GROUP PIOTR JANNASCHŁÓDZKIE - 2018-04-16 - Łódź (łódzkie)
.
Konrem MET Sp.z o.o. - 2016-12-20 - Jastrząb (mazowieckie)
Planowanie i koordynowanie zadań osób realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności jakie należy wykonać. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowania postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Łódź (łódzkie)
1. Kierowanie pracami Referatu Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w zakresie praci zadań wyznaczonych Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy w Malanowie, uchwałami Rady Gminy Malanów, zarządzeniami Wójta Gminy Malanów.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzór nad realizowanymi przez pracowników Referatu zadaniami należącymi do ich obowiązków, prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, przestrzeganiem dyscypliny pracy, tajemnicy ustawowo chronionej i służbowej oraz przepisów BHP i p.poż.3. Nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami m.in. z zakresu:a) prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym Gminy;b) prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;c) prowadzenia spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulici obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości;d) planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez Gminę;e) poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez Gminę ze źródeł zewnętrznych;f) ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury nie związanejz utrzymaniem drogi;g) prowadzenia spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, dzierżawą nieruchomości gminnych, w tym przygotowywanie umów na dzierżawę nieruchomości oraz ustalania i naliczania należnych opłat, ich ewidencjonowanie i egzekwowanie;h) ustalania i naliczania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarządi użytkowanie nieruchomości, ich ewidencjonowania i egzekwowania;i) tworzenia zasobu gruntów i gospodarowanie nim, w tym: komunalizacja gruntów, zamiana i zbywanie gruntów, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd;j) zbywania i nabywania nieruchomości związanych z realizacją zadań Gminy;k) prowadzenia spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków oraz prowadzenia ewidencji dróg gminnych;l) prowadzenia spraw związanych z gospodarką gruntami i administrowaniem drogami publicznymi, będącymi własnością Gminy;m) prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;n) prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodniez przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;r) pomocy i współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych w zakresie wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.4. Nadzór nad przygotowaniem projektów decyzji administracyjnych i postanowieńw sprawach należących do kompetencji Referatu.5. Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie nadzoru nad inwestycjamii remontami oraz projektantami będącymi kontrahentami Gminy Malanów.6. Nadzór nad przygotowaniem materiałów przedprzetargowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Udział w pracach komisji przetargowej i komunalizacyjnej.8. Dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników Referatu oraz występowanie do Wójta Gminy z wnioskami dotyczącymi wyróżnień, nagród, awansów oraz regulaminowych kar dla pracowników Referatu.9. Nadzorowaniem przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy z zakresu spraw prowadzonych przez Referat.10. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania projektu budżetu.11. Przygotowywanie projektów materiałów, sprawozdań, analiz, ocen oraz informacji dla Rady Gminy oraz dla potrzeb Wójta Gminy.12. Nadzór nad prowadzonym przez podległych pracowników zaangażowaniem środków budżetowych.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2018-10-26 - Malanów (wielkopolskie)
Organizowanie i zarzadzanie pracą, odpowiedzialność za wykonywanie zleceń malarskich.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2018-12-03 - Zamość (lubelskie)
Obsługa programów komputerowych, zarzadzanie pracownikami, zamawianie towarów, nadzór nad sprzedażą
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROL- BUD" Jan Jabłoński - 2016-06-07 - Żuromin (mazowieckie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-03-30 - Paczków (opolskie)
Kierownik zespołu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Tarnów (małopolskie)
Kierownik węzła będzie planował, organizował, realizował, rozliczał i nadzorował proces produkcyjny w mobilnej wytwórni betonu, w szczególności będzie odpowiedzialny za:Proces produkcji w tym: organizacje, nadzór, kontrolę produkcji oraz zapewnianie właściwej jakości produktów zgodnie ze standardami firmy Utrzymanie ruchu zakładu produkcyjnegoLogistykę dostaw surowców do produkcji oraz gotowego wyrobu do klientaZarządzanie podległym zespołem pracowników oraz podwykonawcówZarządzanie powierzonymi środkami trwałymiBieżącą współpracę z Klientem Monitorowanie i nadzór nad bezpieczeństwem pracy Przygotowywanie raportów, analiz i budżetów
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)