STANOWISKO DS. REJESTRACJI STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. REJESTRACJI STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm.2)Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska.3)Podpisywanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska po uprzednim uzyskaniu upoważnienia od Kierownika USC.4)Opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.5)Samokontrola na stanowisku pracy.6)Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.7)Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby na podstawie upoważnienia Kierownika USC.8)Zamieszczanie przypisków na podstawie upoważnienia Kierownika USC nie zastrzeżonych przepisami ustawy.9)Wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.10)Wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach na podstawie upoważnienia Kierownika USC.11)Wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.12)Tworzenie projektów aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu), w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji.13)Sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia.14)Sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu.15)Przygotowywanie protokołu uznania ojcostwa.16)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.17)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa.18)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń, o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.19)Przygotowywanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko.20)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion.21)Przygotowywanie pisemnych "zapewnień" dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo.22)Sporządzanie projektów zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.23)Sporządzanie projektów zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.24)Sporządzanie projektów zaświadczeń o stanie cywilnym.25)Prowadzenie akt zbiorowych i archiwum USC.26)Załatwianie korespondencji niezastrzeżonej dla Kierownika USC.27)Prowadzenie ewidencji ksiąg stanu cywilnego i dokumentacji kat. A.28)Coroczne przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego i dokumentów zbiorowych celem przekazania do Archiwum Państwowego zgodnie z zapisami ustawowymi.29)Prowadzenie archiwum urzędu stanu cywilnego i dbałość o stan księgozbioru.30)Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego oraz teczek rzeczowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.31)Na koniec każdego roku kalendarzowego segregacja akt zbiorowych, teczek rzeczowych, korespondencji, ich archiwizacja oraz przekazywanie do archiwum zakładowego lub brakowania.32)Tworzenie projektów migracji aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych i przedkładanie ich Kierownikowi USC lub Zastępcy Kierownika USC do zatwierdzenia.33)Prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie Rejestrów Państwowych.34)Przygotowywanie i przesyłanie danych do GUS.35)Obsługa Kierownika USC i Zastępcy Kierownika USC podczas uroczystości zawierania małżeństw i jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.36)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków.37)Redagowanie kart w BIP.38)Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.39)Wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, a podczas nieobecności przez Z-cę Kierownika USC.

Data publikacji: 2020-03-18

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pocztowa 50, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm.2)Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska.3)Podpisywanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska po uprzednim uzyskaniu upoważnienia od Kierownika USC.4)Opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.5)Samokontrola na stanowisku pracy.6)Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.7)Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby na podstawie upoważnienia Kierownika USC.8)Zamieszczanie przypisków na podstawie upoważnienia Kierownika USC nie zastrzeżonych przepisami ustawy.9)Wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.10)Wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach na podstawie upoważnienia Kierownika USC.11)Wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.12)Tworzenie projektów aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu), w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji.13)Sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia.14)Sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu.15)Przygotowywanie protokołu uznania ojcostwa.16)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.17)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa.18)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń, o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.19)Przygotowywanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko.20)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion.21)Przygotowywanie pisemnych "zapewnień" dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo.22)Sporządzanie projektów zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.23)Sporządzanie projektów zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.24)Sporządzanie projektów zaświadczeń o stanie cywilnym.25)Prowadzenie akt zbiorowych i archiwum USC.26)Załatwianie korespondencji niezastrzeżonej dla Kierownika USC.27)Prowadzenie ewidencji ksiąg stanu cywilnego i dokumentacji kat. A.28)Coroczne przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego i dokumentów zbiorowych celem przekazania do Archiwum Państwowego zgodnie z zapisami ustawowymi.29)Prowadzenie archiwum urzędu stanu cywilnego i dbałość o stan księgozbioru.30)Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego oraz teczek rzeczowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.31)Na koniec każdego roku kalendarzowego segregacja akt zbiorowych, teczek rzeczowych, korespondencji, ich archiwizacja oraz przekazywanie do archiwum zakładowego lub brakowania.32)Tworzenie projektów migracji aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych i przedkładanie ich Kierownikowi USC lub Zastępcy Kierownika USC do zatwierdzenia.33)Prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie Rejestrów Państwowych.34)Przygotowywanie i przesyłanie danych do GUS.35)Obsługa Kierownika USC i Zastępcy Kierownika USC podczas uroczystości zawierania małżeństw i jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.36)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków.37)Redagowanie kart w BIP.38)Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.39)Wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, a podczas nieobecności przez Z-cę Kierownika USC.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REJESTRACJI STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub prawo lub ekonomia

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność obsługi komputera w tym ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50WOA-I.2110. 23 .20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: niezbędne - średnie, pożądane - wyższe administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne lub pokrewne.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,8) umiejętność obsługi komputera w tym: ogólna znajomość Systemu Rejestrów Państwowych,9) samodzielność oraz samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Wykonywanie zadań określonych w przepisach naczelnych organów władzy i administracji państwowej, Uchwałach Rady Miasta Chełm i Zarządzeniach Prezydenta Miasta Chełm.2)Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia i nazwiska.3)Podpisywanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska po uprzednim uzyskaniu upoważnienia od Kierownika USC.4)Opracowywanie pism i projektów innych aktów prawnych, a także ich podpisywanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.5)Samokontrola na stanowisku pracy.6)Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.7)Wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby na podstawie upoważnienia Kierownika USC.8)Zamieszczanie przypisków na podstawie upoważnienia Kierownika USC nie zastrzeżonych przepisami ustawy.9)Wpisywanie do aktu stanu cywilnego znajdującego się w księdze stanu cywilnego wzmianki dodatkowej o przeniesieniu aktu do rejestru stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.10)Wydawanie zaświadczeń o przyjętych sakramentach na podstawie upoważnienia Kierownika USC.11)Wydawanie zaświadczeń o nieposiadaniu księgi stanu cywilnego na podstawie upoważnienia Kierownika USC.12)Tworzenie projektów aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu), w tym aktów zagranicznych podlegających transkrypcji.13)Sporządzanie protokołu zgłoszenia urodzenia.14)Sporządzanie protokołu zgłoszenia zgonu.15)Przygotowywanie protokołu uznania ojcostwa.16)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.17)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia rozwiedzionego małżonka o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa.18)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczeń, o których mowa w art. 88 § 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.19)Przygotowywanie protokołu oświadczeń małżonków, że dziecko będzie nosiło takie samo nazwisko, jakie nosi albo nosiłoby ich wspólne dziecko.20)Przygotowywanie protokołu przyjęcia oświadczenia o zmianie imienia lub imion.21)Przygotowywanie pisemnych "zapewnień" dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo.22)Sporządzanie projektów zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.23)Sporządzanie projektów zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.24)Sporządzanie projektów zaświadczeń o stanie cywilnym.25)Prowadzenie akt zbiorowych i archiwum USC.26)Załatwianie korespondencji niezastrzeżonej dla Kierownika USC.27)Prowadzenie ewidencji ksiąg stanu cywilnego i dokumentacji kat. A.28)Coroczne przygotowywanie ksiąg stanu cywilnego i dokumentów zbiorowych celem przekazania do Archiwum Państwowego zgodnie z zapisami ustawowymi.29)Prowadzenie archiwum urzędu stanu cywilnego i dbałość o stan księgozbioru.30)Prowadzenie akt zbiorowych do ksiąg stanu cywilnego oraz teczek rzeczowych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.31)Na koniec każdego roku kalendarzowego segregacja akt zbiorowych, teczek rzeczowych, korespondencji, ich archiwizacja oraz przekazywanie do archiwum zakładowego lub brakowania.32)Tworzenie projektów migracji aktów wraz ze wzmiankami i przypiskami do Systemu Rejestrów Państwowych i przedkładanie ich Kierownikowi USC lub Zastępcy Kierownika USC do zatwierdzenia.33)Prowadzenie i realizacja zleceń w Systemie Rejestrów Państwowych.34)Przygotowywanie i przesyłanie danych do GUS.35)Obsługa Kierownika USC i Zastępcy Kierownika USC podczas uroczystości zawierania małżeństw i jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.36)Przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych, regulujących sprawy wynikające z pełnionych obowiązków.37)Redagowanie kart w BIP.38)Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.39)Wykonywanie innych czynności na zajmowanym stanowisku zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, a podczas nieobecności przez Z-cę Kierownika USC.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 w terminie do dnia 31 marca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 18 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-03-17KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Pocztowa 50 ogłoszonej dnia 18 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//ogloszenie_WOA-I.2110.23.2020.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2020

Data dodania oferty pracy: 18.03.2020

Oferta pracy ważna do: 31.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db02cd480218cf0e537cec9c6990999e

Podobne oferty pracy

OPERATOR AUTOMATU ZGRZEWAJĄCEGO/DOPOSAŻENIE/16 - od 1 850 PLN

wykonywanie worków foliowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJACA - do 2 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
EKOSKOL Dorota Literska - 2017-10-21 - Trąbki Wielkie (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ROZWOJU GMINY - od 2 700 PLN

Opracowywanie projektów regulaminów w zakresie udzielenia zamówień publicznych, przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, przygotowywanie ofert inwestycyjnych.Termin naboru do 18.02.2019r. Dokumenty oraz inne szczegółu dotyczące naboru na wolne stanowisko urzędnicze zmieszczono na stornie BIP UG Markusy https://bipmarkusy.warmia.mazury.pl/nabor.html
Urząd Gminy w Markusach - 2019-02-07 - Markusy (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI R7/4352-1644/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

TESTER URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH K/M - od 4 800 PLN

- wykonywanie prac instalacyjnych, uruchomieniowych i pomiarów nowobudowanych i serwisowanych przez firmę urządzeń teletransmisyjnych i teleinformatycznych - identyfikacja uszkodzeń sprzętu- współpraca z systemem nadzoru wykonywanie czynności serwisowych systemów telekomunikacyjnych na poziomie FLM (first line maitenance) - opracowywanie dokumentacji powykonawczej i pomiarowej nowobudowanych i serwisowanych urządzeń telekomunikacyjnych
"PZT-INWESTEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-14 - Warszawa (mazowieckie)

POZOSTALI POŚREDNICY HANDLOWI - do 2 100 PLN

Zbieranie i nanoszenie zamówień do programu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2018-02-22 - Wola Rębkowska (mazowieckie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 1 850 PLN

refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białogard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-05-13 - Poznań (wielkopolskie)

KELNER - od 2 600 PLN

Kelnerska obsługa gości hotelu. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15, 13-21, również w soboty i niedziele.
SOLNY INVESTMENT Sp. z o.o. - 2020-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 1 000 PLN

Praca przy konserwacji kościoła, praca na rusztowaniach, brak przeciwwskazań do noszenia ciężarów do 25 kg, malowanie, tynkowanie, pomoc przy malowaniu i tynkowaniu.umowa na czas określony: 3 latadyspozycyjność 7-17aktulane miejsce pracy: Wrocław, ul. Rumiankowa, poźniej wg zleceńpraca na 1/2 etatu Sala D
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ARCHITEKT - od 1 850 PLN

Tworzenie dokumentacji budowlanej.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kartuzy (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 21 PLN

Składanie, szlifowanie konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 1 017,4 PLN

prace ekspedycyjno-rozdzielcze
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 4 000 PLN

Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych w imieniu dwunastu ubezpieczycieli.
Ubezpieczenia PLUS Sp. z o.o. - 2020-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Choszczno (zachodniopomorskie)

STANOWISKA ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

wykonywanie prac pomocniczych przy konserwacji maszyn, sprzętów oraz instalacji kopalnianych, w tym czyszczenie maszyn, sprzętów , narzędzi, chodników przewozowych i ciagów dostawczych; montowanie, demontowanie i naprawianie torowisk przewozu głównego i oddziałowego; posługiwanie się narzędziami ręcznymi, takimi jak wiertarka, kilof, łom, młot itp.; przestrzeganie zasad ergonomii, przepisów bhp i p.poż. Praca w systemie III lub IV zmianowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bogdanka (lubelskie)

STANOWISKO PRZYGOTOWANIA I DYSTRYBUCJI POTRAW POKL/M - od 1 850 PLN

Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2019-06-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowej książki przychodów i rozchodów - praca na programie Comarch ERP Optima.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Lednica Górna (małopolskie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO - BIUROWE - 2 100 - 2 500 PLN

fakturowanie usług oraz sprzedaży towarów, w tym rejestracja i nadzórnad realizacją zobowiązań i należności, - pomocnicze prace księgowo -kadrowe oraz współpraca z biurem księgowym, - śledzenie aktualnychzmian w przepisach prawnych, - utrzymywanie kontaktów z klientami,dbanie o wizerunek firmy, - prowadzenie rejestrów bazy klientów firmy, -sporządzanie ofert dla klientów firmy, - kompleksowa obsługa postępowańprzetargowych, zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, -sporządzenie pism wynikających z procedury przetargowej, praca w godz. 8-16
Elem P. H. - Leszek Wodziński - 2018-09-28 - Opole (opolskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

- wykonywanie i konserwacja elementów drewnianych używanych w budownictwie;- wykonywanie i konserwacja mebli zwykłych oraz ozdobnych;- wykonywanie i konserwacja drewnianych przedmiotów według zleceń od Klienta;- montaż elementów drewnianych na miejscu u Klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Białka (podkarpackie)

KOORDYNATOR GRUP PRACOWNICZYCH - od 19,7 PLN

opieka nad grupami pracowniczymi - głównie pracownicy ukraińscy, pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, współpraca z klientami
LABOR EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-24 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2017-03-20 - Olesno (opolskie)

DORADCA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 2 200 PLN

wprowadzanie zamówień do systemu, przygotowanie ofert, doradztwo techniczne w zakresie doboru narzędzi
OTELO Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Zawiercie (śląskie)

MONTER STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - od 2 900 PLN

- Montaż konstrukcji aluminiowych, szklanych, prefabrykacja. Praca na terenie Katowic i okolic. Ewentualne delegacje na terenie kraju.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne, mile widziany kierunek ślusarz lub stolarz. Wymagane doświadczenie zawodowe w montażu stolarki okiennej lub drzwiowej. Wymagana umiejętność obsługi elektronarzędzi. Wymagana znajomość rysunku technicznego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) tripolis.pl
TRIPOLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)

OPERATOR OBRABIAREK - od 2 800 PLN

ustawianie i osługa obrabiarek do obróbki metali; ocena stanu i wymiana narzędzi obróbczych; konserwacja maszyn, usuwanie prostych usterek
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2018-10-11 - Poznań (wielkopolskie)