STANOWISKO ADMINISTRACYJNO - BIUROWE Opole oferta pracy Elem P. H. - Leszek Wodzi艅ski
Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
Wynagrodzenie: 2聽100 - 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: fakturowanie us艂ug oraz sprzeda偶y towar贸w, w tym rejestracja i nadz贸rnad realizacj膮 zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci, - pomocnicze prace ksi臋gowo -kadrowe oraz wsp贸艂praca z biurem ksi臋gowym, - 艣ledzenie aktualnychzmian w przepisach prawnych, - utrzymywanie kontakt贸w z klientami,dbanie o wizerunek firmy, - prowadzenie rejestr贸w bazy klient贸w firmy, -sporz膮dzanie ofert dla klient贸w firmy, - kompleksowa obs艂uga post臋powa艅przetargowych, zgodnie z Ustaw膮 Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, -sporz膮dzenie pism wynikaj膮cych z procedury przetargowej, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2018-09-28
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Elem P. H. - Leszek Wodzi艅ski
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:艢wiatowida 6, 45-325 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
fakturowanie us艂ug oraz sprzeda偶y towar贸w, w tym rejestracja i nadz贸rnad realizacj膮 zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci, - pomocnicze prace ksi臋gowo -kadrowe oraz wsp贸艂praca z biurem ksi臋gowym, - 艣ledzenie aktualnychzmian w przepisach prawnych, - utrzymywanie kontakt贸w z klientami,dbanie o wizerunek firmy, - prowadzenie rejestr贸w bazy klient贸w firmy, -sporz膮dzanie ofert dla klient贸w firmy, - kompleksowa obs艂uga post臋powa艅przetargowych, zgodnie z Ustaw膮 Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, -sporz膮dzenie pism wynikaj膮cych z procedury przetargowej, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽100 - 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽100 - 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), humanistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - bieg艂y, w pi艣mie - C2 - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
minimum 1 rok na podobnym stanowisku, wykszta艂cenie wy偶sze, - do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - znajomo艣膰obs艂ugi komputera, program贸w MS Office oraz urz膮dze艅 biurowych, - wysoko rozwini臋ta komunikatywno艣膰 i kulturaosobista, - ch臋膰 nauki i rozwoju zawodowego, - dobra organizacja pracy, dok艂adno艣膰, rzetelno艣膰, samodzielno艣膰 izaanga偶owanie
Nazwa pracodawcy: Elem P. H. - Leszek Wodzi艅ski
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
艢wiatowida 6, 45-325 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LIST MOTYWACYJNY
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie um贸wi膰 si臋 n a spotkanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: 艢wiatowida
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.09.2018
Data dodania oferty pracy: 28.09.2018
Oferta pracy wa偶na do: 31.10.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 28.09.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie wymiaru podatk贸w od nieruchomo艣ci, rolnego i le艣nego. Przygotowywanie dokumentacji do wymiaru 艂膮cznego zobowi膮zania pieni臋偶nego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Somianka (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Radom (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dr贸g Miejski In偶ynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizowa膰 b臋dzie zadania z zakresu in偶ynierii ruchu oraz utrzymania urz膮dze艅 bezpiecze艅stwa ruchu drogowego.Wa偶niejsze zadania: sprawowanie bie偶膮cego nadzoru nad realizacj膮 zada艅 w zakresie in偶ynierii ruchu oraz utrzymania urz膮dze艅 bezpiecze艅stwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projekt贸w organizacji ruchu; opracowywanie zada艅 i spraw dot. in偶ynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udzia艂 w sporz膮dzaniu plan贸w finansowych w zakresie in偶ynierii ruchu; podejmowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zapewnienie za pomoc膮 odpowiednich 艣rodk贸w, g艂贸wnie technicznych, w艂a艣ciwej organizacji ruchu pod wzgl臋dem bezpiecze艅stwa, sprawno艣ci, ekonomiczno艣ci i wygody w zgodno艣ci z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; wsp贸艂praca z Policj膮 i Stra偶膮 Miejsk膮 w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpiecze艅stwa ruchu; bie偶膮ca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadz贸r nad prac膮 sygnalizacji 艣wietlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projekt贸w organizacji ruchu; za艂atwianie skarg i wniosk贸w w zakresie prowadzonych spraw; wdra偶anie polityki zr贸wnowa偶onego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; praca w terenie; praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Nab贸r dotyczy zatrudnienia: na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony.Wynagrodzenie od 3200 z艂 brutto - w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2018-12-24 - S艂upsk (pomorskie)
Praca przy obr贸bce drewna.
BARTEK Przedsi臋biorstwo Lech Witman - 2018-07-25 - Ozork贸w (艂贸dzkie)
Utrzymanie porz膮dku na oddziele Rehabilitacji Uzale偶nie艅
MAZOWIECKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRII SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-25 - Otwock (mazowieckie)
Opieka , wychowywanie i edukacja dzici w wieku do 3 lat
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
*
Zesp贸艂 Szk贸艂 Samorz膮dowych w Stradunach - 2016-04-05 - Straduny (warmi艅sko-mazurskie)
przygotowywanie um贸w o prac臋, um贸w zlece艅, 艣wiadectw pracy, za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu i zarobkach, prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporz膮dzanie list wynagrodze艅, zg艂aszanie i wyrejestrowywanie pracownik贸w, zleceniobiorc贸w i 艣wiadczeniobiorc贸w do ZUS, prowadzenie spraw zwi膮zanych z rozliczeniami z ZUS, rozliczanie refundacji z PUP; umowa na 6 miesi臋cy nast臋pnie na czas nieokre艣lony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Smo艂dzinie z siedzib膮 w Gardnie Wielkiej - 2019-07-26 - Gardna Wielka (pomorskie)
Do obowi膮zk贸w pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji nale偶y :1)Przygotowanie oraz nadz贸r nad realizacj膮 procesu inwestycyjnego zada艅 realizowanych przez Departament Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczeg贸lno艣ci:a) pozyskiwanie danych wyj艣ciowych, opinii, uzgodnie艅, warunk贸w oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawid艂owego zako艅czenia procesu inwestycyjnego,b) kontrola zgodno艣ci i prawid艂owo艣ci realizacji rob贸t budowlanych/ us艂ug lub dostaw z ofert膮 wykonawcy i zawart膮 umow膮 na wykonanie rob贸t budowlanych/us艂ug lub dostaw,c) czynny udzia艂 w odbiorach cz臋艣ciowych, odbiorze ko艅cowym oraz przegl膮dach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,d) rozliczenie zawartych um贸w pod wzgl臋dem rzeczowym i finansowym,e) czynny udzia艂 w naradach koordynacyjnych, dzia艂aj膮c jako upowa偶niony przedstawiciel Zamawiaj膮cego,f)sprawdzenie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci dokument贸w, przedk艂adanych przez wykonawc贸w,g)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wyst膮pie艅 Zamawiaj膮cego do wykonawc贸w w prowadzonych sprawach,h)informowanie prze艂o偶onego o wszelkich okoliczno艣ciach mog膮cych mie膰 wp艂yw na terminowo艣膰 oraz nale偶yt膮 jako艣膰 realizowanej umowy a tak偶e rekomendowanie dzia艂a艅 zaradczych lub naprawczych.2)Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m.3)Prowadzenie spraw zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.4)W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,b)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,c)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane, dostawy lub us艂ugi,e)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,f)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.5)W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,b)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych.6)W zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.b)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.7)W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:a)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,b)艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,c)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d)wsp贸艂praca z Wydzia艂em Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do u偶ytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.8)W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji i Dr贸g oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:a)zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g w czasie ich nieobecno艣ci,b)przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,c)przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-10-02 - Che艂m (lubelskie)
Prowadzenie pojazdu dostawczego
PROFESSIONAL Artur Czernecki - 2019-03-29 - Pszczyna (艣l膮skie)
Praca w kuchni, gotowanie tradycyjnych, domowych potraw.
"SoLej"SP脫艁KA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-10-16 - Janowa G贸ra (dolno艣l膮skie)
sprz膮tania klatek schodowych i teren贸w zewn臋trznych (Bytom - Centrum)
P.U. Agas G艂owniak Krystyna - 2018-05-07 - Bytom (艣l膮skie)
Prowadzenie obs艂ugi mieszkaniowej policjant贸w Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnie艅 i 艣wiadcze艅 mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatk贸w zwi膮zanych z realizacj膮 uprawnie艅 mieszkaniowych policjant贸w; - inicjowanie i prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjant贸w oraz przygotowywanie projekt贸w rozstrzygni臋膰 w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestr贸w i ewidencji dotycz膮cych realizacji uprawnie艅 mieszkaniowych policjant贸w.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie prac technicznych zwi膮zanych z wycink膮 drzew
ZAK艁AD US艁UG LE艢NYCH - WOJCIECH DO艢WIADCZY艃SKI - 2016-01-20 - Jenin (lubuskie)
jw.
BOGUC CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego z wykorzystywaniem standaryzowanych metod u艂atwiaj膮cych wyb贸r zawodu, zmian臋 kwalifikacji, podj臋cie lub zmian臋 pracy, w tym badanie kompetencji, zainteresowa艅 i uzdolnie艅 zawodowych,- prowadzenie indywidualnych i grupowych informacji zawodowych,- praca z osobami bezrobotnymi maj膮ca na celu motywowanie ich do podejmowania dzia艂a艅 na rzecz zmiany swojej sytuacji na rynku pracy i niwelowania barier powoduj膮cych oddalenie od rynku pracy i nisk膮 gotowo艣膰 do powrotu na rynek pracy,- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla pracodawc贸w dzia艂aj膮cym na lokalnym rynku pracy polegaj膮cego na : wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracownik贸w przez udzielanie porad zawodowych, doborze kandydat贸w do pracy spo艣r贸d bezrobotnych i poszukuj膮cych pracy,- opiniowanie program贸w sta偶y i przygotowania zawodowego doros艂ych,- opracowywanie materia艂贸w promocyjnych w celu popularyzowania us艂ugi poradnictwa zawodowego w艣r贸d klient贸w urz臋du
Powiatowy Urz膮d Pracy w Stalowej Woli - 2019-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
monta偶 konstrukcji ze stali nierdzewnej, praca na terenie Ma艂opolski, pracodawca zapewnia dow贸z do miejsca wykonywania inwestycji (codzienny zjazd z pracy do domu).
F.U.P. INOX-S Miros艂aw Smole艅 Limanowa - 2017-08-01 - Limanowa (ma艂opolskie)
- obs艂uga maszyn/narz臋dzi produkcyjnych typu prasowtryskarka hydrauliczno-pneumatyczna (MAPLAN,STEIN, WATAI, REP)- wype艂nianie obowi膮zuj膮cej dokumentacji technicznej na stanowisku- kontrola p贸艂wyrob贸w pod wzgl臋dem jako艣ci- wyka艅czanie wyrob贸w- pakowanie wyrob贸w- utrzymywanie czysto艣ci na stanowisku pracyMiejsce wykonywania pracy: 艁贸d藕, ul. Kurczaki 130, ul. Zak艂adowa 99.Godziny pracy: 5.45-13.45, 13.45-21.45, 21.45-5.45
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prace zwi膮zane z tuczem drobiu.
Ferma Drobiu Drozd Ewa - 2017-03-31 - Glinny Stok (lubelskie)
Szczeg贸艂y og艂oszenia znajduj膮 si臋 na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/432030/files/ogloszeniedoc.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w siedzibie Urz臋du Miejskiego w Tczewie lub poczt膮 na adres Urz臋du 83-110 Tczew Plac Marsza艂ka J贸zefa Pi艂sudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki lokalami mieszkalnymi, profilaktyki i promocji zdrowia w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 roku. Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urz臋du Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marsza艂ka J贸zefa Pi艂sudskiego 1.
URZ膭D MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)
praca na magazynie w salonie meblowym, za艂adunek, roz艂adunek mebli, dow贸z do klienta
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE MEBLARZ - 2020-02-25 - Lubin (dolno艣l膮skie)
prace porz膮dkowe, drobne prace remontowe, koszenie trawnik贸w, sprz膮tanie cmentarzy.
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Karnice (zachodniopomorskie)
wszywanie r臋kaw贸w
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozm贸w z klientami, obs艂ugia biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2018-03-14 - Olesno (opolskie)
Przygotowywanie posi艂k贸w dla dzieci w wieku przedszkolnym.
PA艃STWOWA WY呕SZA SZKO艁A ZAWODOWA WE W艁OC艁AWKU - 2019-03-29 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga stacji zabiegowo-treningowych, obs艂uga komputera, klient贸w, dezynfekcja urz膮dze艅, utrzymanie porz膮dku na stanowisku pracy
KATARZYNA KONIECZNY - 2018-08-14 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)
roboty ciesielskie, monta偶owe, rozbi贸rkowe
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Winiary (ma艂opolskie)
pakowanie wyrob贸w gotowych w opakowania zbiorcze, praca przy linii produkcyjnej, kontrola produktuzatrudnienie na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony, praca w ruchu ci膮g艂ymoferta dost臋pna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - K膮ty Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta bankowego, obs艂uga telefoniczna klienta, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, wprowadzanie danych do system贸w bankowych
Katarzyna Klimczuk - Fines SA operator bankowy - 2018-03-07 - Rumia (pomorskie)