STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU Krosno Odrzańskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych

Data publikacji: 2019-02-28

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019

Data zakończenia pracy: 24.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie dla osób zare. w PUP z II profilem pomocy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Ulica pracodawcy: Piastów

Numer budynku pracodawcy: 10B

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 28.02.2019

Oferta pracy ważna do: 24.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Resko (zachodniopomorskie)

PIEKARZ - od 2 300 PLN

wypiekanie w piecu piekarniczym chleba, bułek i ciast
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Rokitno (śląskie)

DORADCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż produktów finansowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-03-04 - Gdynia (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa klienta zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

POKOJÓWKA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Jarnołtówek (opolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

Wykonywanie robót wykończeniowo-montażowych (malowanie, szpachlowanie, układanie płyte, wykonywanie sufitów podwieszanych)
ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO-DANIEL KWAŚNIK - 2017-11-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)

STANOWISKO DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)

PRZETWÓRCA OWOCÓW I WARZYW - od 1 000 PLN

wykonywanie wstępnych czynności technologicznych, takich jak czyszczenie, mycie oraz sortowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Góra Kalwaria (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-05 - Płock (mazowieckie)

WYTAPIACZ METALU - od 2 300 PLN

Przygotowywanie metalu w piecu (przetopienie), zalewanie form ceramicznych i piaskowych.
Spółdzielnia Pracy "Armatura" - 2019-02-01 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI I BUDOWNICTWA - 997,4 PLN

1. Prowadzenie ksiąg budynków i obiektów budowlanych oraz ewidencji zabytków;2. Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, w tym programów pomocowych UE;3. Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi dotyczącymi zadań inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ciągnika;5. Przygotowywanie i uporządkowywanie dokumentacji spraw zakończonych w celu przekazania do archiwum zakładowego Urzędu, w tym sporządzanie spisów zdawczo odbiorczych;6. Sporządzanie kserokopii dokumentów i innych pism;7. Obsługa urządzeń biurowych8. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki;10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Banie (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PRAWNEJ W DZIALE KOMUNIKACJI I OBSŁUGI PRAWNEJ - 2 400 - 2 800 PLN

Obsługa prawna jednostki, w tym przygotowywanie projektów aktów prawnych i zarządzeń, wzorów rozstrzygnięć administracyjnych, pism procesowych i stanowisk prawnych, udzielanie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla osób i rodzin, korzystających z pomocy społecznej, udzielanie konsultacji prawnych w sprawach zgłaszanych przez pracowników w ramach realizowanych zadań, konsultowanie pod względem zgodności z obowiązującym prawem wydawanych decyzji administracyjnych, opracowywanie informacji wynikających ze zmian przepisów prawnych, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-04-25 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI - od 4 500 PLN

sprawowanie kontroli wewnętrznej (funkcjonalnej), zapewnienie zgodności działania banku z przepisami prawa
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-01-30 - Puck (pomorskie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

dostarczanie przesyłek, przelewów pocztowych, obsluga klienta w zakresie świadczonych usług, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska S.A. - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)

HANDLOWIEC - od 2 500 PLN

wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KRAWIECKA - od 1 850 PLN

szycie odzieży damskiej od podstaw ( suknie ślubne oraz wizytowe), przeróbki krawieckie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bytom (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI BUDŻETU WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Kserowanie dokumentów,- Adresowanie kopert,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR MASZYNY ZGRZEWAJĄCEJ - STAŻ - 997,4 PLN

ZGRZEWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH NA ZGRZEWARKACH, KONTROLA WYPRODUKOWANYCH ELEMENTÓW PRZYRZĄDAMI POMIAROWYMI
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PIASKARZ - 11 - 12 PLN

praca na stanowisku piaskarza
Stocznia Żuławy Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Piaskowiec (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - do 15,29 PLN

Doczyszczanie obiektów biurowych
Ever FS Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (STAŻ) - 997,4 PLN

Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania, poznanie obowiązujących procedur dotyczących świadczeń emerytsalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Rawicz (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 2 000 - 3 000 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych.
"ELBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY W MAGAZYNIE - 2 200 - 2 400 PLN

Prace magazynowe , remontowo - naprawcze, prace porządkowe oraz inne zlecone przez przełożonego.
WYG HR Consulting Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 4 000 PLN

Ocieplenia budynków. Praca na terenie woj. śląskiego. Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
P.H.U. DENEX Maciej Bednarek - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK TRANSPORTU - od 13 PLN

załadunek i rozładunek
P.P.H. EURO-TECH - 2017-08-21 - Barłogi (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL;Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)