STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU Krosno Odrzańskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2019-02-28
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
Data zakończenia pracy: 24.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie dla osób zare. w PUP z II profilem pomocy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 10B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 24.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Resko (zachodniopomorskie)
wypiekanie w piecu piekarniczym chleba, bułek i ciast
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Rokitno (śląskie)
Sprzedaż produktów finansowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-03-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Jarnołtówek (opolskie)
Wykonywanie robót wykończeniowo-montażowych (malowanie, szpachlowanie, układanie płyte, wykonywanie sufitów podwieszanych)
ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO-DANIEL KWAŚNIK - 2017-11-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie wstępnych czynności technologicznych, takich jak czyszczenie, mycie oraz sortowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
TRANSPORT CIĘŻAROWY DARIUSZ IMIŁOWSKI - 2018-08-21 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-05 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie metalu w piecu (przetopienie), zalewanie form ceramicznych i piaskowych.
Spółdzielnia Pracy "Armatura" - 2019-02-01 - Łódź (łódzkie)
1. Prowadzenie ksiąg budynków i obiektów budowlanych oraz ewidencji zabytków;2. Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, w tym programów pomocowych UE;3. Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi dotyczącymi zadań inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ciągnika;5. Przygotowywanie i uporządkowywanie dokumentacji spraw zakończonych w celu przekazania do archiwum zakładowego Urzędu, w tym sporządzanie spisów zdawczo odbiorczych;6. Sporządzanie kserokopii dokumentów i innych pism;7. Obsługa urządzeń biurowych8. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki;10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Banie (zachodniopomorskie)
Obsługa prawna jednostki, w tym przygotowywanie projektów aktów prawnych i zarządzeń, wzorów rozstrzygnięć administracyjnych, pism procesowych i stanowisk prawnych, udzielanie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla osób i rodzin, korzystających z pomocy społecznej, udzielanie konsultacji prawnych w sprawach zgłaszanych przez pracowników w ramach realizowanych zadań, konsultowanie pod względem zgodności z obowiązującym prawem wydawanych decyzji administracyjnych, opracowywanie informacji wynikających ze zmian przepisów prawnych, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-04-25 - Gdańsk (pomorskie)
sprawowanie kontroli wewnętrznej (funkcjonalnej), zapewnienie zgodności działania banku z przepisami prawa
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2019-01-30 - Puck (pomorskie)
dostarczanie przesyłek, przelewów pocztowych, obsluga klienta w zakresie świadczonych usług, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska S.A. - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)
szycie odzieży damskiej od podstaw ( suknie ślubne oraz wizytowe), przeróbki krawieckie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bytom (śląskie)
- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Kserowanie dokumentów,- Adresowanie kopert,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
ZGRZEWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH NA ZGRZEWARKACH, KONTROLA WYPRODUKOWANYCH ELEMENTÓW PRZYRZĄDAMI POMIAROWYMI
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku piaskarza
Stocznia Żuławy Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Piaskowiec (pomorskie)
Doczyszczanie obiektów biurowych
Ever FS Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji emerytalno-rentowej do merytorycznego opracowania, poznanie obowiązujących procedur dotyczących świadczeń emerytsalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Rawicz (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych.
"ELBEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Prace magazynowe , remontowo - naprawcze, prace porządkowe oraz inne zlecone przez przełożonego.
WYG HR Consulting Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
Ocieplenia budynków. Praca na terenie woj. śląskiego. Pierwszy miesiąc umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
P.H.U. DENEX Maciej Bednarek - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
załadunek i rozładunek
P.P.H. EURO-TECH - 2017-08-21 - Barłogi (wielkopolskie)
ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL;Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)