STANOWISKO DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;

Data publikacji: 2017-08-03

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH WYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;wykształcenie: wyższe, preferowane: ekonomia, finanse, administracja publiczna z wymaganym 3-letnim stażem pracy;znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;list motywacyjny;dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;kwestionariusz osobowy;oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych w Referacie Podatków Lokalnych Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami w terminie do 18 sierpnia 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 08.08.2017

Oferta pracy ważna do: 18.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄJĄCY/A - do 2 400 PLN

Sprzątanie przychodni (gabinety, korytarze, sanitariaty). Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - Beata Pałka, tel.: 71 358 78 59, e-mail: beata.palka (at) nzoznowydwor.pl
Niepublicznny ZOZ Przychodnia-Nowy Dwór Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSERWATOR SUWNIC - od 3 000 PLN

konserwacja suwnic (remonty i modernizacja), praca na terenie województwa śląskiego
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 600 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)

KELNER - od 2 500 PLN

Obsługa gości a'la carte, obsługa bankietów, kompetentna i uprzejma postawa wobec klientów, ścisła współpraca z personelem kuchni w dbałości o estetyczne podanie potraw i napoi, dbałość o estetykę stanowiska pracy oraz pozostawienie go po zakończonej zmianie w należytej czystości. Praca na początek na umowę zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Przedsiębiorstwo Górnicze DEMEX Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R56/2487-846/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-06-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 500 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 500 PLN

Realizowanie postępowania pielęgnacyjnego i diagnostyczno – leczniczego, w szczególności:-przyjęcie chorego i ułatwienie adaptacji do środowiska szpitalnego,-wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny chorego, -obserwowanie chorego,-wykonywanie czynności diagnostycznych: ważne, mierzenie wzrostu, obwodów, ciepłoty ciała, ciśnienia tętniczego krwi, liczenie tętna,- pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
ASKLEPIOS B.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Rzeszów (podkarpackie)

PIELĘGNIARKA - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji medycznej dzieci, wizyty z dzieckiem u lekarza rodzinnego i specjalistów, wydawanie leków, opieka nad chorymi wychowankami.Wysokość wynagrodzenia 2100 zł/brutto + dodatek stażowy.
Dom Dziecka im. Janusza Korczaka - 2017-12-10 - Płońsk (mazowieckie)

FRYZJER - 3 000 - 4 500 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW, STRZYŻENIE DAMSKIE I ĘSKIE, MODELOWANIE, KOLORYZACJA WŁOSÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE FRYZJERSKIE,UKOŃCZONA SZKOŁA FRYZJERSKA LUB KURS, OBSŁUGA KLIENTA, STRZYŻENIE DAMSKIE, MĘSKIE, MODELOWANIE, KOLORYZACJA, MIN 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA NA 0,5 ETATU LUB 0,75 ETATU
STUDIO FRYZJERSKO-KOSMETYCZNE MONIKA PAŁKA - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 059 PLN

-WYKONYWANIE MURÓW ZBROJONYCH PEŁNYCH Z RÓŻNYCH MATERIAŁÓW, MURÓW WIELOWARSTWOWYCH ZE SZCZELINĄ POWIETRZNĄ LUB WYPŁENIONĄ MATERIAŁEM IZOLACYJNYM, MURÓW Z OTWORAMI OKIENNYMI I DRZWIOWYMI-POSŁUGIWANIE SIĘ DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ I WYKONAWCZĄ ORAZ WYTYCZNYMI DOTYCZĄCYMI WYKONYWANIA ROBÓT -OSADZANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ ELEMENTÓ14. ŚLUSARKI BUDOWLANEJ-WYTYCZANIE FUNDAMENTÓW, ŚCIAN NOŚNYCH, DZIAŁOWYCH ORAZ INNYCH ELEMENTÓW BUDYNKU
"ECOMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Gaworzyce (dolnośląskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 400 PLN

Opieka nad chorym w domu.Praca od 8-16
Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2017-12-13 - Opole (opolskie)

INSTALATOR WODNO KANALIZACYJNY I CO - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, mile widziana umiejętność spawania, doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i wodno kanalizacyjny,
PHU HYDRO-GAZ Krystian Kryszczak - 2016-04-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ZBROJARZ - 2 200 - 3 500 PLN

Zgodne z zawodem. Praca w godz. 7-15. Praca na terenie Opola oraz woj.opolskie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie
PB BAUMAR Sp. z o.o. Sp. K - 2017-03-03 - Opole (opolskie)

REFERENT W BIURZE PODRÓŻY - 997,4 PLN

Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)

KOMINIARZ - od 5 000 PLN

CZYSZCZENIE PRZEWODÓW KOMINOWYCH W DOMKACH JEDNORODZINNYCH. W PRZYPADKU GDY KOMINIARZ POSIADA TYTUŁ MISTRZA TAKŻE WYKONYWANIE ODBIORÓW, OPINIOWANIE, PRZEGLĄDY ROCZNE ITP.JEŻELI PRACOWNIK WYRAŻA WOLĘ PODJĘCIA PRACY W MIEJSCU INNYM NIŻ ZAMIESZKANIE
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-13 - Polkowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji budowy, realizacja zleceń wpisanych do dziennika budowy, zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowanie budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek budownictwo, staż pracy min 2 lata, aktualne uprawnienia kierownika budowy. Miejsce wykonywania pracy: Trójmiasto i okolice.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-03-23 - Luzino (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

przyjmowanie i nadawanie telegramów, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji i kontrola ruchu osobowego, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie ewidencji kluczy
Komenda Powiatowa Policji Cieszyn - 2016-07-07 - Cieszyn (śląskie)

MONTER PALET - od 1 850 PLN

Produkcja, zbijanie palet
Prod.elem.drew. i palet oraz usługi transp.Dorota Ptak - 2016-07-06 - Kraszewice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 600 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnoicze 2600 - 2800 zł brutto;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PODOLOGII - od 2 000 PLN

Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam,
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2017-09-21 - Rumia (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODAROWANIA MIENIEMW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 400 - 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z nabywaniem i regulacją stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi oraz za zadania merytoryczne.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa (w tym zamiany nieruchomości); realizacja spraw związanych z art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami; regulacja stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogami; prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nieruchomości; obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (służebność); rozpatrywanie wniosków o ustanowienie prawa trwałego zarządu; regulowanie stanów prawnych nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje publiczne realizowane przez Miasto Słupsk (w tym ustalenie wysokości odszkodowań i sposobu jego wypłaty); ujawnianie w księgach wieczystych prawa i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; przygotowanie projektów decyzji i zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w części dotyczącej realizowanych obowiązków.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B - 317 - od 3 000 PLN

przewóz towarów na terenie UE
P.H.U "ALBION" - 2017-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA 1/2 ETATU - od 1 050 PLN

Sprzątanie gabinetów lekarskich, toalet, poczekalni w placówce medyczej. Dbanie o czystość pomieszczeń wewnątrz ośrodka, czyszczenie okien
REH 4 U Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - do 2 050 PLN

Praca fizyczna, opracowywanie ładunku pocztowego, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań.
Poczta Polska S.A. - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY-1612 - 2 300 - 2 800 PLN

obsługa klienta, planowanie tras, fakturowanie, tłumaczenie sklepu internetowego i jego obsługa.
PPUH PROSNA Zbigniew Sobczak - 2016-10-14 - Głuszyna (opolskie)