STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Gdańsk oferta pracy WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.

Data publikacji: 2018-03-07

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Do Studzienki 47, 80-206 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność Skutecznego Porozumiewania się

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, obsługa MS Office, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, znajomość ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym żołnierzy zawodowych oraz ich rodzinminimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą biurową i kancelaryjną lub minimum 6 miesięcy pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Do Studzienki 47 lub wbegdansk (at) ron.mil.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Do Studzienki 47, 80-206 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - OSOBIŚCIE - Sekretariat I p. pok. 104

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Do Studzienki

Numer budynku pracodawcy: 47

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 07.03.2018

Oferta pracy ważna do: 31.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - do 2 500 PLN

• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• realizacjaindywidualnych planów sprzedaży• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing,spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialnośćza poziom ryzyka kredytowego• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
EURO BANK S.A. - 2016-05-25 - Konin (wielkopolskie)

MURARZ - do 2 750 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie, prawo jazdy kat. B: mile widziane; prace murarskie na terenie Śląska; jedna zmiana;
DAR-DON Dercz Dariusz - 2016-04-18 - Gliwice (śląskie)

SPRZEDAWCA/POMOC W SKLEPIE - SKLEP Z ODZIEŻĄ UŻYWANĄ - od 2 000 PLN

sprzedaż w sklepie z odzieżą używaną; wykładanie , wieszakowanie towaru, utrzymanie czystości
TRÓJKA s.c. Jadwiga i Bolesław Musiałkiewcz - 2017-05-26 - Chrzanów (małopolskie)

PRACOWNIK PRZY PRODUKCJI PALET - od 900 PLN

Praca przy produkcji palet
PALDREX RYSZARD GÓRECKI - 2016-12-02 - Czajków (wielkopolskie)

OPERATOR WTRYSKARKI/ PAKOWACZ/KA - od 2 250 PLN

obsługa wtryskarki, kontrola jakosci, pakowanie wyrobów
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

WYCHOWAWCA W INTERNACIE - STAŻ EFS RPO (WIECHLICE) - 997,4 PLN

opieka nad młodzieżą w internacie, uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji wychowawczej, tworzenie konspektów zajęć
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wiechlice (lubuskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DOZUJĄCYCH - od 12 PLN

Obsługa maszyny ododmierzającej, pakowanie produktu, obsługa urządzeń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białuty (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C/E - od 2 500 PLN

wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. C/E, aktualne badania lekarskie, świadectwo kwalifikacji, karta do tachografu cyfrowegoZakres obowiązków: transport samochodów osobowychTransport międzynarodowy - kraje UE,
Auto Handel Dariusz Bilinski - 2018-02-09 - Trzemeszno (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SKŁADANIA MOSKITIER ROLOWANYCH I DRZWIOWYCH - od 2 000 PLN

sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - PRAKTYKANT - nieodpłatny

1. obsługa centrali telefonicznej Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży realizującym działalność w zakresie rynku pracy;2. obsługa urządzeń biurowych;3. obsługa komputera;4. pomoc w prowadzeniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej,5. archiwizacja i segregacja dokumentacji;6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-05-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)

STOLARZ/MALARZ - 2 000 - 2 400 PLN

Wycinanie elementów z drewna, szlifowanie, heblowanie, łączenie elementów za pomocą kleju, śrub, gwoździ, zszywek; frezowanie, oklejanie mebli, lakierowanie, bejcowanie, malowanie.
e-worldworks - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R58/0177-58/17 - od 2 000 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

obsluga maszyn do sprzątania
STOWARZYSZENIE "NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON" - 2016-02-12 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz procedur konkurencyjnych poniżej 30 tyś. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-08-03 - Krempna (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN ODLEWNICZYCH - od 2 500 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń odlewniczych. Czytanie dokumntacji technicznej kontrola wykonywanych przez siebie detali.
WIFAMA-PREXER PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK HOSTELU - do 1 900 PLN

Zarządzanie hostelem, obsługa rezerwacji, organizacja pracy personelu, obsługa gości hostelu.
HS Szymon Falski - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)

STOLARZ OPERATOR STOLARNI - od 2 000 PLN

obróbka drewna, sortowanie , produkcja palet
"INKO" Export - Import Paletten Budownictwo Ogólne Witold Kruczek - 2017-02-27 - Bronowice (lubuskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

-Wykonywanie prac szwalniczych-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01; -Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2017-01-05 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Brak danych
P.H.U. KRIS Krzysztof Cybula - 2016-11-29 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

montaż rozdzielni elektrycznych,wyposażenie rozdzielni elektrycznych,prace ślusarsko-elektryczne
Zakład Elektroinstalacyjny "Elektryk" Usługi-Produkcja-Handel Leszek Nowak - 2016-10-13 - Jabłonna (wielkopolskie)

TECHNOLOG-STAŻYSTA - od 2 000 PLN

wykonywanie prob technologicznych, sporzadzanie dokumentacji technologicznej, prowadzenie rejestrow dokumentacji, nadzór nad znakowaniem produktow, zatwierdzanie danych do etykiet, mierzenie uzyskow, i wydajności procesow, przygotowywanie danych do kalkulacji produktow, opracowywanie kart produktow
Animex Foods Sp. z o.o. sp.k. oddział w Morlinach - 2017-07-05 - Morliny (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

umiejętność przygotowania potraw i deserów kuchni bałkańskiej, przygotowanie potraw z pasją, z dbałością o jakość i smak, na bazie świeżych, naturalnych składników, zachowanie czystości stanowiska pracy, dbałość o schludny wygląd, ścisłe przestrzeganie zgodności przygotowania potraw z ustalonym jadłospisem i recepturą, odpowiedzialność za powierzony sprzęt, urządzenia, wyposażenie kuchni, magazynu itp., przestrzeganie wszelkich norm i wytycznych oraz procedur obowiązujących w kuchni; umowa od 29.06.2018 r. do 28.06.2020; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Strzelinko (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

Rozładunek towaru, obsługa klienta
SAWA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Lubań (dolnośląskie)

KELNER - RECEPCJONISTA - od 2 000 PLN

obsługa gości w restauracji i hotelu
"ANNA" Spółka Jawna M. i Z. Kupijaj - 2017-01-11 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

- Obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym w tym: udostępnianie akt, przyjmowanie zwrotów akt, włączanie dokumentów do akt, konserwacja i weryfikacja akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)