STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie techniczne; 4. znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; 5. co najmniej 1- roczny staż pracy; 6. znajomość przepisów prawa budowlanego; 7. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; 2. mile widziana znajomość języka angielskiego; 3. łatwość komunikacji; 4. umiejętność argumentowania; 5. kreatywność; 6. umiejętność pracy w zespole; 7. odporność na stres; 8. wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 1. list motywacyjny; 2. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 3. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 7. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. infrastruktury oświaty, analizy kosztów utrzymania w Referacie Ekonomicznym Wydziału Edukacji w terminie do dnia 9 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 5,74 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik do spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)
utrzymanie czystości w apartamentach
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na ww. stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej i drogowej dla zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji, oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do przetargów na zadania inwestycyjne; analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej i drogowej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2700 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa i utrzymywanie w czystości urządzeń
Wytwórnia Wód Gazowanych Krzysztof Szamotulski - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w przygotowaniu potraw; zmywanie, czyszczenie sprzętu kuchennego, prace porządkowe. Praca według grafiku, w godzinach: 6:00-18:00.
Capital Work - 2018-04-03 - Ząbki (mazowieckie)
MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wykonywanie prac stolarskich, obróbka stolatska, produkcja ogrodzeń drewnianych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kluczkowo (zachodniopomorskie)
wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prace administracyjno- biurowe, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, , pozyskiwanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- odpowiada za udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad wymiany danych w formie elektronicznej oraz zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS- odpowiada za obsługę zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkowstwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek- odpowiada za przyjmowanie, weryfikację i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych oraz ich korygowanie przy kliencie- odpowiada za udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich korygowania, obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz korygowanie nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta
ZUS ODDZIAŁ W OLSZTYNIE - 2016-10-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
ŚWIADCZENIE USŁUG SAMOCHODEM WYWROTKĄ NA TERENIE SZCZECINA, BAZA SAMOCHODOWA - GUMIEŃCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. C, KWALIFIKACJA WSTĘPNA, MINIMUM 2 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; PRACA RÓWNIEŻ W SOBOTY; GODZINY PRACY: 07.00-15.00;
PHU GERA J. KABAŁA - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
konfekcjonowanie węgla. Wymagane wykształcenie zawodowe. Praca na 2 zmiany 6-14; 14-22. Miejsce pracy Mysłowice ul.Dworcowa 64.
,,WĘGLO SMYK" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-25 - Mysłowice (śląskie)
Mycie, sprzątanie autobusów oraz pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Świerklaniec (śląskie)
prace przy załadunku i rozładunku
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
Praca na stanowisku piekarz. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ORAZ CHĘCI DO PRACY.
Piekarnia "MATEUSZ" - 2017-05-30 - Choczewo (pomorskie)
Ochrona terenu budowy oraz powierzonego mienia.
UMBRELLA SECURITY Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obróbka i spawanie metali metodą MAG zgodnie z dokumentacją techniczną i instrukcjami przełożonych.
Iryd Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-02 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie działu logistyki, utrzymywanie kontaktów z klientem, tworzenie dokumentów eksportowych, sprzedażowo-przewozowych, kontakt z działem handlowym w celu wyjaśnienia specyfiki danego zamówienia i przerobienia go na zlecenie produkcyjne.
"ULTRAMARE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Szemud (pomorskie)
- monitorowanie podejrzeń zatruć środkami zastępczymi i innycvh danych w tym zakresie,- praca z dokumentacvją wskazaną przez przełożónego.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, rozładowywanie towarów; kontrola zgodności towaru z awizem dostaw;operacje składania i zabezpieczania towaru
PARTNER LOGISTIC Sp.z o.o. - 2017-05-16 - Wolbórz (łódzkie)
przeprowadzanie napraw, prac montażowych i demontaż, regulacja mechanizmów samochodowych, wymiana płynów, przeglądy okresowe, wycena napraw, doradztwo techniczne, wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Binczarowa (małopolskie)
zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie i wychowanie w szkole podstawowej. Praca w godzinach 8-14.
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Orszymowo i Okolic - 2017-03-27 - Orszymowo (mazowieckie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/357540/files/ci_ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sieci komputerowych w Centrum Informatycznym Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 9 stycznia 2017r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-12-30 - Tczew (pomorskie)
1) Pierwszy poziom wsparcia dla użytkowników w zakresie wdrożonych przez Dział Informatyki systemów informatycznych;2) Pomoc zdalna dla jednostek organizacyjnych spoza Administracji PUM;3) Obsługa elektronicznego systemu zgłoszeń od użytkowników;4) instalacja i konfiguracja nowego sprzętu dla użytkowników Administracji PUM;5) Rozwiązywanie problemów z funkcjonowaniem komputerów i urządzeń peryferyjnych w Administracji PUM;6) Analiza problemów ze sprzętem komputerowym i przekazywanie jej do serwisu PUM;7) Pomoc przy podłączaniu komputerów z projektorami w salach budynku Rektoratu;8) Instalacja i aktualizacja oprogramowania na komputerach użytkowników Administracji PUM;9) Wymiana starego sprzętu komputerowego na nowy (w tym migracja danych, konfiguracja, przygotowanie wycofanego sprzętu do dalszego użytkowania lub kasacji) w Administracji PUM;10) Klasyfikowanie sprzętu komputerowego do kasacji w Administarcji PUM;11) Analiza i zgłaszanie problemów w działaniu sieci komputerowej do serwisu sieciowego;WYMAGANIA:wykształcenie wyższe informatyczne, znajomość języka angielskiego-poziom techniczny, znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (Xp i nowsze), znajomość zagadnień z zakresu www (systemy CMS), funkcjonowania klientów poczty elektronicznej, zasad bezpiecznego eksploatowania systemów informatycznych, znajomośćbudowy komputera i urządzeń peryferyjnych, podstawy znajomości pakietu MS Office, znajomość zasad dystrybucji i zarządzania podpisem elektronicznym (PKI), podstawowa wiedza o funkcjonowaniu sieci komputerowych, min. 2 lata doświadczenia zawodowego;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Zabrze (śląskie)
Remont nawierzchni dróg i ulic powiatowych: plantowanie poboczy, czyszczenie studni burzowych i przepustów...
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
- Masaż leczniczy. Stawianie baniek leczniczych. Akupresura. Zabiegi moksy termopunktura.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagany certyfikat ukończonego kurs Chiropraktyki upoważniający do masażu leczniczego zgodnie ze stanowiskiem pracy. Wymagane umiejętność związane z opisanym zakresem obowiązków.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)
Obsługa czytelników biblioteki. Rejestracja czytelników i wydawanie kart bibliotecznych. Wypożyczanie książek. Kontrola wypożyczeń i okresowe wysyłanie upomnień.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-08-23 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane aktualne uprawnienia, prawo jazdy kat. C lub C+Etransport krajowy pod Dino, miejsce parkowania Krotoszyn ul. Ostrowska
Grzegorz Adamek P.H.U "ADAMEK" - 2017-07-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)