STANOWISKO DS. INWESTYCJI I BUDOWNICTWA Banie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. INWESTYCJI I BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie ksi膮g budynk贸w i obiekt贸w budowlanych oraz ewidencji zabytk贸w;2. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych, w tym program贸w pomocowych UE;3. Udzia艂 w przygotowywaniu dokumentacji zwi膮zanej z zam贸wieniami publicznymi dotycz膮cymi zada艅 inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ci膮gnika;5. Przygotowywanie i uporz膮dkowywanie dokumentacji spraw zako艅czonych w celu przekazania do archiwum zak艂adowego Urz臋du, w tym sporz膮dzanie spis贸w zdawczo odbiorczych;6. Sporz膮dzanie kserokopii dokument贸w i innych pism;7. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych8. Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki;10. Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
Data publikacji: 2017-02-14
Lokalizacja: Banie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Banie, powiat: gryfi艅ski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Prowadzenie ksi膮g budynk贸w i obiekt贸w budowlanych oraz ewidencji zabytk贸w;2. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych, w tym program贸w pomocowych UE;3. Udzia艂 w przygotowywaniu dokumentacji zwi膮zanej z zam贸wieniami publicznymi dotycz膮cymi zada艅 inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ci膮gnika;5. Przygotowywanie i uporz膮dkowywanie dokumentacji spraw zako艅czonych w celu przekazania do archiwum zak艂adowego Urz臋du, w tym sporz膮dzanie spis贸w zdawczo odbiorczych;6. Sporz膮dzanie kserokopii dokument贸w i innych pism;7. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych8. Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki;10. Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez W贸jta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. INWESTYCJI I BUDOWNICTWA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Banie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: gryfi艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 9
Data rozpocz臋cia pracy: 24.03.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
艁u偶ycka 55, 74-100 Gryfino, powiat: gryfi艅ski, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: badania lekarskie,skierowanie z PUP w Gryfinie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfi艅ski
Gmina pracodawcy: Gryfino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gryfino
Ulica pracodawcy: 艁u偶ycka
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Gmina Banie
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy wa偶na do: 08.04.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.02.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gda艅sk (pomorskie)
Pracownik biurowy - dzia艂 handlu
J贸zef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPO呕YWCZY PRZEMYS艁OWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-04-06 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Obs艂uga kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzda偶y, weryfikacja termin贸w wa偶no艣ci, dbanie o ekspozycj臋 i zatowarowanie.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Mielec (podkarpackie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Firma Us艂ugowo-Handlowa Czekaj S艂awomir - 2017-03-31 - Siewierz (艣l膮skie)
praca na zmywaku
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Lakiernik samochodowy
AUTO POLO Sewis Blacharsko-Lakierniczy Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Sk贸rzewo (wielkopolskie)
Monta偶 i demonta偶 namiotu cyrkowego, przenoszenie element贸w konstrukcji stalowych. Praca w delegacji na terenie ca艂ej Polski. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, transport i cz臋艣ciowo wy偶ywienie.
Agencja Rozrywkowa Mazur Cyrk "ARLEKIN" - 2016-04-07 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
produkcja rusztowa艅
IRLEH PPH Gniezno s.c. - 2017-03-30 - Gniezno (wielkopolskie)
WYkonywanie prac budowlanych na terenie kraju. Praca w delegacji (Warszawa). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie z wy偶ywieniem.
ANDRZEJ WICI艃SKI DACH-BUD - 2016-09-16 - Wielkie Oczy (podkarpackie)
wg stanowiska
"AUTO-KIH" ZAK艁AD MECHANIKI POJAZDOWEJ HENRYK SUMI艃SKI - 2016-12-29 - Zielona G贸ra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Czarny B贸r (dolno艣l膮skie)
Wynagrodzenie zgodnie z Kart膮 Nauczyciela.
Zesp贸艂 Szk贸艂 w Gogolinie - 2017-08-17 - Gogolin (opolskie)
Kierowca - Europa sta艂e trasy, Polska - Dania
Firma Transportowa Tom-Dar sp.c. - 2018-09-12 - S艂awno (zachodniopomorskie)
- obs艂uga narz臋dzi i maszyn produkcyjnych- kontrola jako艣ci wyrob贸w gotowych- pakowanie gotowych produkt贸w- inne proste prace zlecone
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Kalisz (wielkopolskie)
przyjmowanie i opracowanie przesy艂ek, rozdzia艂 przyjh臋tego 艂adunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpiecze艅stwa przesy艂ek i 艂adunk贸w, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-03-29 - Komorniki (wielkopolskie)
Og贸lna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dr贸g Miejski In偶ynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizowa膰 b臋dzie zadania z zakresu in偶ynierii ruchu oraz utrzymania urz膮dze艅 bezpiecze艅stwa ruchu drogowego.Wa偶niejsze zadania: 1. sprawowanie bie偶膮cego nadzoru nad realizacj膮 zada艅 w zakresie in偶ynierii ruchu oraz utrzymania urz膮dze艅 bezpiecze艅stwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projekt贸w organizacji ruchu; 3. opracowywanie zada艅 i spraw dot. in偶ynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udzia艂 w sporz膮dzaniu plan贸w finansowych w zakresie in偶ynierii ruchu; 6. podejmowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zapewnienie za pomoc膮 odpowiednich 艣rodk贸w, g艂贸wnie technicznych, w艂a艣ciwej organizacji ruchu pod wzgl臋dem bezpiecze艅stwa, sprawno艣ci, ekonomiczno艣ci i wygody w zgodno艣ci z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. wsp贸艂praca z Policj膮 i Stra偶膮 Miejsk膮 w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpiecze艅stwa ruchu; 8. bie偶膮ca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadz贸r nad prac膮 sygnalizacji 艣wietlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projekt贸w organizacji ruchu; 11. za艂atwianie skarg i wniosk贸w w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdra偶anie polityki zr贸wnowa偶onego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; 3. wymuszona pozycja cia艂a; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Umowa na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wysoko艣膰 wynagrodzenia od 3200 z艂 brutto do negocjacji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2018-08-14 - S艂upsk (pomorskie)
Sprzeda偶 pieczywa oraz wyrob贸w cukierniczych. Praca w Brzesku od godz. 6:30 do 14:30.
PIEKARNIA "ZIARNO" JAN WINIARSKI SP脫艁KA JAWNA - 2016-10-20 - Brzesko (ma艂opolskie)
praca w dziale rachunkowo艣ci
Przedsi臋biorstwo Monta偶owe KOT艁OMONTA呕 sp.z o.o. - 2016-06-07 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
konwersacje w j臋zyku angielskim z dzie膰mi w wieku szkolnym, odprowadzanie dzieci do szko艂y i odbieranie po zaj臋ciach, pomoc w przygotowywaniu posi艂k贸w, czytanie z dzie膰mi literatury angielskiej i omawianie jej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - J贸zefos艂aw (mazowieckie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - 呕uromin (mazowieckie)
jw.
Przedszkole nr 425 - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
GADOWANIE I GWINTOWANIE ELEMENT脫W METALOWYCH
ZAK艁AD NARZ臉DZIOWY "PZL-D臉BICA" SP. Z O.O. - 2017-11-06 - D臋bica (podkarpackie)
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAM脫WIE艃 (DZIA艁 SPRZEDA呕Y), BEZPO艢REDNIA OBS艁UGA KLIENTA, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENT脫W I UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI (PRACA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO), WSP脫艁PRACA Z MAGAZYNEM , DZIA艁EM ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, SPORZ膭DZANIE OFERT
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE "MEDRES" - 2017-10-27 - Rzesz贸w (podkarpackie)
1) prowadzenie ksi膮g rozrachunkowych na podstawie prawid艂owych i rzetelnych dowod贸w, bezb艂臋dnie w spos贸b chronologiczny i bie偶膮cy, 2) prowadzenie ewidencji podatk贸w od os贸b fizycznych op艂acanych w formie 艂膮cznego zobowi膮zania pieni臋偶nego, 3) prowadzenie ewidencji podatku rolnego od os贸b prawnych,4) prowadzenie ewidencji podatku le艣nego od os贸b prawnych, 5) prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomo艣ci od os贸b fizycznych wg nazwisk podatnik贸w w zakresie litery D, 6) prowadzenie ewidencji op艂aty planistycznej, 7) sprawdzanie dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno -rachunkowym,8) ksi臋gowanie wp艂at na kontach podatnik贸w, 9) prawid艂owa i bie偶膮ca weryfikacja konta 221 Nale偶no艣ci z tytu艂u dochod贸w bud偶etowych poprzez uzgodnienie ewidencji szczeg贸艂owej z ewidencj膮 analityczn膮 z tytu艂u ww. podatk贸w, 10) kontrola terminowych wp艂at nale偶no艣ci przez podatnik贸w, 11) naliczanie odsetek oraz rozliczanie wp艂at w przypadku nieterminowego regulowania nale偶nego podatku,12) wystawianie upomnie艅 w przypadku braku wp艂aty podatku, 13) terminowe podejmowanie czynno艣ci zmierzaj膮cych do zastosowania 艣rodk贸w egzekucyjnych, tj: tytu艂y wykonawcze, 14) wsp贸艂praca z organami egzekucyjnymi, 15)prowadzenie ewidencji upomnie艅 i tytu艂贸w wykonawczych,16) bie偶膮ca analiza zaleg艂o艣ci w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpis贸w zaleg艂o艣ci przedawnionych, 17) terminowe, bie偶膮ce zwracanie i rozliczanie nadp艂at, 18) wystawianie decyzji i postanowie艅 w ramach stanowiska pracy, 19) dokonywanie miesi臋cznych uzgodnie艅 obrot贸w i sald, 20) opracowywanie danych do sprawozda艅 dotycz膮cych ca艂okszta艂tu stanowiska pracy, 21) ustalanie na podstawie ewidencji ksi臋gowej danych niezb臋dnych do wydawania za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zaleg艂o艣ci podatkowych, 22) prowadzenie post臋powania w sprawie przeniesienia odpowiedzialno艣ci za zaleg艂o艣ci podatkowe.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2017-06-08 - Che艂m (lubelskie)
Wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rawa Mazowiecka (艂贸dzkie)
Og贸lna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizowa膰 b臋dzie zadania merytoryczne polegaj膮ce na administrowaniu systemami informatycznymi.Wa偶niejsze zadania:Do wa偶niejszych czynno艣ci na zajmowanym stanowisku nale偶e膰 b臋dzie: 1. pe艂nienie obowi膮zk贸w administratora system贸w informatycznych; 2. wsparcie u偶ytkownik贸w i obs艂uga Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonuj膮cymi w ramach Urz臋du Miejskiego w S艂upsku ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa zgromadzonych danych oraz sprz臋tu; 4. zapewnienie bezpiecze艅stwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; 5. zapewnienie ci膮g艂o艣ci dzia艂ania krytycznych system贸w informatycznych utrzymywanych przez Urz膮d Miejski w S艂upsku; 6. pomoc pracownikom Urz臋du Miejskiego w S艂upsku w zakresie eksploatacji sprz臋tu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpiecze艅stwa danych oraz zabezpieczanie no艣nik贸w z kopiami zapasowymi; 9. wsp贸艂praca z dostawcami sprz臋tu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawid艂owego funkcjonowania sprz臋tu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urz臋du Miejskiego w S艂upsku; 11. dokumentowanie procedur zarz膮dzania us艂ugami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpiecze艅stwa informacji; 14. zarz膮dzanie incydentami w obszarze bezpiecze艅stwa informacji; 15. nadz贸r nad ewidencj膮 sprz臋tu i oprogramowania eksploatowanego w Urz臋dzie Miejskim.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; 3. wymuszona pozycja cia艂a; 4. praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka przystosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Umowa na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wynagrodzenie od 3200 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2018-07-17 - S艂upsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykszta艂cenie wy偶sze techniczne (specjalno艣膰: in偶ynier elektrotechnik) wymaganie niezb臋dne, min. roczne do艣wiadczenie na podobnym stanowisku. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce naboru (m.in. wymagania niezb臋dne i dodatkowe, wymagane dokumenty i spos贸b sk艂adania dokument贸w) umieszczone s膮 na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Og贸lny zakres obowi膮zk贸w:nadz贸r w bran偶y elektrycznej nad eksploatacj膮, remontami i konserwacj膮 urz膮dze艅 oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przegl膮dach zasob贸w b臋d膮cych w zarz膮dzie ZNW w Lublinie, wynikaj膮cych z zapis贸w Ustawy Prawo Budowlane, sk艂adanie wniosk贸w, plan贸w i harmonogram贸w prac remontowych zabezpieczaj膮cych stan maj膮tkowy zarz膮dzanych obiekt贸w w zakresie danej bran偶y, przygotowywanie dokumentacji do remont贸w w bran偶y instalacji elektrycznych i automatyki urz膮dze艅, kosztorys贸w inwestorskich, specyfikacji prac danej bran偶y dla temat贸w wdro偶onych do realizacji oraz wsp贸艂uczestnictwo w post臋powaniach przetargowych wy艂aniaj膮cych wykonawc臋 rob贸t, sporz膮dzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorc贸w i dostawc贸w w bran偶y elektrycznej, nadz贸r bran偶owy zar贸wno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowi膮zywania gwarancji i r臋kojmi, prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych w zakresie instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umow膮 wykonania prac i pozwoleniem na budow臋, sprawdzanie jako艣ci wykonanych rob贸t, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie rob贸t remontowych urz膮dze艅 elektrycznych, uczestnictwo w pr贸bach i odbiorach technicznych instalacji i urz膮dze艅 elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynno艣ciach odbioru realizowanych rob贸t z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokument贸w i materia艂贸w niezb臋dnych do przeprowadzania post臋powania o zam贸wienie publiczne w zakresie okre艣lonym ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych i Regulaminem, w szczeg贸lno艣ci: ustalanie warto艣ci zam贸wienia publicznego, ustalenie trybu zam贸wienia, opracowanie szczeg贸艂owego opisu przedmiaru zam贸wienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zam贸wienia; planowanie oraz rozliczanie koszt贸w eksploatacji nieruchomo艣ci w zakresie bran偶owym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomo艣ci w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowi膮zany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remont贸w, ich zgodno艣ci z projektem i pozwoleniem na budow臋 oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych rob贸t budowlanych danej bran偶y, wbudowanych wyrob贸w i eliminowanie wyrob贸w niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach rob贸t budowlanych, bran偶y elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych element贸w budowlanych zwi膮zanych z dan膮 bran偶膮, czy instalacji urz膮dze艅 oraz uczestnictwa w czynno艣ciach odbiorowych rob贸t obiekt贸w budowlanych i przekazywania ich do u偶ytkowania, prowadzenia ksi膮偶ek obmiar贸w oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remont贸w, oraz wykonywania zada艅; realizowanie obowi膮zk贸w z zakresu ochrony p.po偶., kontrola dokument贸w finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialno艣ci, zgodno艣ci z zawartymi umowami i obci膮偶eniami odbiorc贸w wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zap艂at膮, sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem zgodno艣ci z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatk贸w 艣rodk贸w finansowych do wysoko艣ci limit贸w zatwierdzonych harmonogram贸w rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami wykonywanie powierzonych zada艅 oraz powiadamianie bezpo艣redniego prze艂o偶onego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obs艂uga interesant贸w, za艂atwianie skarg i wniosk贸w w zakresie obowi膮zk贸w, wsp贸艂praca z Dzia艂ami: Finansowo - Ksi臋gowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zast臋powanie innych os贸b w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecno艣ci w pracy, wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych wydanych przez prze艂o偶onych lub Dyrektora.
ZARZ膭D NIERUCHOMO艢CI WOJEW脫DZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
opieka nad dzie膰mi w przedszkolu w grupach 3-4 latk贸w
Centrum Edukacyjne "FUTURE" Ga艂膮zka Alicja - 2017-08-01 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
- zapewnienie obs艂ugi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o kt贸re ubiega si臋 kandydat- odr臋cznie podpisane o艣wiadczenie zawieraj膮ce zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wz贸r poni偶ej)- kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wymagane niezb臋dne wykszta艂cenie i po偶膮dane oraz po偶膮dane do艣wiadczenie zawodowe Wi臋cej informacji na stronie
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Elbl膮gu - 2018-08-23 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)