STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKÓW PŁACONYCH W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W WYDZIALE FINANSOWYM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKÓW PŁACONYCH W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W WYDZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych opłacanych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, 3) prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,4) prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych, 5) prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D, 6) prowadzenie ewidencji opłaty planistycznej, 7) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,8) księgowanie wpłat na kontach podatników, 9) prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienie ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków, 10) kontrola terminowych wpłat należności przez podatników, 11) naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,12) wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku, 13) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj: tytuły wykonawcze, 14) współpraca z organami egzekucyjnymi, 15)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,16) bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych, 17) terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat, 18) wystawianie decyzji i postanowień w ramach stanowiska pracy, 19) dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald, 20) opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy, 21) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych niezbędnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych, 22) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący, 2) prowadzenie ewidencji podatków od osób fizycznych opłacanych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, 3) prowadzenie ewidencji podatku rolnego od osób prawnych,4) prowadzenie ewidencji podatku leśnego od osób prawnych, 5) prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie litery D, 6) prowadzenie ewidencji opłaty planistycznej, 7) sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno -rachunkowym,8) księgowanie wpłat na kontach podatników, 9) prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienie ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną z tytułu ww. podatków, 10) kontrola terminowych wpłat należności przez podatników, 11) naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,12) wystawianie upomnień w przypadku braku wpłaty podatku, 13) terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj: tytuły wykonawcze, 14) współpraca z organami egzekucyjnymi, 15)prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,16) bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych, 17) terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat, 18) wystawianie decyzji i postanowień w ramach stanowiska pracy, 19) dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald, 20) opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy, 21) ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych niezbędnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych, 22) prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKÓW PŁACONYCH W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub prawnicze, 6) co najmniej 1 rok stażu pracy w zakresie podatków lub księgowości.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, 3) znajomość ustawy ordynacja podatkowa, 4) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, 5) umiejętność interpretacji przepisów prawa, 6) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, 7) umiejętność dobrej organizacji pracy.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatków płaconych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe), 6) referencje (kserokopia), 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 9) dokumenty potwierdzające staż pracy związany z podatkami lub z księgowością,10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 11) kserokopia dowodu osobistego, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, spraw kadrowo-płacowych, rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Oborniki (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)
cv
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, opracowywanie, ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej. Transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów, ładunków, odsyłek. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. Rozliczanie listonoszy z pobranych przesyłek. Rozliczanie placówek z przyjętych przesyłek. Godziny pracy w zakresie: pn. sb. 04.00 - 12.00, 15.00 - 23.00.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-02-14 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc pracownikom pedagogicznym w wykonywaniu bieżącej pracy przy wychowankach.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych.
GAŁOSZ BŁAŻEJ - PPHU "BINGO" - 2017-07-13 - Kęty (małopolskie)
Zakres obowiązków zgodnie z ogłoszeniem o naborze dostępnym na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-03-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Miejsce wykonywania stażu Krapkowice- Otmęt.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Krapkowice (opolskie)
czyszczenie figur/obiektów reklamowych ręcznie lub szlifierką (figur przeznaczonych do dalszej obróbki)
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowa Sól (lubuskie)
montaż podzespołów
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Krzeszów (dolnośląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych, armatury sanitarnej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Skoczów (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Realizacja spraw związanych z realizacją świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu - 2017-06-16 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
obsługa recepcji,
Firma Handlowa "Jezierski" Włodzimierz Jezierski - 2016-08-25 - Korytnica (świętokrzyskie)
Obsługa koparki. Praca jednozmianowa w godz.: 06:00-14:00. Kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: katarzynak (at) logistyka.pawbol.pl
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-13 - Andrychów (małopolskie)
Przygotowywanie ciast chlebowych, formowanie
PIEKARNIA MIKADA Ryszard & Piotr Suchecki - 2018-03-09 - Hrubieszów (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzai i gatunków węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania, zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, min. 3 miesiące zatrudnienia na stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność selekcjonowania- rozróżnianie gatunków i rodzai węgla, kruszyw i ich pochodnych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Lubliniec (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Praca fizyczna.
CRIST S.A. - 2016-04-29 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :1) sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości wraz z całą procedurą od chwili przeznaczenia nieruchomości do zbycia: w drodze przetargu oraz rokowań : działki budowlane, działki pod budowę garaży, nieruchomości zabudowane, w tym również garaże i lokale użytkowe; w drodze bezprzetargowej: realizacja roszczenia właścicieli lokali, w celu spełnienia wymogów działki budowlanej, na poprawę warunków zagospodarowania już posiadanej nieruchomości, na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, sprzedaż nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego, sprzedaż garaży posiadaczom samoistnym,2) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych na rzecz najemców i związane z lokalami mieszkalnymi zmiany umów notarialnych w sprawie numeracji lokali, zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, powierzchni, zmiany wpisów w księgach wieczystych,3) ustalanie wysokości pierwszej opłaty za ustanowienie użytkowania wieczystego gruntów na rzecz Spółdzielni,4) przygotowanie dokumentacji i umów na wyceny nieruchomości przygotowywanych do zbycia,5) przekazywanie nabywcom granic nieruchomości w terenie,
Urząd Miasta Kętrzyn - 2016-08-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na budowach, głównie prace wykończeniowe: malowanie, szpachlowanie i stawianie płyt kartonowo gipsowych, elewacje. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w terenie w/g zleceń. Mile widziane doświadczenie w w/w pracach. Wykształcenie zawodowe. Wymagane chęci do pracy. Pracodawca na początek proponuje umowę zlecenie w dalszej kolejności umowę o pracę na okres próbny.
PHU EKO-SYSTEM Andrzej Bork - 2016-12-05 - Wejherowo (pomorskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I ZWROT TOWARÓW, UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Ziębice (dolnośląskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "FRAWENT" FRANCISZEK PISKORSKI - 2016-05-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2017-09-15 - Wiskitki (mazowieckie)
obsługa klienta, wymiana ogumienia, wyważanie, drobne naprawy pojazdów samochodowych
Serwis Ogumienia "TiM" Tomasz Szubert - 2018-08-28 - Turek (wielkopolskie)
Rozwożenie towaru
P.T.H.U."JAN TRANS" RZEPA JANUSZ - 2017-06-12 - Szamotuły (wielkopolskie)
- prowadzenie magazynu depozytowego,- prowadzenie składnicy akt.
Izba Adminsitacji Skarbowej w Rzeszowie - 2018-03-28 - Przemyśl (podkarpackie)
Liczenie towarów.
kontakt przez OHP - 2015-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)