STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO Łomża oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
Stanowisko: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielny Referat Ubezpieczeń i Składek (Łomża):Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:*Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych, w tym:- porządkowanie danych na kontach ubezpieczonych, w tym dokonywanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających błędy w dokumentach ubezpieczeniowych,- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych z urzędu,- przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych na wniosek uprawnionych podmiotów.
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielny Referat Ubezpieczeń i Składek (Łomża):Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:*Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych, w tym:- porządkowanie danych na kontach ubezpieczonych, w tym dokonywanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających błędy w dokumentach ubezpieczeniowych,- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych z urzędu,- przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych na wniosek uprawnionych podmiotów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; Warunki pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze, - przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami (Do składania aplikacji zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami).* pracodawca oferuje: - pakiet dopłat z ZFŚS dla pracowników i członków ich rodzin,- ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń,- stabilne zatrudnienie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020
Data zakończenia pracy: 14.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
*Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: wykształcenie średnie ; Mile widziane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. * Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), orientacja na cel, orientacja na jakość, umiejętność komunikacji, umiejętność współpracy, elastyczność, nastawienie na rozwój, umiejętność negocjowania i wywierania wpływu, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność rozwiązywania problemów; znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych (rozdz. 2,3,4) oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (dział IV, rozdz. 1 i 2), znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy , Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Fundusz Emerytur Pomostowych i Fundusz Solidarnościowy, znajomość zasad wypełniania i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
danePracodawcy_nip: 5213017228
danePracodawcy_regon: 00001775600048
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Młynowa 29, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy) w obszarze ubezpieczeń społecznych.* Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty (https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1) lub korespondencyjnie na adres:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Białymstokuul. Młynowa 29 15-404 BiałystokWydział Kadrowo-Płacowy, pok. 309 (z dopiskiem na kopercie oferta pracy).- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.*Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. *Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.*Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. * Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Białymstoku.*Termin, do którego należy składać dokumenty: 24 sierpnia 2020r.* Dodatkowe informacje: - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,- pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów pracodawca nie zwraca,- oferta niekompletna, niepodpisana nie będzie rozpatrywana,- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Młynowa
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431202
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 24.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?70f25fb7d5600b3bfc149c2b7e08a36e
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie wyrobów zgodnie z dokumentacją, kontrola wizualna wyrobu gotowego, rozliczanie zleceń, po zakończeniu produkcji, oznaczenie wyrobów, wykonywanie badań kontrolnych w laboratorium, usuwanie drobnych awarii, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
TEREZ PERFORMANCE POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
jw.
SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie robót wykończeniowych w sklepach i galeriach handlowych z wykorzystaniem wskazanych maszyn i urządzeń. Praca w przedziale czasowym 22-6.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie mile widziane kosmetyczne, doświadczenie na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kobylin (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow. 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy wykopach budowlanych, praca w delegacji
Paweł Cielicki - Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych ARBUD - 2017-11-06 - Nadróż (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-07-31r.Oferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze -wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika -przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie towaru
INOXA Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Jaworzno (śląskie)
przewóz materiałow budowlanych
Sklep Wielobranżowy Zdzisław Goś - 2018-07-20 - Jednorożec (mazowieckie)
obsługa klientów
Da Grasso Pizzeria Usługi Finansowe Murawski Leszek - 2017-03-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży elektrycznej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycji; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; praca w budynku wyposażonym w windę. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-10 - Słupsk (pomorskie)
jw.
MOTOWOLA Łukasz Łoś - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek i załadunek towaru, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Zabrze (śląskie)
Prace magazynowe, obsługa wózka widłowego.
TMT Wadowice Sp. J.Kwaśny S., Jasiński M., Stecko J. - 2018-07-30 - Wadowice (małopolskie)
* przyjmowanie i rozładunek dostaw *współpraca z działem jakości w zakresie kontroli dostaw* wydawanie materiałów na produkcję oraz odbieranie wyrobów gotowych* przygotowywanie i załadunek wysyłek( kontakt z pracodawcą tel: 71/3960470; 603248842; E-mail : e.nidecka (at) tecsolum.com ) - praca w miejscowości Komorniki
INDUSTRIAL BRUSH MANUFACTURERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Komorniki (dolnośląskie)
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.
Urząd Miasta Chełm - 2020-08-10 - Chełm (lubelskie)
- Zapoznaie się z topografią archiwum,- Przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydziału Składnicy Akt,- Uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentacje przekazaną z innych komórek organizacyjnych,- Sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- Kserowanie dokumentów,- Pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
Układanie towaru według zapotrzebowania
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Gostyń (wielkopolskie)
Rozpoznawanie problemów opiekuńczych osób chorych i niesamodzielnych, profesjonalna pomoc podopiecznym w zaspokajaniu ich potrzeb bio-psycho-społecznych, rozpoznawanie oraz rozwiązywanie problemów natury opiekuńczej, udzielanie wsparcia podopiecznym, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów międzyludzkich z podopiecznymi, asystowanie personelowi medycznemu, współpraca z pielęgniarkami, współpraca z zespołem terapeutycznym i opiekuńczym.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wykształcenie: brak wymagań; prace porządkowe w biurach i na halach; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PANOMA S.C. ANNA KIEŁBUS, ANITA CHODUN - 2016-05-09 - Pyskowice (śląskie)
sprawdzanie rejestrów odpisów z dokumentami źródłowymi, obsługa zajęć wierzytelności, rejestracja korespondencji wychodzącej z progranie Biblioteka Akt., obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produków, np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz ogólna obsługa urządzeń; sprzedaz produktów - obsługa kasy fiskalnej, zestawianie i wydawanie zamówień; prace magazynowe-uzupełnianie zapasaów; utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urzadzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń; prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym wokół restauracji
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
pakowanie karmy dla zwierząt
BUSINESS SOLUTIONS WOJCIECH KARŁOWSKI - 2016-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Transport krajowy i międzynarodowy.
MARKWOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Brody (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków.Praca zmianowa w godzinach 6-18, 10-22 w soboty, niedziele i święta.
DIVA Sp. z o.o. - 2019-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i kontrolowanie deklaracji oraz wprowadzanie do systemu komputerowego Poltax,- wykonywanie czynności kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
Do obowiązków pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy :1)Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:a) pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,b) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,c) czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,d) rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,e) czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,f)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,g)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,h)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.2)Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm.3)Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.4)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6)W zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.7)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.8)W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-02 - Chełm (lubelskie)