STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 8073) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 8073)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Andersena 6, 85-792 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 8073)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy Niezbędne:- wykształcenie wyższePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok doświadczenia w administracjiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)Termin, do którego należy składać dokumenty 21 listopada 2017 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy.Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat w Bydgoszczyul. Andersena 6, 85-792 Bydgoszcz
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 21.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca bardzo spokojna: palenie w kominku zimą, odśnieżanie sporadycznie, obsługa gości hotelowych: budzenie gości, żegnanie gości wyjeżdżających w nocy, pozostawanie w czujności, czy gość ma jakieś potrzeby. Praca w nocy w godz. 22:00-8:00 (co drugi dzień), 3/4 etatu - praca około 100-120 godzin w miesiącu na umowę o pracę, wynagrodzenie 8-10zł netto/godz. (około 11,50-14,35 zł brutto/godz.). Praca w Karczmie Rzym, ul. Jarnołtowska 85B, Wrocław.Preferowni kandydaci z okolic: Jarnołtowa, Żernik, Leśnicy.Oferta dostępna w sali F, B, A. Kontakt z pracodawcą - telefoniczny: 605 356 190.
"HAST" DWORAK ANDRZEJ - 2016-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sprzętu biurowego. Nawiązywanie relacji z klientami. Sporządzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Jabłonna (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarowpilnowanie terminów przydatnosci art. spożywczych do spożycia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
GOLDKRONE Manufaktura Obuwia sp. z o.o. - 2018-08-01 - Poddębice (łódzkie)
Tworzenie stron internetowych, programowanie PHP, JAVA, obsługa sieci informatycznych, znajomość podstaw programowania
CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej i jej ewidencja, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji kosztów, udział w przygotowywaniu planu zamówień publicznych
Zarząd Dróg Wojewódzkich - 2017-03-28 - Sztum (pomorskie)
programowanie maszyn typu wycinarka laserowa i wykrawarka; laserowe wycinanie blach za pomocą komputera; rozwiązywanie problemów technologicznych i jakościowych;
ELEKRTOMONTAŻ-LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Lublin (lubelskie)
wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca biurowa.Praca na składzie opału,obsługa klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "TRANS OPAŁ" WALDEMAR MIKULSKI - 2018-08-06 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Inżynier mechanik - technologia mechaniczna
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonywanie stropów murarskich, wykonywanie okładzin.
FIRMA MAR-POL - LITKOWIEC MARCIN - 2016-05-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE ŁADUNKU POCZTOWEGO POD WZGLĘDEM ILOŚCIOWYM I JAKOŚCIOWYM, PRZESTRZEGANIE WEWNĘTRZNYCH TERMINÓW KONTROLNYCH, ZAPENIENIE BEZPIECZEŃSTWA ŁADUNKU POCZTOWEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG;
POCZTA POLSKA SA - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca jako zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2017-10-31 - Gowarzewo (wielkopolskie)
przygotowanie ciasta, wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Lipnik (świętokrzyskie)
zajęcia logopedyczne w oddziale przedszkolnym i kl. I szkoły podstawowej,praca w godzinach 8.00-14.45 ; 5/20 etatu
GIMNAZJUM W PIEŃSKU IM. OJCA MICHAŁA TOMASZKA - 2017-08-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Doręcznie przesyłek pocztowych. Wynagrodzenie 4,21 zł/brutto za jedną dostarczoną przesyłkę.
Poczta Polska S.A. - 2017-11-23 - Nisko (podkarpackie)
montaż oraz spawanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Myszków (śląskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, załadunek towarów; umowa na okres próbny 3 miesiące, nastepnie na czas określony.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Dobroń (łódzkie)
prace dekarsko-ciesielskie
Dominik Maluśki Usługi Wielobranżowe - 2018-08-01 - Kościan (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)
Organizowanie sprzedaży mebli, Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych,
IKER - Obtułowicz Sp. jawna - 2016-07-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
cięcie prętów płaskowników i kształtowników stalowych oraz łaczenie ich w przewidziane konstrukcje
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łazy (lubelskie)
układanie kostki brukowej
TEAM-BUD Grzegorz Płuciennik - 2016-09-08 - Przysucha (mazowieckie)
czyszczenie stali, cięcie stali, spawanie
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacją IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
MTL DESIGN Adam Maśluk - 2018-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
montarz korpusów meblowych
Primavera Furniture Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Barczewski Dwór (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie właściwej realizacji zadań mających na celu utrzymanie w sprawności lokali oddziału.Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy).
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)