Praca Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 7 ofert pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku.
Samodzielny Referat Ubezpieczeń i Składek (Łomża):Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:*Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych, w tym:- porządkowanie danych na kontach ubezpieczonych, w tym dokonywanie korekt dokumentów ubezpieczeniowych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających błędy w dokumentach ubezpieczeniowych,- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych z urzędu,- przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych na wniosek uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2020-08-07 - Łomża (podlaskie)
Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży):-Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.-Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.-Wydawanie zaświadczenia przygotowanego przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizuje kontakty z pracownikami spoza sali obsługi klienta.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2020-06-25 - Łomża (podlaskie)
Doradca Płatnika Składek-Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS, ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego określonych przez rozporządzenia UE oraz zawarte przez RP umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym,- obsługiwanie zapytania w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkostwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, - przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych, udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania, zapewnienie obsługi płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach,- przyjmowanie i weryfikacja wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek. Sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne- udzielanie wyjaśnień w zakresie sposobu rozliczenia wpłaty dokonanej przez płatnika składek oraz wyjaśnianie wątpliwości płatników związane z przekazaną im informacją o sposobie rozliczenia wpłat i stanie rozliczeń,- udzielanie informacji o wysokości opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne dla celów podatkowych,- udzielanie informacji w zakresie numeru rachunku składkowego (NRS) oraz nowego sposobu rozliczania wpłat,- wyjaśnianie wątpliwości, które dotyczą sporządzania i wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych z Programu Płatnik oraz informacji prezentowanych w panelu płatnika i aplikacji e-Płatnik na portalu PUE ZUS- prowadzenie szkoleń dla płatników składek- realizacja zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2020-06-25 - Łomża (podlaskie)
Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży).* Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.- Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.- Wydawanie zaświadczeń przygotowanych przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizacja kontaktów z pracownikami spoza sali obsługi klienta.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2020-03-06 - Łomża (podlaskie)
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS, ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego określonych przez rozporządzenia UE oraz zawarte przez RP umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkostwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek oraz realizowanie wniosków w ramach bieżącej obsługi konta płatnika i ubezpieczonego- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych (w tym dokumentów tworzonych na podstawie wniosków CEIDG i KRS - "jedno okienko"), udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnienie obsługi płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta- udzielanie pomocy i instruktażu w wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, w tym dotyczących zastosowania polskiego ustawodawstwa oraz innych formularzy wynikających z umów międzynarodowych. Sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne- udzielanie wyjaśnień w zakresie sposobu rozliczenia wpłaty dokonanej przez płatnika składek oraz wyjaśnianie wątpliwości płatników związane z przekazaną im informacją o sposobie rozliczenia wpłat i stanie rozliczeń- udzielanie informacji o wysokości opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne dla celów podatkowych- udzielanie informacji w zakresie numeru rachunku składkowego (NRS) oraz nowego sposobu rozliczania wpłat- wyjaśnianie wątpliwości, które dotyczą sporządzania i wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych z Programu Płatnik oraz informacji prezentowanych w panelu płatnika i aplikacji e-Płatnik na portalu PUE ZUS- prowadzenie szkoleń dla płatników składek- realizacja zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2019-11-22 - Łomża (podlaskie)
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS, ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego określonych przez rozporządzenia UE oraz zawarte przez RP umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkostwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek oraz realizowanie wniosków w ramach bieżącej obsługi konta płatnika i ubezpieczonego- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych (w tym dokumentów tworzonych na podstawie wniosków CEIDG i KRS - "jedno okienko"), udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnienie obsługi płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta- udzielanie pomocy i instruktażu w wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, w tym dotyczących zastosowania polskiego ustawodawstwa oraz innych formularzy wynikających z umów międzynarodowych. Sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne- udzielanie wyjaśnień w zakresie sposobu rozliczenia wpłaty dokonanej przez płatnika składek oraz wyjaśnianie wątpliwości płatników związane z przekazaną im informacją o sposobie rozliczenia wpłat i stanie rozliczeń- udzielanie informacji o wysokości opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne dla celów podatkowych- udzielanie informacji w zakresie numeru rachunku składkowego (NRS) oraz nowego sposobu rozliczania wpłat- wyjaśnianie wątpliwości, które dotyczą sporządzania i wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych z Programu Płatnik oraz informacji prezentowanych w panelu płatnika i aplikacji e-Płatnik na portalu PUE ZUS- prowadzenie szkoleń dla płatników składek- realizacja zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2019-09-11 - Łomża (podlaskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. (* Informacje nt. ogłoszenia znajdują się również na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/741421 )
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2019-06-27 - Zambrów (podlaskie)