STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ Łomża oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

Stanowisko: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży):-Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.-Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.-Wydawanie zaświadczenia przygotowanego przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizuje kontakty z pracownikami spoza sali obsługi klienta.

Data publikacji: 2020-06-25

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży):-Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.-Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.-Wydawanie zaświadczenia przygotowanego przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizuje kontakty z pracownikami spoza sali obsługi klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
*Dodatkowe informacje: Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie, pakiet dopłat z ZFŚS dla pracowników i członków ich rodzin, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach, możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń.*Warunki pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.*Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. * Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020

Data zakończenia pracy: 19.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: wykształcenie wyższe; Mile widziane: minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów; doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami.Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Solidarnościowy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, znajomość zasad wypełniania i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

danePracodawcy_nip: 5213017228

danePracodawcy_regon: 00001775600048

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Młynowa 29, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
*Poniższe dokumenty należy przesłać w formie skanu (wraz z odręcznymi podpisami) na adres mailowy podany w pozycji Miejsce składania dokumentów, bądź przesłać na adres w kopercie opisanej Oferta pracy: - CV- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat)- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających: staż pracy związanej z obsługą klientów, doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami.*Termin, do którego należy składać dokumenty: 9 lipca 2020r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji na podany w pozycji Miejsce składania dokumentów adres mailowy lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Białymstoku.*Miejsce składania dokumentów:Adres e-mail: rekrutacja.bialystok (at) zus.pl w tytule e-maila proszę wpisać: rekrutacja zewnętrzna na stanowisko ds. informacji ogólnej.lub:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Białymstokuul. Młynowa 29 15-404 BiałystokWydział Kadrowo-Płacowy*Wymagana klauzula:Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy prosimy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.*Dodatkowe informacje:- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana,- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.*miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łomży

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20

Powiat pracodawcy: m. Białystok

danePracodawcy_kodPowiatu: 2061

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Białystok

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410

Ulica pracodawcy: Młynowa

Numer budynku pracodawcy: 29

Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.06.2020

Oferta pracy ważna do: 09.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3db8fefbacb39cdcd32b76a5003babdb

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa telefoniczna połączeń przychodzących
kontakt przez OHP - 2018-11-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

POMOC STOLARZA - od 14,7 PLN

Pomoc stolarzowi w skręcaniu mebli.Praca od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
Juszczyk Tadeusz F.H.U. "JUSZCZYK" - 2019-03-19 - Mszana (śląskie)

KASJER / SPRZEDAWCA W BRICOMARCHE - od 2 100 PLN

-Praca w sklepie Bricomarche w Tczewie,-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58-531-33-35.
"NERJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - do 2 250 PLN

Sprzątanie szatni, jadalni, zbieranie śmieci na halach produkcyjnych.
kontakt przez OHP - 2019-04-10 - Niepołomice (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 14,28 PLN

ustawianie parametrów maszyny, wykonywania przedruków, obsługa maszyn i urządzeń drukarskich
'ADECCO POLAND' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Ruda Śląska (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 3 000 PLN

prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych), sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników, nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań podległych pracowników w terenie, planowanie wydatów na prowadzone działania, kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań.
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2019-10-28 - Polkowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Amarena Dariusz Koziński - 2018-03-22 - Dębica (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - 3 000 - 3 500 PLN

Obsługa koparko-ładowarki. Praca na terenie Dolnego Śląska.
KAZIMIERZ WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE DIGGER - 2019-03-04 - Gliniany (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków, układanie menu
PHU MAMATEX ADITYA DUTT - 2019-04-23 - Solina (podkarpackie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - 1 033,7 PLN

poznanie zasad przyjmowania i klasyfikacji wniosków emerytalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Piła (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Utrzymanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej, prawidłowe wypełnianie kart drogowych oraz pozostałej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

STOLARZ - od 2 350 PLN

Zgodny ze stanowiskiem. Montaż korpusów tapicerskich.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO USŁUGOWO STOLARSKI ROMAN SONNENFELD - 2019-10-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPAWACZ METODĄ TIG - MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 1 900 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowania materiału do spawania. Spawanie metodą TIG. Inne prace związane z montażem instalacji sanitarnych.Wykształcenie min. zawodowe, uprawnienia spawalnicze metodą TIG; budowy na terenie Polski;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Lublin (lubelskie)

LIDER ZESPOŁU W DZIALE ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - od 3 400 PLN

Zarządzanie zespołem pracowników, przygotowanie działu do sprzedaży, czynności kontrolne, przestrzeganie obowiązujących zasad w dziale artykułów spożywczych. Praca w systemie 3 zmianowym (05:15-11:30, 10:00-16:15, 14:00-20:15). Proponowane wynagrodzenie 3400 zł brutto + 400 zł dodatku.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-11-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

Prace pomocnicze w budownictwie, praca na terenie Małopolski
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Wężerów (małopolskie)

KAMIENIARZ - od 1 850 PLN

szlifowanie i polerowanie elementów kamiennych; montaż gotowych nagrobków, parapetów i schodów; demontaz nagrobków; wykonywanie innych prac zleconych przez właściciela zakładu; praca w godz. 5-9 oraz 16-19
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Chrząszczyce (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 125 PLN

UTRZYMYWANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH, DBANIE O POMIESZCZENIA SANITARNE, ODKURZANIE, MYCIE PODŁÓG, WYCIERANIE KURZU, PODLEWANIE KWIATÓW.
"RADOXIM" Sp. z o. o. - 2019-03-20 - Grębocice (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

wg umowy o zorganizowanie stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 14,7 PLN

Obsługa klienta na stacji paliw.
LOKALNA STACJA PALIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Suwałki (podlaskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY - od 3 000 PLN

realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności: nadzoru nad budowa, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeń melioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunków wodnych na gruntach, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacji ustawy Prawo wodne. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarki zielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno- sportowe, drogi gminne. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonych ustawami dla samorządów gminnych; umowa na czas określony 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30, środa do 17.00, piątek do 14.00
Urząd Gminy Ustka - 2019-07-01 - Ustka (pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 14 PLN

- Zakres pomocnika budowlanego: Pomoc cieśli w szalowaniu, pomocnicze prace na budowie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 14 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie, ale niekoniecznie - > istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana sprawność fizyczna. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 606-124-021) w godzinach: 7:00-20:00.
STANY SUROWE MICHAŁ GRABOŚ - 2018-09-25 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS ORGANIZACYJNO-LOGISTYCZNYCH - 997,4 PLN

Do zakresu obowiązków należeć będzie ewidencjonowanie korespondencji, zaopatrzenie logistyczne komendy w środki czystości -sporządzanie zestawiwnia potrzeb, współpraca przy utrzymaniu czystośći pomieszczeń, wykonywanie zadań w charakterze gońca
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Mława (mazowieckie)

PRAWNIK/SPECJALISTA - od 2 250 PLN

-sporządzanie pozwów o zapłatę i innych pism procesowych,-bieżący nadzór nad przebiegiem postępowania sądowego,-podejmowanie czynności uzasadnionych stanem sprawy,-udzielanie konsultacji, sporządzanie analiz prawnych
Kancelaria Prawnicza FORUM radca prawny Krzysztof Piluś i s-ka spółka komandytowa - 2019-01-04 - Zamość (lubelskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI WPŁYWU WNIOSKÓW - od 2 300 PLN

szczegółowe informacje pod adresem: http://bip.zoon.slupsk.pl/140.html; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 19.00
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - 2018-08-16 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku ds. zamówień publicznych odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zalezności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

sprzedaz produktów firmy,reprezentowanie firmy na rynku i w kontaktach z klientami, monitorowanie rynku i dzialań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Mieczysławka (lubelskie)