STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI K/M Otwock oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-09-16

Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poniatowskiego 17, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji należy m.in.: - opracowanie decyzji w zakresie ustalania oraz zmiany prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji - opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych - opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem - opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu - opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji - opracowanie wniosków i zawiadomień o realizacji decyzji o świadczeń w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu. WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY: Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia) - minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. WYMAGANIA DODATKOWE: Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy Jeśli jesteś osobą: - nastawioną na wyniki, - konsekwentną w działaniu, - terminową, - rzetelną, - samodzielną, - odpowiedzialną, - opanowaną oraz - potrafisz obsługiwać pakiet MS Office, - posiadasz umiejętność stosowania przepisów, - posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, - posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, - posiadasz umiejętność podejmowania decyzji TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW. WYMAGANE DOKUMENTY: - list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej, stanowiska pracy wg regulaminu organizacyjnego, o które ubiega się kandydat oraz wskazanie miejsca wykonywania pracy - CV - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe wymóg uzupełniający - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY - 27.09.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat w Otwocku ul. Poniatowskiego 17 05-400 Otwock WARUNKI PRACY: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy), - budynek 3 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - wejście do budynku z parteru - windą, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 18.09.2019

Oferta pracy ważna do: 27.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f15b08944b92e69474b1d478c0387a15

Podobne oferty pracy

ZOOTECHNIK - od 1 850 PLN

nadzór nad produkcją bydła
Rolniczo-Wytwórczy Kombinat Spół. im. A. Paśki w Dębnie - 2016-03-29 - Dębno (podkarpackie)

KASJER/ EKSPEDIENT - od 12,5 PLN

kasjer
kontakt przez OHP - 2016-08-12 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW/PRZESYŁEK - 2 450 - 2 500 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A. Pracodawca zapewnia transport z ul. Dworcowej 20.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-03 - Stargard (zachodniopomorskie)

MALARZ-TAPECIARZ - od 2 500 PLN

j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z ZUS WYDZ. NALI. ZASI. I ŚWID. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, STRATEGII I REWITALIZACJI - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/466870/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_poWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, strategii i rewitalizacji w terminie do dnia 26 kwietnia 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-04-18 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmian (9-17); kontakt z pracodawcą wstępnie telefoniczny w godzinach (10-15).
Firma Usługowo-Handlowa "KARO" Sylwia Swatko - 2015-12-03 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 6,2 PLN

Ochrona fizyczna osób i mnienia.
OMEGA OCHRONA Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Łódź (łódzkie)

MM/ PRACOWNIK PLOTERÓW - MASZYN ZE ZNAJOMOŚCIĄ AUTOCAD I INVENTOR - 3 500 - 3 800 PLN

Obsługa maszyn - urządzeń CNC, program autocad i inventor. Praca w godz. 8-16.
"Enitra" Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-05-18 - Żary (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 15,23 PLN

Ręczne sortowanie surowców lub komponentów, Przenoszenie gotowych części z linii montażowejPrzygotowanie materiałów i narzędzi do produkcjiCzyszczenie maszyn, sprzetów i narzędzi wykonywanych w produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

Obsługa biura, interesanta, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

MONTER KONTRUKCJI/ ZABUDOWY W BUDOWNICTWIE - od 14,5 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętności: analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie rodzaju i zakresu robót montażowych, potrzebnych materiałów pomocniczych oraz narzędzi, sprzętu i maszyn; uprawnienia: mile widziane na wysokości, doświadczenie zawodowe: min . 2 lata na w/w stanowisku, mile widziana znajomość j. angielskiego podstawy (techniczny). Ogólny zakres obowiązków: składanie elementów konstrukcyjnych, metalowych, drewnianych, analiza rysunków roboczych oraz ustalanie na jej podstawie rodzaju i zakresu robót montażowych, elementów wykończeniowych, przygotowywanie elementów konstrukcji do montażu, ścianek, zabudowy, posługiwanie się dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, katalogami oraz instrukcjami dotyczącymi montażu ścian działowych, sufitów podwieszanych, obudowy konstrukcji dachowych oraz okładzin ściennych i podłogowych, dobieranie i przygotowywanie materiałów oraz narzędzi i sprzętu do wykonania robót. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Lublin (lubelskie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - od 13 PLN

Praca na hali przy produkcji mebli do magazynów. Wykonywanie wybranych operacji monterskich związanych z procesem przygotowawczym, w tym m. in.: cięcie gięcie, łączenie profili i blach, skręcanie elementów za pomocą nitów i śrub, gotowość do wyjazdów w delegacje od 2 do 4 dni.Umowa zlec. (brak możl.okr.dług.spółpr.z kontrah.)Wymiar czasu pracy: 80 godz./mies.System czasu pracy: Dyspozycyjność całą dobę
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 000 PLN

Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska, w zakładce oferty pracy http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=216646. Umowa o pracę na czas określony do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Termin składania dokumentów do 10.09.2019 r. do godz. 10.00. Proponowana kwota wynagrodzenia jest stawką minimalną. Kwota faktycznego wynagrodzenia uzależniona będzie od posiadanego wykształcenia, stażu pracy oraz doświadczenia zawodowego.
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-08-30 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

ŚLUSARZ-TOKARZ - od 15 PLN

toczenie, frezowanie, gwintowanie, wiercenie - praca przy produkcji systemów wentylacyjnychczytanie rysunku technicznego
INSTAL-LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Lublin (lubelskie)

KELNER - 1 850 - 2 000 PLN

Obsługa gości hotelowych oraz restauracyjnych podczas imprez okolicznościowych, szkoleń, konferencji.
DWÓR POMORSKI Spółka z o.o. - 2016-08-24 - Luboradza (zachodniopomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 100 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wielkie Lniska (kujawsko-pomorskie)

PRACZKA RĘCZNA - OBSŁUGA PRALKO WIRÓWKI (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) (DOPOSAŻENIE PFRON) - od 1 850 PLN

- Obsługa urządzenia - pralko - wirówka.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie. Pracownik zostanie przeszkolony.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)

MONTER STOLARKI OTWOROWEJ - 997,4 PLN

ZGODNY Z PR. STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PRODUKCJI - 13 - 15 PLN

praca na taśmie produkcyjnej-pakowanie lodów do kartonów; prace porządkowe na hali produkcyjnej, podstawowa obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2019-03-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DOZORU - do 2 000 PLN

Praca jako dozorca w obiekcie urzedowym.
Igielski Ochrona IGIELPOL Krzysztof Igielski - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI LOKALAMI MIESZKALNYMI, PROFILAKTYKI I PROMOCJI ZDROWIA - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/432030/files/ogloszeniedoc.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki lokalami mieszkalnymi, profilaktyki i promocji zdrowia w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

aktywna sprzedaż produktów, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Nauka:- poprawnej obsługi klienta,- dbania o ład i porządek w miejscu pracy,-wykonywanie ekspozycji wewnątrz sklepu,- obsługa terminala i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Konin (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 300 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczeniowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-02-13 - Leszno (wielkopolskie)

REFERENT DO SPRAW KADR - 1 017,4 PLN

prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, świadectwa pracy / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Pabianice (łódzkie)


Wybierz powiat