STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Polkowice oferta pracy POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych), sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników, nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań podległych pracowników w terenie, planowanie wydatów na prowadzone działania, kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań.
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych), sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników, nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań podległych pracowników w terenie, planowanie wydatów na prowadzone działania, kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. wyższe, mile widziane o kierunku: administracja, zarządzanie, min. 2 lata stażu pracy, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy związane z obsługą klienta, znajomość przepisów: Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny- w zakresie najmu lokali mieszkalnych oraz innych niezbędnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, niekaralność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność, zaangażowanie, dyspozycyjność,Szczegółowe informacje o naborze dostępne są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca. Nabór trwa do 07.11.2019 do godz. 15:30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
3 Maja 51, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach podane są na stronie: www.ppk.polkowice.pl w zakładce praca/ nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania nieruchomościami
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 07.11.2019, Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f9821cbd915b55b8977ff36a41fc0e3
Podobne oferty pracy
-
FOCUS INVESTMENT CIECIÓRSKI PAWEŁ KAROL - 2017-06-29 - Sowno (zachodniopomorskie)
Sprzątanie klas, korytarzy, sali gimnastycznej i innych pomieszczeń szkoły podstawowej (praca w godz 14-22).
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 88 - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
Organizacja pracy sekretariatu PPWIS i Z-cy PPWIS, zarzadzanie obiegiem dokumantacji, obsługa poczty elektronicznej, udział w przygotowaniu narad i szkoleń organizowanych przez PPWIS/Dyrektora i Z-cy PPWIS/Z-cy Dyrektora, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych PPWIS i Z-cy PPWIS, przyjmowanie skarg, wniosków i interwencji zgłaszanych osobiście lub telefonicznie, przyjmowanie pism, meldunków oraz innych dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzacej do/z sekretariatu PPWIS/Dyrektora, odpowiedzialnośc za meryt. Stronę informacji na BIP, prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej.
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Monitorowanie sieci, serwerów i aplikacji; kategoryzowanie incydentów, nadawanie im priorytetów i terminów realizacji; delegowanie zgłoszeń do odpowiednich osób (odpowiedzialnych za ich analizę i ewentualną naprawę); działania monitorujące ( reakcje na alarmy generowane przez narzędzia monitorowania); wykonywanie codziennych czynności (sprawozdania , kontrole podstawowe itp.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
gotowanie i wydawanie potraw-kuchnia polska(praca od poniedziałku do piątku)
Restauracja POD IRYSAMI S.C. - 2018-07-25 - Skawina (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie firmy, drobne naprawy w budynkach, pomoc przy załadunkach, mycie samochodów, wymiana opon i innych drobnych elementów, wyjazdy na załadunki do Niemiec.
Waldemar Miśkowiec PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-08-22 - Suchlica (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac elektromontażowych: montażurządzeńelektrycznych, układanie linii kablowych i kabli
SPECIAL EDITING ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
- Zapoznaie się z topografią archiwum,- Przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydziału Składnicy Akt,- Uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentacje przekazaną z innych komórek organizacyjnych,- Sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- Kserowanie dokumentów,- Pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA MASZYN, KONTROLA JAKOŚCI WYROBÓW GOTOWYCH, PAKOWANIE
kontakt przez OHP - 2017-01-20 - Łódź (łódzkie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
wszelkie prace remontowe -budowlane, wykończeniowe, ocieplanie budynków,, szpachlowanie, tynkowanie, murowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Złotów (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie świetlicy wiejskiej, opieka nad obiektem
Urząd Gminy Augustów - 2018-09-14 - Augustów (podlaskie)
pomocnicze prace na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT SPECJALISTYCZNYCH DŹWIGAR ZBIGNIEW ZYGMUNT JANECKI - 2016-10-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa i utrzymanie, naprawa naszyn w celu utrzymania ruchu w procesie produkcyjnym
ATEX Sp. z o.o. Oława - 2016-08-16 - Oława (dolnośląskie)
Operator oczyszczarki strumieniowo-ściernej
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2018-01-24 - Niedomice (małopolskie)
pomoc przy załadunkach i rozładunkach ryby, obsługa myjki, sprzątanie hali produkcyjnej,
Zakład Przetwórstwa Ryb MIESZKO Grażyna Marcinkowska-Hryckiewicz - 2018-04-18 - Darłowo (zachodniopomorskie)
ustawianie
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad osobami starszymi na terenie Niemiec.Nieodpłatny dojazd, zakwaterowanie i wyżywienie.Wsparcie koordynatora.
SeniorPol24 Care Mirosława Lubomska - 2019-04-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie materiałów telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Gniezno (wielkopolskie)
obserwowanie oraz prowadzenie zajęć terapeutycznychdbanie o bezpieczeństwo dzieciprzygotowanie pomocy terapeutycznychutrzymanie porządku w miesjcu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku masażysta - wykonywanie masażu tajskiegokontakt z klientem
Zakład Projektowo-Wykonawczy "H-BUD" Hieronim Szukalski - 2017-09-26 - Sopot (pomorskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Krawiec - krawiectwo lekkie
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wola Kiedrzyńska (śląskie)
Obsługa pił łańcuchowych.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Wierzchowo - 2019-07-17 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej do komórki obsługi prawnej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Piła (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)