STANOWISKO DS. ANALIZ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-22

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ANALIZ K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analiza materiałów pokontrolnych, - współpraca z inspektorami kontroli Zakładu oraz z płatnikami składek, - prowadzenie postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, - współpraca z inspektorami kontroli Zakładu przy sporządzaniu wniosków o ukaranie płatników składek w sprawach o wykroczenia kierowanych do sądów, - monitorowanie wykonania przez płatników składek obowiązku złożenia dokumentów korygujących, - wprowadzanie danych do rejestru przeprowadzonych analiz i do rejestru wydanych decyzji. WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie, staż pracy ogółem minimum 2 lata WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADAN IA DOKUMENTÓW: 30.10.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwrac amy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta, inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 23.10.2019

Oferta pracy ważna do: 30.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0d8b52c9510bafba77193ead3a9c3d6

Podobne oferty pracy

INTENDENT - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wielichowo (wielkopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC-PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

kierowca-zaopatrzeniowiec,wyjazd do Poznania na giełdę rolniczą2x w tygodniu,utrzymanie porządku w gosp.rolnych,praca w sadzie
Sklep ogólnospożywczy Roman Augustyniak - 2016-08-18 - Rakoniewice (wielkopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Iłża (mazowieckie)

LAKIERNIK MEBLOWY - od 3 500 PLN

Lakierowanie krzeseł i stołów. Min. jeden miesiąc doświadczenia.
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "JARYCH" S.C. MARZENA i PAWEŁ JARYCH - 2019-08-30 - Mroczeń (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - 1 033,7 PLN

1. Prace pomocnicze w Samodzielnym Referacie realizacji Dochodów.2. Kserowanie dokumentów.3. Rejestracja i wysyłka korespondencji.4. Włączanie załatwionej korespondencji do akt.5. Pomoc w pobieraniu i zadawaniu akt oraz dokumentów do archiwum.6. Pisanie pism na komputerze.7. Opracowywanie dalszych tytułów wykonawczych przesłanych do innych organów egzekucyjnych- Naczelnika Urzędu Skarbowego i KOmornika Sądowego.Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Oświęcim (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE BUDŻETU I PODATKÓW - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie terenu wewnątrz galerii.
Amlux Sp. z o.o. - 2018-11-26 - Sieradz (łódzkie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Łódź (łódzkie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

prace termomodernizacyjne, praca na terenie województwa małopolskiego
Zakład Remontowo-Budowlany Marek Frąc - 2017-05-09 - Nieczajna Górna (małopolskie)

POMOCNIK MURARZA - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Przysieka (lubuskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 11,6 PLN

Wykonywanie prac fizycznych przy układaniu instalacji elektrycznych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne "WEINER" Jerzy Weiner - 2016-03-16 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)

ARCHITEKT - od 1 500 PLN

rysunki techniczne do projektów budowlanych
MID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - od 2 800 PLN

Zapewnienie stosowania jednolitych zasad doczyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-11 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 506 PLN

1) Przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczęństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, policjanci i pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w komendzie lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę;2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia polocjanów i pracowników oraz poprawę warunków służby i pracy.
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce - 2018-06-14 - Wieliczka (małopolskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Praca na stanowisku obsługi klienta - kasjer.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Sadowne (mazowieckie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 000 - 3 000 PLN

prace budowlanemiejsce wykonywania pracy teren Załębia
MAKS Adam Szymiec - 2017-09-22 - Siewierz (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

branżą artykuły metalowe, pozyskiwanie i obsługa klientów
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "CHLE-MAR" MARIAN CHLEBDA - 2016-05-24 - Rzeszotary (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W REFERACIE RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50); 2. sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27); 3. analiza konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych; 4. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej; 5. sporządzanie bilansu skonsolidowanego; 6. sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - do 2 000 PLN

Wykształcenie: min. zawodowe; mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji; wysoka motywacja do pracy, odpowiedzialne podejście do wykonywanych obowiązków, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: prace manualne przy produkcji tekturowych opakowań, składanie małych opakowań tekturowych oraz ekspozytorów reklamowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice ul. Leonarda Da Vinci;
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 3 300 - 3 750 PLN

Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-04-13 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 400 PLN

sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KASJER/KASJERKA - od 2 850 PLN

jw.
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Marki (mazowieckie)

MAGAZYNIER-SPRZEDAWCA - do 2 500 PLN

Wykształcenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; praca w godzinach: 5:00-13:00; obsługa magazynu oraz klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FIRMA HANDLOWA RENATA HOŁDYK - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 25 PLN

prowadzenie księgowości spóldzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa " HUTNIK" w Bochni - 2019-03-29 - Bochnia (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

Obsługa klienta, wykładanie, układanie artykułów.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Cykarzew Północny (śląskie)

47 - DOZORCA - od 9 PLN

pilnowanie ładu i porządku w obiektach handlowych
"OMEGA NOW KOLT" SP. Z O.O. FIRMA OCHRONIARSKA - 2015-12-15 - Radom (mazowieckie)

LISTONOSZ - od 2 250 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług; doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów; umowa o pracę na okres próbny pracownika; kandydat musi posiadać samochód z przeznaczeniem do celów służbowych; praca - UP Pabianice
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-05 - Pabianice (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 3 000 PLN

prowadzenie pojazdów budowlanych, betonomieszanek, pompo-gruszek
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Pro-Mont" Rogulscy Sp. J. - 2016-04-01 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 500 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-04-25 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat