STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ Łomża oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

Stanowisko: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży).* Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.- Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.- Wydawanie zaświadczeń przygotowanych przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizacja kontaktów z pracownikami spoza sali obsługi klienta.

Data publikacji: 2020-03-06

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. informacji ogólnej (Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS w Łomży).* Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udzielanie informacji dotyczącej: zakresu spraw realizowanych w ZUS i terminów ich realizacji, zastosowania obowiązujących w ZUS formularzy i druków oraz sposobu ich wypełniania, miejsc przechowywania dokumentacji zlikwidowanych zakładów pracy, jednostek ZUS właściwych do realizacji umów międzynarodowych.- Obsługa korespondencji dostarczanej przez klientów zgłaszających się do inspektoratu.- Wydawanie klientom druków, formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.- Wydawanie zaświadczeń przygotowanych przez komórki merytoryczne.- Kierowanie klientów na stanowiska właściwe dla rozpatrzenia ich spraw, na podstawie oceny sprawy organizacja kontaktów z pracownikami spoza sali obsługi klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
*dodatkowe informacje nt. warunków pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. *pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie, pakiet dopłat z ZFŚS dla pracowników i członków ich rodzin, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach, możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe; Mile widziane: minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów; doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami.WYMAGANIA DODATKOWE: umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, komunikatywność, rzetelność i asertywność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętności związane z obsługą klienta, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne , zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Solidarnościowy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Młynowa 29, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej Wymagana klauzula), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe.*Termin, do którego należy składać dokumenty: 19 marca 2020r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Białymstoku.*Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstokuul. Młynowa 29 , 15-404 BiałystokWydział Kadrowo-Płacowy, pok. 309, bud. B*Dodatkowe informacje:Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,Pracodawca złożonych dokumentów nie zwraca,Oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana,Dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,Do składania dokumentów pracodawca zachęca osoby niepełnosprawne.* Wymagana klauzula:Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Ulica pracodawcy: Młynowa

Numer budynku pracodawcy: 29

Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 06.03.2020

Oferta pracy ważna do: 19.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b818643bc065236e129ed5d05d42701

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych w kiosku z pieczywem
P.P.H BUMITA Spółka Cywilna - 2016-06-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

oferta pracy subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Reda (pomorskie)

FORMIERZ ODLEWNIK - od 2 300 PLN

w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. Kielce - 2018-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOCNIK PRODUKCJI W BRANŻY AUTOMOTIVE - od 2 096 PLN

pomoc przy produkcji
kontakt przez OHP - 2017-03-31 - Nowa Sól (lubuskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI(NR 1686) - od 2 600 PLN

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 1-piętrowy -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 1 piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-06-10 - Tuchola (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 2 600 - 2 900 PLN

Poszukiwanie pracowników w branży budowlanej, poszukiwanie ofert pracy.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 2 600 PLN

szukanie ładunku, znajomośc giełd transportowych w Polsce i za granicą, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)

DOSTAWCA POTRAW - od 17 PLN

Dostawy posiłków do klientów firmy
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI W SZWALNI R145/1389-411/17 - od 1 000 PLN

przygotowanie materiału na produkcję, magazynowanie oraz szykowanie gotowych wyrobów do wysyłki.
Alotex ANDRZEJ PIEKARSKI - 2017-03-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Kraków (małopolskie)

POMOC RACHUNKOWO-BIUROWA POWER IV - 1 033,7 PLN

Prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych w zakresie rejestrowania dokumentów finansowych wpływających do jednostki oraz ich przekazywanie do odpowiednich komórek organizacyjnych w celu ich weryfikacji i potwierdzenia pod kątem merytorycznym oraz formalno- rachunkowym. Dbania o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Nadzór nad terminowym spływem dokumentów księgowych z poszczególnych komórek organizacyjnych, przestrzeganie terminu płatności wynikajacych z dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Gdynia (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY (ROBOTY PUBLICZNE) - od 1 125 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Gozdnica (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 033,7 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, porządkowanie i segregacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. TRANSPORTU, PŁAC I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej www.zgk.damnica.ibip.pl
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2016-10-19 - Damnica (pomorskie)

SPRZEDAWCA(NR 0554) - od 1 900 PLN

sprzedaż wyrobów piekarniczych i cukierniczych
Piekarnia 7 Siódmiak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ (553OP) - od 2 000 PLN

Przygotowanie potraw według przepisów w języku wietnamskim.
PHAM HUU THANH - 2017-11-30 - Otwock (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN TYNKARSKICH - od 3 000 PLN

-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 609-952-512
"STAN-BUD" USŁUGI TYNKARSKIE STANISŁAW KAIZER - 2019-04-08 - Rokitki (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - BUSA - od 1 850 PLN

drogowy transport towarów w ruchu międzynarodowym kraje UE, Ukraina, Białoruś i Rosja
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zakrzew (lubelskie)

HANDLOWIEC-OSOBA DZWONIĄCA - od 2 488 PLN

Dzwonienie i zdobywanie klienta
Walls Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Białystok (podlaskie)

SPAWACZ CO2 - od 14 PLN

spawanie detali i konstrukcji stalowych
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Szydłowiec (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowychWażniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-21 - Słupsk (pomorskie)

PSYCHOLOG - od 2 400 PLN

prowadzenie poradnictwa, prowadzenie dokumentacji psychologicznej
Centrum Profilaktyki Leczenia i Opieki "MEDICO" NZOZ Sp. z o.o. - 2019-06-11 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gniezno (wielkopolskie)

KUCHARZ LUB POMOC KUCHENNA - 2 300 - 2 700 PLN

Pomoc w przygotowaniu potraw i dań.
"BAR NEPTUN" EDYTA WARCHOŁ - 2018-09-07 - Dobrzechów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO(NR 6309) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH - od 909 PLN

Sprzątanie klatek schodowych
GRZEGORZ BUCZEK, G&S - 2016-04-18 - Gdynia (pomorskie)