DORADCA PŁATNIKA SKŁADEK (WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŁOMŻY) Łomża oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
Stanowisko: DORADCA PŁATNIKA SKŁADEK (WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŁOMŻY)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS, ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego określonych przez rozporządzenia UE oraz zawarte przez RP umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkostwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek oraz realizowanie wniosków w ramach bieżącej obsługi konta płatnika i ubezpieczonego- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych (w tym dokumentów tworzonych na podstawie wniosków CEIDG i KRS - "jedno okienko"), udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnienie obsługi płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta- udzielanie pomocy i instruktażu w wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, w tym dotyczących zastosowania polskiego ustawodawstwa oraz innych formularzy wynikających z umów międzynarodowych. Sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne- udzielanie wyjaśnień w zakresie sposobu rozliczenia wpłaty dokonanej przez płatnika składek oraz wyjaśnianie wątpliwości płatników związane z przekazaną im informacją o sposobie rozliczenia wpłat i stanie rozliczeń- udzielanie informacji o wysokości opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne dla celów podatkowych- udzielanie informacji w zakresie numeru rachunku składkowego (NRS) oraz nowego sposobu rozliczania wpłat- wyjaśnianie wątpliwości, które dotyczą sporządzania i wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych z Programu Płatnik oraz informacji prezentowanych w panelu płatnika i aplikacji e-Płatnik na portalu PUE ZUS- prowadzenie szkoleń dla płatników składek- realizacja zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS, ustalania właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego określonych przez rozporządzenia UE oraz zawarte przez RP umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym- obsługiwanie zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkostwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek oraz realizowanie wniosków w ramach bieżącej obsługi konta płatnika i ubezpieczonego- przyjmowanie, weryfikowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych (w tym dokumentów tworzonych na podstawie wniosków CEIDG i KRS - "jedno okienko"), udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich wypełniania i korygowania, zapewnienie obsługi płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz koryguje nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta- udzielanie pomocy i instruktażu w wypełnianiu, przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie wniosków i dokumentów w sprawach ubezpieczeń i składek, w tym dotyczących zastosowania polskiego ustawodawstwa oraz innych formularzy wynikających z umów międzynarodowych. Sporządzanie i wydawanie płatnikom składek i ubezpieczonym zaświadczeń, w tym zaświadczeń i dokumentów przygotowanych przez komórki merytoryczne- udzielanie wyjaśnień w zakresie sposobu rozliczenia wpłaty dokonanej przez płatnika składek oraz wyjaśnianie wątpliwości płatników związane z przekazaną im informacją o sposobie rozliczenia wpłat i stanie rozliczeń- udzielanie informacji o wysokości opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne dla celów podatkowych- udzielanie informacji w zakresie numeru rachunku składkowego (NRS) oraz nowego sposobu rozliczania wpłat- wyjaśnianie wątpliwości, które dotyczą sporządzania i wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych z Programu Płatnik oraz informacji prezentowanych w panelu płatnika i aplikacji e-Płatnik na portalu PUE ZUS- prowadzenie szkoleń dla płatników składek- realizacja zamówień płatników na dokumenty ubezpieczeniowe w formacie KEDU- potwierdzanie profili ePUAP oraz PUE, a także dokonywanie rezerwacji wizyt klientom- wydawanie klientom broszur, ulotek i formularzy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; Pierwsza umowa na okres próbny (3m-ce) od grudnia 2019r., kolejna na czas określony (max.33 m-ce), następna na czas nieokreślony.Warunki pracy:Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.*Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. * Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DORADCA PŁATNIKA SKŁADEK (WYDZIAŁ OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŁOMŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
*Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: NIEZBĘDNE: wykształcenie wyższe, mile widziane: doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami;*Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność stosowania przepisów, umiejętności związane z obsługą klienta, komunikatywność, rzetelność i samodzielność, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Młynowa 29, 15-404 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe.Termin, do którego należy składać dokumenty: 4 grudnia 2019r.*Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Białymstoku.*Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Białymstokuul. Młynowa 2915-404 BiałystokWydział Kadrowo-Płacowy, pok. 309 bud. B*Dodatkowe informacje od pracodawcy:- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana,- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łomżyul. Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża*Wymagana klauzula: Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Młynowa
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2019
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7954fe83061408abf27abd3aa3567c26
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH (BADANIE POTRZEB, DORADZTWO), PROWADZENIE AKTYWNYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NA WYZNACZONYM TERENIE, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA;WYMAGANIA:ŁATWOŚĆ UCZENIA SIĘ,CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL: magdalena.zadluzna (at) proficredit.pl
PROFI CREDIT POLSKA SA - 2016-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Tomyśl i okolice.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Anna Bemka - 2017-06-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
pozyskiwanie kientów na podległym województwie, rozwój sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru środków ochrony indywidualnej.Dodatkowo do wynagrodzenia premia od sprzedaży. Praca na terenie wojhewództwa opolskiego.
ALFA I OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-31 - Opole (opolskie)
sprzedaz artykułów spożywczo-przemysłowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
DORADCA KLIENTA - PRACA W TERENIE ORAZ W ODDZIALE FIRMY
CAPITAL SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-13 - Dębica (podkarpackie)
W/g zawodu.
WOJDAK SP. Z O.O. - 2020-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac manualnych przy linii produkcyjnej, kontrola jakościowa produktów, obsługa maszyn. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku (możliwe weekendy) w Czechowicach-Dziedzicach. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową (pierwsza umowa na 3 miesiące).
Polski HR A-trybut S.A. - 2016-08-29 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, terminala, komputera
kontakt przez OHP - 2016-06-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Roboty gospodarcze na terenie miasta, utrzymanie czystości chodników należących do Gminy Miejskiej , naprawy chodników i ulic
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-11 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowanie stanowiska pracy, zapoznanie się z przepisami, przyjmowanie dostaw, obsługa komputera i kasy fiskalnej, przygotowanie produktów do sprzedaży, bezpośrednia obsługa klienta, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów zakresie odszkodowań, praca w terenie
ARBITER S.A. - 2016-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-08 - Września (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów w systemie telemarketingu, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert
ABAKOSTEEL S.C. - 2017-01-24 - Lębork (pomorskie)
Aktywne i efektywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta, oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług i produktów bankowych, bezpośrednia i profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych, realizacja planu sprzedażowego, uczestnictwo w akcjach promocyjnych.
CENTRUM FINANSOWE HUBERT CZAJKA - 2018-01-05 - Zamość (lubelskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Przedbórz (łódzkie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu RTV, AGD, AD, TELE, FOTO, IT.
EURO-NET Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Piła (wielkopolskie)
Opis stanowiska: ochrona mienia zakładu, sumienna realizacja obowiązków służbowych, monitorowanie stanu bezpieczeństwa na terenie chronionego zakładu. Umowa na 3 miesiące; Praca w godzinach: 7-19, 19-7
JS FABRYKA PRZEKŁADNI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-05 - Bierkowo (pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • Realizacja indywidualnych planów sprzedaży • Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem) • Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
kontakt przez OHP - 2016-12-05 - Olkusz (małopolskie)
Sprzedaż produktów automatyki wentylacyjnej, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych, doradztwo techniczne. Praca na terenie woj. lubelskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zamość (lubelskie)
współpraca z kierownikiem budowy, z pracownikami budowlanymi, kadrami, zadania związane z zamówieniami publicznymi, dokumentacją budowlaną, zamawianie towarów, kontakt z kontrahentami
ANDRZEJ STELLA - 2019-03-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-24 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; mile widziana ks. sanepidu; zakres obowiązków: obsługa klientów baru; sprzedaż produktów; dbanie o czystość na stanowisku pracy; miejsce pracy: Niewiesze - Bar w Ośrodku Wypoczynkowym Świerk
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY ŚWIERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-23 - Niewiesze (śląskie)
POMOCNIK BUDOWLANY MURARZ, CIEŚLA, ZBROJARZ,
WÓJTOWICZ KRZYSZTOF EXPERTBUD - 2016-07-15 - Oświęcim (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prace montażowe, związane z układaniem kabli motnażem sprzętu, stawianiem latarni.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów, udzielanie pożyczek
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Towarowanie hali sprzedaży zgodnie z zasadami ustalonymi przez pracodawcę, dbanie o porządek na stanowisku pracy i magazynie, dbanie o prawidłową ekspozycję i oznaczenia. Praca w godzinach 6,00-14,00, 10,00-18,00, 16,00-24,00.
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-05-20 - Kolbuszowa Dolna (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klienta w oddziale firmy, obsługa korespondencji; dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji w oddziale formy; pozyskiwanie klientów; kontakt telefoniczny z klientami; przygotowywanie raportów; sprzedaż produktów finansowych w oddziale firmy.
PROMETEUSZ FINANSE SP Z O.O. - 2018-04-06 - Łódź (łódzkie)