STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW - nadzór nad realizacją umów związanych z eksploatacją budynków oraz rozliczanie i opisywanie faktur wystawionych przez Wykonawców dostaw i usług. WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY: Niezbędne: - wykształcenie średnie - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administrowaniu lub zarządzaniu nieruchomościami Mile widziane: - wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami) - 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z administrowaniem nieruchomościami WYMAGANE DOKUMENTY: - CV, list motywacyjny ze wskazaniem komórki stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej). Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY 22.10.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE - szczegółowe informacje dotyczące tej oferty pracy znajdują się na stronie internetowej www.zus.pl, zakładka Praca w ZUS, II Oddział w Warszawie.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 11.10.2019

Oferta pracy ważna do: 22.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26ed8ee547693747b6abbdbecc33687a

Podobne oferty pracy

PEDAGOG SZKOLNY - od 1 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy
SZKOŁA PODSTAWOWA IMIENIA MARII KONOPNICKIEJ W DROSZEWIE - 2018-09-12 - Droszew (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO - od 2 488 PLN

nauczanie historii w klasach IV-VII
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W SMÓLNIKU - 2019-08-28 - Smólnik (wielkopolskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 300 PLN

rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją;pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniemwysyłki; przygotowywanie raportów w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. USUWANIA POJAZDÓW I ZARZĄDZANIA RUCHEM W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. usuwania pojazdów i zarządzania ruchem należy:1. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:1) zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu,2) opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi,3) wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub cało-dobowo,4) opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych - realizacja art.64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-czeństwa ruchu,6) wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,7) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzają-cymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,9) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,10) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzyma-nia wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwięko-wej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodno-ści z zatwierdzoną organizacją ruchu,11) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,12) udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi.2. Wykonywanie zadań związanych z transportem publicznym, a w szczególności wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym:1) analiza uregulowań prawnych dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie,2) coroczne przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Chełm w sprawie wysokości opłat, o których mowa w art.130a, ust. 5c ustawy Prawo o ruchu drogowym,3) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych związanych z wyborem jednostki na wykonanie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na parking strzeżony, wyceny pojazdów, ustalaniu kosztów przechowywania i holowania,4) prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,5) rozliczanie umów i zleceń związanych z usuwaniem i przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,6) kompletowanie dokumentacji związanej z usuniętymi pojazdami,7) współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie spraw związanych z usuniętymi pojazdami na podstawie art.130a i art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,8) przygotowywanie projektów decyzji o zapłacie oraz naliczanie kosztów w związku z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania,9) przygotowywanie projektów postanowień o zapłacie wynagrodzenia dozorcy na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,10) przygotowywanie projektów postanowień i decyzji na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego,11) przygotowywanie wezwań do zapłaty kosztów związanych z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu,12) przygotowywanie pism wzywających lub informujących o brakach formalnych oraz o toczącym się postępowaniu w sprawie,13) współpraca i przekazywanie kompletnej dokumentacji do komórki organizacyjnej zajmującej się obsługą prawną w celu skierowania wniosków do sądu o orzeczenie przepadku pojazdu,14) wykonywanie czynności związanych z wyrejestrowaniem pojazdów przejętych na podstawie prawomocnego postanowienia sądu,15) współdziałanie ze Strażą Miejską i Policją w usuwaniu pojazdów z ulic Miasta Chełm, spełniających przesłanki art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,16) prowadzenie spraw w zakresie przejmowania na własność wraków pojazdów mechanicznych w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,17) prowadzenie rejestru spraw, nadzór i kontrola nad terminami związanymi z przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych z dróg na podstawie art.50a i art.130a,18) czynności związane z wycofaniem pojazdów z eksploatacji, określone w art. 18-20 ustawy o recyklingu w celu przekazania pojazdów do demontażu, przekazywanie wraków pojazdów mechanicznych przejętych przez Miasto Chełm do stacji demontażu,19) prowadzenie postępowań w zakresie uzyskania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dofinansowania w zakresie zbierania porzuconych pojazdów wycofanych z eksploatacji.3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. Wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego-wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 400 PLN

Wg. zawodu.
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Nowosielec (podkarpackie)

ŚLUSARZ/MECHANIK - od 3 500 PLN

•Prace obróbkowe na maszynach,•Bieżące konserwacje i naprawy maszyn i urządzeń, •Dbałość o bezpieczeństwo w miejscu pracy.
MFO S.A. - 2018-04-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)

HODOWCA DROBIU - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Lutocin (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Prace gospodarzce
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Lubawka (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ANALIZ, SPRAWOZDAWCZOŚCI I POSTEPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH - od 2 600 PLN

1) przygotowywanie projektów decyzji o przeniesieniu decyzji lub zgłoszeń na inny podmiot,2) przygotowywanie projektów zaświadczeń o samodzielności lokali, 3) przygotowywanie projektów decyzji o uchyleniu pozwoleń na budowę,4) uczestniczenie w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z tymi organami w zakresie określonym przepisami prawa,5) prowadzenie Rejestru Wniosków, Decyzji i Zgłoszeń (RWDZ),6) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,7) rejestracja dzienników budowy,8) systematyczne zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych sprawozdań, do wykonywania których zobligowany jest WAiB,9) wykonywanie analiz na potrzeby Wydziału i innych jednostek organizacyjnych,10) przygotowywanie do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej rejestrów decyzji:- o środowiskowych uwarunkowaniach,- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych,- o warunkach zabudowy,- o lokalizacji inwestycji celu publicznego,- o pozwoleniu na rozbiórkę obiektów budowlanych,11) zastępstwo w kancelarii Wydziału.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Prace porządkowe, obróbka wstępna warzyw i innych surowców, obróbka termiczna. Rozwożenie potraw wózkami bemarowymi.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 4 - 2018-11-13 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I KOORDYNACJI PROJEKTÓW - od 2 500 PLN

1)opracowywanie wniosków i koordynacja projektów związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;2)koordynacja działań związanych z przygotowywaniem i realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych Gminy objętych formułą Zintegrowanych Porozumień Terytorialnych dla Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska; 3)przygotowywanie okresowych informacji, sprawozdań, analiz oraz ankiet, z zakresu realizowanych wniosków i koordynowanych projektów; Szczegóły oferty na stronie (http:// bip.kobylnica.tensoft.plwynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od doświadczenia zawodowego; godz. pracy 8.30-16.30 w poniedziałki, 7.30-15.30 od wtorku do piątku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10.00-12.30
URZĄD GMINY KOBYLNICA - 2017-06-23 - Kobylnica (pomorskie)

SZPACHLARZ - od 1 040 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ-ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

prace ślusarsko-spawalnicze
WOOLMET Ryszard Jacewicz Chojna - 2016-07-18 - Chojna (zachodniopomorskie)

BLACHARZ WARSZTATOWY - 2 100 - 2 500 PLN

Produkcja kanałów wentylacyjnych. Praca dla męzczyzn ze względu na specyfikę pracy.
PPHU Instal-Went Stanisław Jaskulski - 2018-09-05 - Nowa Sól (lubuskie)

MŁODSZY INŻYNIER SYSTEMÓW ICT (NR 4539) - 2 000 - 3 400 PLN

administracja systemu operacyjnego oraz troubleshooting;- diagnozowanie i rozwiązywanie zaistniałych incydentów, identyfikacja i dochodzenie źródeł powtarzających się problemów;-analiza system logów, zdarzeń, monitorowanie alertów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

UBOJOWY-PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

praca przy uboju i rozbiorze drobiu
Ubojnia Drobiu "Franek" - 2016-09-16 - Targoszyn (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL PODSTAW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - od 370 PLN

wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, resocjalizacja Ogólny zakres obowiązków:- obowiązki nauczyciela przedmiotu
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Koźminie Wielkopolskim - 2019-07-16 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 1 850 PLN

Murowanie fundamentów, ścian, wykonywanie stropów, wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, praca na terenie województwa opolskiego, dolnośląskiego.
REM-BUD Stręg Krzysztof P.H.W.U. - 2016-08-12 - Rybna (opolskie)

KUCHARZ/KUCHARKA - od 2 000 PLN

Samodzielne przygotowywanie potraw.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nysa (opolskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTÓW - do 2 500 PLN

Praca przy komputerze, oferty przetargowe i handlowe, umowy na usługi ( aneksy do umów, korespondencja z klientami), fakturowanie zrealizowanych usług, prowadzenie spraw sekretarskich i spraw organizacyjnych spólki. Miejsce pracy: Wrocław Siedziba Spółki.Kontakt z pracodawcą : oferty (at) zeco.plOferta w sali: E, C
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lębork (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-03-12 - Hrubieszów (lubelskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, STRATEGII I REWITALIZACJI W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/483750/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_po
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-08-28 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat