STANOWISKO DS.ROZLICZEŃ K/M Legionowo oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS.ROZLICZEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-08-21
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 20, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS.ROZLICZEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 28.08.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: - poszukujemy 10 kandydatów - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - złożonych dokumentów nie zwracamy - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana - dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 21.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a113aba0838190495035dd2917138afe
Podobne oferty pracy
Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w prowadzeniu sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie korespondencji urzędowej. Staż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Brzesko (małopolskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-08 - Żary (lubuskie)
1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)popularyzowanie ochrony przyrody i współpraca w tym zakresie z zainteresowanymi organizacjami,11)wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości, z wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,12)ustalanie i pobieranie opłat za usuwanie drzew i krzewów,13umożliwienie wprowadzenia przez Radę Miasta odpowiednich form przyrody,14)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,15)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowanych niewłaściwym wykonaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności,16)sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przyrody w trakcie gospodarczego wykorzystania zasobów i poszczególnych składników przyrody przez jednostki organizacyjne oraz osoby prawne i fizyczne,17)rozwój i ochrona terenów zieleni i zadrzewień na terenie miasta Chełm,18)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) praca w terenie przeprowadzanie wizji wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, aparatu fotograficznego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
obsłga maszyn i urządzeń mechanicznych
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej; udział w projektowaniu nowych wyrobów; przygotowywanie kalkulacji wyrobów. Wymagania: znajomość branży meblarskiej, doświadczenie w firmie produkcyjnej, mile widziana znajomość programów TopSolid lub Inventor, umiejętność analitycznego myślenia. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-676-14-58, osobisty: 8-16 ul. Szemudzka 1, Jeleńska Huta, 84-217 Szemud. Pracodawca jest zainteresowany również osobami z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
ARMET BIS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jeleńska Huta (pomorskie)
Prace administracyjne w referacie finansowym Urzędu Miasta w Gozdnicy z obsługą komputera.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gozdnica (lubuskie)
mile widziane wykształcenie zasadniczedobra organizacja pracy, działanie pod presją czasudźwiganie powyżej 20 kgrozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego2 zmianyumowa na czas określony (zastępstwo)wynagrodzenie: 2250 zł brutto
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzątanie banku (dwa banki naprzeciw siebie). Praca w godz.: 11-19. Miejsce pracy: ul. Powstańców Śląskich. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzaju i gatunku węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania i zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Lubliniec (śląskie)
przygotowanie dań zgodnie z obowiązującymi standardami, prawidłowie i terminowe wykonywanie zadań
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Pszczew (lubuskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Radom (mazowieckie)
/
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pełen zakres pielęgnacji: - kończyn górnych,- kończyn dolnych,- twarzy, szyi i dekoldu,- ciała
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
AJP S.C. - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- kompletowanie dokumentacji medycznej indywidualnej i zbiorczej;- wprowadzanie danych medycznych do systemu;- roznoszenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przewijanie tkanin, przenoszenie belek z nawojem, cięcie materiałów na wymiar.
DEE DEE MODE S.C. BARBARA PASIERBEK, DARIUSZ PASIERBEK - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Praca na terenie powiatu
PPHU JONBUD Mariusz Jonczyk - 2019-06-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/472509/files/ogloszenie_nabor_bpp.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu: 83-110 Tczew, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i informacji przestrzennej w Biurze Planowania Przestrzennego w terminie do dnia 3 czerwca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-05-30 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki- prowadzenie dokumentacji- wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kelner
Bella Italia Beata Wilisowska - 2016-09-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klientów apteki.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kolonia Poczesna (śląskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Magazynier.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Antonowo (warmińsko-mazurskie)