STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH Gdynia oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych

Data publikacji: 2018-09-21

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łużycka 10, 81-537 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3 500 zł brutto (w zależności od kwalifikacji kandydata) + prowizja od sprzedanych produktów bankowych

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kasjer bankowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: minimum 1 rok na stanowisku związanym ze sprzedażą produktów bankowych

Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: sztumski

Gmina pracodawcy: Sztum

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sztum

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer bankowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2018

Data dodania oferty pracy: 21.09.2018

Oferta pracy ważna do: 05.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS.ARCHIWIZACJI - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 320 PLN

Praca fizyczna w różnych porach dnia,wweekendy.Wymagana dokładność,rzetelność,odpowiedzialność.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)

POMOC FRYZJERSTWA MĘSKIEGO - 997,4 PLN

1. Nauka strzyżenia męskiego,2. Mauka goelnia - mycie głów,3. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy,4. Dezynfekowanie urządzeń niezbędnych do pracy,5. Czyszczenie narzędzi fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Grabów (łódzkie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOCHODZENIEM WIERZYTELNOŚCI, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE SIĘ Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 000 PLN

organizacja zamówień, przyjęcia towaru, rozkładanie towaru, sprzedaż towaru.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie faktur do rejestru VAT, pomoc przy prowadzeniu KPiR i ksiąg handlowych, wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego, tworzenie raportów, zestawień, podsumowań wypełnianie formularzy podatkowych, sporządzanie sprawozdań księgowych, pomoc przy zgłaszaniu / wyrejestrowaniu pracowników, pomoc przy wystawianiu faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowy Sącz (małopolskie)

REFERENT D/S KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zleceń, itp., archiwizacja dokumentów, przygotowywanie sprawozdawczości GUS, SIO, PFRON, pomoc w pracach sekretariatu szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusz Kościuszki - 2018-09-05 - Siedlce (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż paliw art. pozostałych.
Zbigniew Jaszewski - 2016-02-15 - Brusy (pomorskie)

KASJER - do 1 750 PLN

Przyjmowanie, rozliczanie, kompletowanie zamówień gości, obsługa klientów. 3/4 etatu, praca w godz. 7-16, 14-22, 22-6Miejsce wykonywania pracy: pl. Grunwaldzki 25-27 Wrocław oraz praca wykonywana na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 1 150 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK W STREFIE PACZEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMPRACA OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY 7:00-15:00 LUB 23:00-7:00MIEJSCE PRACY DWORCOWA I WELECKA
POCZTA POLSKA SA - 2018-03-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII - od 589 PLN

praca nauczyciela zgodnie ze stanowiskiem pracy
Zespół Szkół w Drogoszach - 2016-07-15 - Drogosze (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 1 750 PLN

wykonywanie zadanych prac z udziałem maszyny do szycia
Studio 55 Spółka z o.o. - 2015-12-01 - Ględowo (pomorskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ Z PAPIERU I TEKTURY - 997,4 PLN

Obsługa maszyn do produkcji opakowań z papieru i tektury
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Jasło (podkarpackie)

MONTER SIŁOWNIKÓW HYDRAULICZNYCH - od 2 100 PLN

montarz siłowników hydraulicznych
HYDROGRYF SP. Z O.O. - 2018-02-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)

STANOWISKO D/S ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków
Biskup-Zacharska Joanna Aśkowe Specjały - 2018-02-27 - Barwałd Górny (małopolskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 1 750 PLN

w/g stanowiska
ASO TOYOTA - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - 2 340 - 2 600 PLN

Prowadzenie pojazdów samochodowych-ciężarowych, przewóz towarów na terenie Trójmiasta i kraju.
TRANSPORT CIĘŻAROWY ANTONI KOSTUCH - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)

SERWISANT ELEKTRONARZĘDZI - 1 870 - 3 000 PLN

Weryfikacja uszkodzeń elektronarzędzi i ich naprawa, wypełnianie podstawowych dokumentów naprawy.
PHU ZIELONY SERWIS Maciej Szostek - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, układanie towaru
Woźniak Krystyna Sklep Spożywczo Przemysłowy - 2017-05-04 - Wadowice (małopolskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wg zawodu
Kaufland Polska Markety Spółka zo.o. - 2016-07-12 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO - od 2 900 PLN

SPECJALISTA DS. RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ANALIZA RYNKU MOTORYZACYJNEGO-ROZWÓJ PRODUKTÓW-SEZONOWA ANALIZA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ-KOORDYNOWANIE SPRZEDAŻY-WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE PRODUKTU
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Podgrodzie (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mława (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 417 - 3 317 PLN

Współorganizowanie kształcenia ucznia posiadającgo orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (zespół Aspergera).
Szkoła Podstawowa im. Piastów Śląskich w Wiązowie - 2018-09-13 - Wiązów (dolnośląskie)

TAPICER MEBLOWY - do 1 850 PLN

tapicerowanie mebli: kanapy
BRW COMFORT Z O.O. - 2016-03-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)