STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2020-08-10

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCHW BIURZE WINDYKACJI PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekon/prawo/admin/zarz/zarz. i mark/finanse/rachunk/finanse i rachunk

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość przepisów prawa podatkowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//20200810104841696.pdfPREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.67.20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowośćlub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej i egzekucji administracyjnej,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,2)sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym zgodnie z ustawą o rachunkowości,3)księgowanie wpłat na kontach podatników,4)prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie liter K, S, Ś, U, V,5)prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,6)dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7)kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,8)naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,9)przygotowywanie i wydawanie postanowień w sprawach wpłat, nadpłat oraz potrąceń,10)terminowe podejmowanie czynności zmierzających do wyegzekwowania należności, tj: upomnienia, tytuły wykonawcze,11)współpraca z organami egzekucyjnymi,12)prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych,13)bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,14)przygotowywanie wniosków o wpis hipoteki oraz zastawów skarbowych,15)monitorowanie realizacji zobowiązań objętych tytułami wykonawczymi,16)terminowe zwracanie i rozliczanie nadpłat,17)dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,18)dokonywanie odpisów aktualizujących należności,19)przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,20)ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,21)prowadzenie postępowania, przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach odpowiedzialności podatkowej następców prawnych oraz osób trzecich,22)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,23)terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,24)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy25)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:a/ regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b/ instrukcji obiegu dowodów księgowych,c/ instrukcji kancelaryjnej,26)przestrzeganie i stosowanie przepisów:a/ ustawy Ordynacja podatkowa ,b/ ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,c/ przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,27)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,28)ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,29)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie spraw objętych stanowiskiem pracy,30)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie dwuzmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,54%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 21 sierpnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 10 sierpnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-08-10KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e- mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. windykacji podatku od nieruchomości od osób fizycznych w Biurze Windykacji Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 10 sierpnia 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 10.08.2020

Oferta pracy ważna do: 21.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df8284b9a23e298ab9ef5f962c5bde49

Podobne oferty pracy

KELNER/KA - od 1 250 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wydawanie zamówień, dbanie o czystość na sali i zapleczu
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY-HYDRAULIK - do 2 783,76 PLN

tynkowanie, szpachlowanie, montowanie rur, systemów grzewczych, pomp ciepła
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 800 PLN

Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, dokonywanie rozliczania dotacji przekazywanych na bieżącą działalność Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolniku, sporządzanie i rozliczanie umów związanych z działalnością Ośrodka, obsługa programów finansowo – księgowych, programów płacowych w tym program Płatnik, prowadzenia ksiąg inwentarzowych, rozliczanie środków na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, rozliczanie list wypłat świadczeniobiorców, sporządzanie przelewów dotyczących wydatków z budżetu, ewidencjonowanie zaangażowań związanych z wydatkami, gospodarowanie środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów funkcjonowania Ośrodka (m.in. zakupy, wyposażenie, przeglądy okresowe, konserwacje, opłaty mediów itp.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach - 2018-12-12 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

Praca dwuzmianowa w godz. 6-14 i 12-20. Udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych. Rozbiór przesyłek pocztowych. Podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń. Segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania. Skanowanie przesyłek rejestrowanych do kart doręczeń. Wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych. Stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych. Przygotowanie przesyłek do wymiany. Wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia. Rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydanych przesyłek rejestrowanych. Prowadzenie ewidencji przyjętych żądań.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ - od 2 100 PLN

odpowiedzialność za jakość spakowanego makaronu, praca przy paletowaniu makaronu, wykonywanie procesu pakowania zgodnie z dokumentacją techniczną
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Rudniki (śląskie)

ELEKTRYK - od 1 850 PLN

- Montaż instalacji elektrycznych oraz osprzętu. Praca na terenie Katowic oraz woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne (elektryk lub elektronik). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: jawolski (at) interia.pl
WOLSKI BOGDAN ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO-ELEKTRYCZNYCH - 2016-07-28 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH(NR 1135) - od 2 100 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku:PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W TYM M.IN.:- AKTUALIZACJA TECZEK AKT OSOBOWYCH,- PROWADZENIE EWIDENCJI I ROZLICZANIE CZASU PRACY,- PROWADZENIE EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH,- PRZYGOTOWYWANIE POLECEŃ WYJAZDU SŁUŻBOWEGO,- ZAPEWNIANIE TERMINOWEGO KIEROWANIA NA WSTĘPNE, OKRESOWE I KONTROLNE BADANIA LEKARSKIE,- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI DOT. OGŁASZANYCH NABORÓW NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE I KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE,- ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZE STANOWISKA PRACY
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. GEODEZJI I KARTOGRAFII W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU - od 2 250 PLN

wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-01-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE - od 17 PLN

Zpewnienie ciągłości produkcji, obsługa maszyn produkcyjnych.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2020-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 2 250 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DS. TECHNICZNYCH - 3 000 - 4 000 PLN

- Produkcja i sprzedaż wyrobów i usług firmy (hydraulika siłowa).- Wynagrodzenie: od 3000 do 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kobiela (at) hydrokob.com
P.W. HYDROKOB BOGUMIŁ KOBIELA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, kasy fiskalnej i baru.
"MANHATTAN" Alina Kuś - 2016-07-05 - Zawoja (małopolskie)

SKARYSZEW - PRACOWNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Maków (mazowieckie)

KIEROWCA KAT.C/OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI -CD - od 2 500 PLN

Kierowanie samochodem ciężarowym, operowanie koparko-ładowarką. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7-17 (8-10h/dobę). Prace na terenie powiatu bielskiego, olkuskiego
"TECHMEX" PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Adam Orłowski Bestwina - 2016-03-08 - Bestwina (śląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNTOWEJ - od 2 250 PLN

przygotwywanie produktów do spzredaży internetowej, tworzenie opisów i wystawianie w sklepie i w serwisie allegro, przygotowywanie i realziacja zamowień
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Alwernia (małopolskie)

OPERATOR PRASY KRAWĘDZIOWEJ - od 3 200 PLN

wykonywanie operacji gięcia na prasie krawędziowej, samodzielne montowanie i demontowanie narzędzi do gięcia (stemple, matryce), wprowadzanie korekt wymiarowych na pulpicie operator, kontrola wykonanych elementów zgodnie ze zleceniem i dokumentacją techniczną
Inter-Metal S.C. - 2019-01-08 - Bonin (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Podwilk (małopolskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 650 PLN

wykonywanie wszelkich czynności związanych z możliwością pozyskania zewnętrznych środków finansowych, przygotowywanie wniosków w sprawie pozyskania środków z funduszy zewnętrznych, współpraca z innymi stanowiskami w zakresie rozliczania pozyskanych środków, prowadzenie wszelkich spraw w zakresie zamówień publicznych (przygotowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z pracownikiem merytorycznym, opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych).Umowa na czas określony 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Smołdzino - 2019-03-20 - Smołdzino (pomorskie)

REJESTRATOR MEDYCZNY / REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 500 PLN

przyjmowanie zgłoszeń pacjentów (osobiście, mailowo, telefonicznie), umiawianie terminów świadczenia usług medycznych, kierowanie pacjentów do właściwych poradni i gabinetów oraz prowadzenie dokumentacji medycznej osób objętych opieką, w ramach prowadzenia dokumentacji medycznej (karta zdrowia pacjentów, rejestry chorych, wyniki badań) zajmowanie się jej gromadzeniem, segregowaniem i archiwizacją, udzielanie informacji o świadczonych usługach medycznych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego pacjentów oraz informowanie ich o warunkach formalnych i finansowych udzielania świadczeń zdrowotnych, prowadzenie ewidencji wykonywanych usług medycznych, obsługa kasy fiskalnej, realizując zadania zawoodwe, przestrzeganie tajemnicy zawodowej oraz stosowanie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, współpraca z innymi pracownikami, prowadzenie i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, sporządzanie odpisów i kopii dokumentacji medycznej dla uprawnionych instytucji i pacjentów
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Poznań (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy DINO, praca na stoiskumięsnym. dbanie o czystość i porządek na markecie, praca w zespole
DINO POLSKA S.A. - 2016-08-22 - Chocianów (dolnośląskie)

KIEROWCA - MAGAZYNIER 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

prowadzenie samochodu dostawczego do 3,5 T,załadunek, rozładunek i dowóz towaru do klienta
HURTOWNIA "EWA" EWA TYLMANN, JANUSZ TYLMANN SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 800 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

doradztwo, układanie i sprzedaż towaru, obsługa kasy; dbanie o porządek i wystrój sklepu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRZETWÓRSTWA TWORZYW SZTUCZNYCH - do 2 100 PLN

obsługa i nadzór nad przebiegiem pracy urządzenia, kontrola prawidłowości pracy urządzenia
Cereko Krzysztof Tarnowski - 2018-03-09 - Strzelin (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Radom (mazowieckie)

OPERATOR PRODUKCJI - od 2 250 PLN

Obsługa urządzeń i maszyn w procesie produkcji akcesoriów obuwniczych.
ANEKS Polska Sp. z o.o. Sp.k - 2019-03-13 - Jaworzno (śląskie)

PEDAGOG SPECJALNY - od 1 550 PLN

usprawnianie dzieci niepełnosprawnych
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Radom (mazowieckie)

KONSTRUKTOR MECHATRONIK - od 3 500 PLN

praca w dziale konstrukcyjnym, opracowywanie projektów koncepcyjnych nowych wyrobów, przygotowywanie dokumentacji i nadzór jej aktualności i przydatności, tworzenie specyfikacji technicznych, przygotowywanie planów i harmonogramów badań, analiza wyników, przygotowywanie raportow jakościowych, nadzór nad aparaturą pomiarową
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-10 - Poznań (wielkopolskie)

TOKARZ-ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

regeneracja wałów napędowych
JBJ Jerzy Baran - 2016-03-04 - Jarosław (podkarpackie)