STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Smołdzino oferta pracy Urząd Gminy Smołdzino
Stanowisko: STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 650 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie wszelkich czynności związanych z możliwością pozyskania zewnętrznych środków finansowych, przygotowywanie wniosków w sprawie pozyskania środków z funduszy zewnętrznych, współpraca z innymi stanowiskami w zakresie rozliczania pozyskanych środków, prowadzenie wszelkich spraw w zakresie zamówień publicznych (przygotowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z pracownikiem merytorycznym, opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych).Umowa na czas określony 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Smołdzino (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Smołdzino
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie wszelkich czynności związanych z możliwością pozyskania zewnętrznych środków finansowych, przygotowywanie wniosków w sprawie pozyskania środków z funduszy zewnętrznych, współpraca z innymi stanowiskami w zakresie rozliczania pozyskanych środków, prowadzenie wszelkich spraw w zakresie zamówień publicznych (przygotowywanie dokumentacji przetargowej we współpracy z pracownikiem merytorycznym, opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych).Umowa na czas określony 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smołdzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smołdzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
zamówienia publiczne dla pracowników komórek merytorycznych i członków komisji przetargowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: bip.smoldzino.com.pl - zakładka Nabór
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Smołdzino
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane dokumenty aplikacyjne - bip.smoldzino.com.pl - zakładka Nabór
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Smołdzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smołdzino
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawa i remonty maszyn oraz urządzeń w obszarze produkcyjnym, prace konserwacyjne w części administracyjnej i produkcyjnej obiektu.
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Rekowo Górne (pomorskie)
Przygotowanie produkcji dla szwalni
JAXA S.C. ORZESZYNA JACEK, ORZESZYNA JOLANTA - 2019-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-04-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa biura.
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowaniu i wydawaniu posiłków, sprzatanie kuchni, prace porzadkowe wokół obiektu.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Międzybrodzie Żywieckie (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych, umiejętność planowania pracy.Prace związane z melioracjami i utwardzeniami gruntu, prace przy wznoszeniu wiat hodowlanych i ogrodzeń, prace remontowe i konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Dębowiec (wielkopolskie)
prace pomocnicze na budowie
STAN-BET BUDOWNICTWO USŁUGI HANDEL STANISŁAW BARGIEL - 2018-01-09 - Gliwice (śląskie)
1)Ocena zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.2)Przygotowywanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i o pozwoleniu na budowę.3)Opracowania merytoryczne związane z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami.4)Nakładanie obowiązku ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego.5)Stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę.6)Przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na inne osoby.7)Wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiednich nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych.8)Przygotowanie decyzji o zmianie sposobu użytkowania obiektów oraz w sprawie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów.9)Przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze budowy lub wykonania robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę.10)Przyjmowanie zgłoszeń robót rozbiórkowych i przygotowanie pozwoleń na rozbiórkę.11)Udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.12)Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokali.13)Współdziałanie z organami administracji rządowej, samorządowej oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta przy realizacji przydzielonych zadań.14)Współdziałanie z organami inspekcji budowlanej, w tym z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego Miasta Chełm oraz jednostkami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo sanitarno-higieniczne i pożarowe, higienę pracy oraz ochronę środowiska.15)Załatwianie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklamowym.16)Przygotowywanie uwarunkowań urbanistyczno-architektonicznych dla nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży.
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-09 - Chełm (lubelskie)
obsługa wagi, wprowadzanie danych do systemu, miejsce pracy Błotnik- Gmina Cedry Wielkie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Błotnik (pomorskie)
Opieka nad osobą leżącą.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kraków (małopolskie)
lakierowanie drzwi farbami wodnymi
F.P.H.U.- Stanisław Węgrzyn - 2016-07-27 - Wola Mielecka (podkarpackie)
układanie towarów na magazynie, ładowanie samochodów z towarem, pakowanie paczek
SIKLA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Zapoznanie z obowiązującymi przepisami prawa,- Wpinanie dokumnetów do akt osobowych pracowników,- Przygotowanie dokumentów do archiwizacji,- Przygotowanie projektów pism kadrowych,- Bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału,- Pomoc w rozliczaniu czasu pracy pracowników,- Pomoc przy organizacji szkoleń dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku czeskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Transport samochodowy na terenie Europy Zachodniej
Rafał Weryński Usługi Transportowe - 2017-08-24 - Czermin (podkarpackie)
obsługa klientów restauracji, praca w ruchu ciągłym
Elektro-Dor Turystyka SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-24 - Wrzoski (opolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)
Przygotowywanie barku do pracy, obsługa programu kręgielni, koserwacja - czyszczenie kul, torów, urządzeń maszyn, obsługa gości, przyjmowanie zamówień, utrzymywanie porządku, przestrzeganie zasad BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Prace związane z budową dróg, mostów, domów
P.H.U. DIABEŁEK Krzysztof Młynik - 2018-09-12 - Wilków (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Przyjmowanie, pakowanie towaru, sprawdzanie jakości towaru, sporządzanie niezbędnej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Bochnia (małopolskie)
-Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami LOTOS-Dbanie o pozytywny wizerunek stacji LOTOS-Realizacja zadań sprzedażowych-Współpraca w zespole
kontakt przez OHP - 2019-03-18 - Brzeg (opolskie)
obsługa kasy fiskalnejobsługa sali sprzedaży
Megana Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
świadczenie pomocy administracyjnej, wsparcie księgowości w organizacji pracy, sporządzanie zestawień i rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Bytów (pomorskie)
obsługa skórowaczek, odbłaniarek, nalinarek do mięs, kutrów, wilków, pił tarczowych i tasmowych, pakowarek, etykieciarek
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chrzanów (małopolskie)
SPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
EKO KŁOS SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Żyraków (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żary (lubuskie)
zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2016-02-15 - Leszno (wielkopolskie)