STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.)

Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN

Zakres obowiązków: rozdział przesyłek na rejony, wprowadzanie do sytemy przesyłek poleconych

Data publikacji: 2019-03-19

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
rozdział przesyłek na rejony, wprowadzanie do sytemy przesyłek poleconych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2019

Data zakończenia pracy: 19.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: staz w godz. 07:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Racławicka

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: poczta

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 19.03.2019

Oferta pracy ważna do: 19.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

STARSZY REFERENT - od 2 370 PLN

praca w kancelarii tajnej
Jednostka Wojskowa 3411 - 2018-09-06 - Bąsewice (pomorskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - do 3 779 PLN

- prowadzenie samochodów osobowych, - czynności kontrolno-obsługowe i konserwacyjne, - usuwanie drobnych usterek samochodowych, - sprawdzanie stanu technicznego pojazdów, - przestrzeganie prawa o ruchu drogowym, - dbanie o estetyczny wygląd pojazdu. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 533 620.
TECHGARDEN Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)

ROBOTNIK DO PRAC CIĘŻKICH - od 15 PLN

Pomoc w wykonywaniu cięższych prac fizycznych środowiskach objętych pomocą usługową m. in..:pomoc przy toalecie podopiecznego; pomoc przy kąpieli podopiecznego; pomoc przy podnoszeniu i przenoszeniu podopiecznego; palenie w piecu;przyniesienie węgla, drewna i wody; pomoc w cięższych zakupach.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW - 2017-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 17 PLN

nauczanie chemii w liceum ogólnokształcącym
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Kwidzyn (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2018-02-15 - Potęgowo (pomorskie)

POKOJOWA (2182) - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń holetowych
HOTEL BAST SZCZYGŁOWSCY ANDRZEJ ALICJA SC - 2016-06-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

HANDLOWIEC - od 3 493,08 PLN

Sprzedaż towarów i usług. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
AUTO CENTRUM "JACEX" SPÓŁKA JAWNA R.E. KOZŁOWSCY - 2018-12-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY". UWAGA: CV i inne dokumenty można składać również w ZUS w Pabianicach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-03-21 - Pabianice (łódzkie)

SZWACZKA - 997,4 PLN

Szwaczka - Program specjalny oferta zamknięta dla wskazanych osób bezrobotnych po szkoleniu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

Przygotowywanie potraw i dostarczanie posiłków do przedszkoli.
RESTAURACJA "La Cucina Italiana" Barbara Chrobot - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

Wymagana znajomość branży automatyki,pneumatyki.Pozyskiwanie nowych klientów,podtrzymywanie kontaktów z obecnymi.Wyjazdy do klientów samochodem służbowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARTECH MARIAN MODZELEWSKI - 2017-01-04 - Lublin (lubelskie)

KUCHARZ KUCHNI CHIŃSKIEJ - od 11 PLN

przygotowywanie posiłków z zakresu kuchni chinskiej
S & L Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

DZIEWIARZ MASZYN SKARPETKOWYCH - od 1 850 PLN

Obsługa maszyn skarpetkowych
"DOROTEX" Dorota Szymkowska - 2016-08-01 - Bukowiec (łódzkie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-10 - Zielonka (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Prace kucharskie.
Cremova Dariusz Zawierucha - 2016-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)

TELEFONISTA - DYSPOZYTOR - do 2 100 PLN

Obsługa centrali oraz aplikacji taxi.
ZRZESZENIE TRANSPORTU PRYWATNEGO - 2017-12-07 - Legnica (dolnośląskie)

CIEŚLA - od 3 200 PLN

Prace ciesielskie
Usługi Ciesielskie "JAR-BUD" - 2019-03-01 - Przystajń (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - PELPLIN - od 1 050 PLN

-Obsługa klienta-Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-07 - Pelplin (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW ADMINISTRACYJNO ORGANIZACYJNYCH I KADR - od 2 500 PLN

Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARZ - od 500 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego, zamiatanie, grabienie liści, odśnieżanie
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA TERENIE WOJ. MAZOWIECKIEGO - od 2 500 PLN

wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 400 PLN

Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-24 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 3 100 - 3 750 PLN

Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)

BLACHARZ -LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

blacharz -lakiernik samochodowy, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat.
AUTOART Artur Zakaszewski - 2016-02-26 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DO SPRAW KSIEGOWOŚCI - 2 500 - 3 500 PLN

wystawianie i księgowanie faktur VAT, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych oraz informacji podatkowych, odprowadzanie do ZUS składek ubezpieczeniowych zatrudnionych pracowników, analizowanie faktur firmy oraz wszelkich dokumentów związanych z jej działalnością, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, księgowanie dokumentów w systemie księgowo - finansowym
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2019-02-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

WULKANIZATOR - od 2 100 PLN

wulkanizator
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ- KSIĘGOWA - 3 000 - 3 300 PLN

Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI BUDŻETU WYDZ. FIN.-KSIĘG. ST(FP) M - 997,4 PLN

numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DO SPRAW MARKETINGU - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie działań związanych z marketingiem w sporcie, opracowanie i wdrażanie planu promocji i strategii marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i utrzymanie dobrych kontaktów z Polskim Związkiem Sportowym, uczestnctwo w spotkaniach Zespołu ds. Marketingu.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2016-08-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)