STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: rozdział przesyłek na rejony, wprowadzanie do sytemy przesyłek poleconych
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
rozdział przesyłek na rejony, wprowadzanie do sytemy przesyłek poleconych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO- ROZDZIELCZYCH (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R. Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekspedient pocztowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2019
Data zakończenia pracy: 19.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: staz w godz. 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: poczta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
praca w kancelarii tajnej
Jednostka Wojskowa 3411 - 2018-09-06 - Bąsewice (pomorskie)
- prowadzenie samochodów osobowych, - czynności kontrolno-obsługowe i konserwacyjne, - usuwanie drobnych usterek samochodowych, - sprawdzanie stanu technicznego pojazdów, - przestrzeganie prawa o ruchu drogowym, - dbanie o estetyczny wygląd pojazdu. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 533 620.
TECHGARDEN Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w wykonywaniu cięższych prac fizycznych środowiskach objętych pomocą usługową m. in..:pomoc przy toalecie podopiecznego; pomoc przy kąpieli podopiecznego; pomoc przy podnoszeniu i przenoszeniu podopiecznego; palenie w piecu;przyniesienie węgla, drewna i wody; pomoc w cięższych zakupach.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW - 2017-10-24 - Rzeszów (podkarpackie)
nauczanie chemii w liceum ogólnokształcącym
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2018-02-15 - Potęgowo (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń holetowych
HOTEL BAST SZCZYGŁOWSCY ANDRZEJ ALICJA SC - 2016-06-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów i usług. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
AUTO CENTRUM "JACEX" SPÓŁKA JAWNA R.E. KOZŁOWSCY - 2018-12-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY". UWAGA: CV i inne dokumenty można składać również w ZUS w Pabianicach.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-03-21 - Pabianice (łódzkie)
Szwaczka - Program specjalny oferta zamknięta dla wskazanych osób bezrobotnych po szkoleniu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie potraw i dostarczanie posiłków do przedszkoli.
RESTAURACJA "La Cucina Italiana" Barbara Chrobot - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagana znajomość branży automatyki,pneumatyki.Pozyskiwanie nowych klientów,podtrzymywanie kontaktów z obecnymi.Wyjazdy do klientów samochodem służbowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARTECH MARIAN MODZELEWSKI - 2017-01-04 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie posiłków z zakresu kuchni chinskiej
S & L Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa maszyn skarpetkowych
"DOROTEX" Dorota Szymkowska - 2016-08-01 - Bukowiec (łódzkie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-10 - Zielonka (mazowieckie)
Prace kucharskie.
Cremova Dariusz Zawierucha - 2016-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa centrali oraz aplikacji taxi.
ZRZESZENIE TRANSPORTU PRYWATNEGO - 2017-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
Prace ciesielskie
Usługi Ciesielskie "JAR-BUD" - 2019-03-01 - Przystajń (śląskie)
-Obsługa klienta-Miejsce pracy: Pelplin- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacje-gdansk (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-03-07 - Pelplin (pomorskie)
Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, zamiatanie, grabienie liści, odśnieżanie
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-24 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-01-24 - Leszno (wielkopolskie)
blacharz -lakiernik samochodowy, wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 lat.
AUTOART Artur Zakaszewski - 2016-02-26 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
wystawianie i księgowanie faktur VAT, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych oraz informacji podatkowych, odprowadzanie do ZUS składek ubezpieczeniowych zatrudnionych pracowników, analizowanie faktur firmy oraz wszelkich dokumentów związanych z jej działalnością, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, księgowanie dokumentów w systemie księgowo - finansowym
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2019-02-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wulkanizator
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie działań związanych z marketingiem w sporcie, opracowanie i wdrażanie planu promocji i strategii marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i utrzymanie dobrych kontaktów z Polskim Związkiem Sportowym, uczestnctwo w spotkaniach Zespołu ds. Marketingu.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2016-08-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)