STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ Pabianice oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY". UWAGA: CV i inne dokumenty można składać również w ZUS w Pabianicach.
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 31, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY". UWAGA: CV i inne dokumenty można składać również w ZUS w Pabianicach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok stażu pracy ogółem, obsługa programów MS Word, MS Exel, Ms Outlook
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy ważna do: 02.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. kształtowania i ochrony środowiska i gospodarki wodnej należy w szczególności:1. Prowadzenie całokształtu postępowań związanych z kształtowaniem i ochrona środowiska i gospodarką wodną. 2. Prowadzenie ewidencji urządzeń komunalnych (urządzeń melioracji szczegółowej, kanalizacji deszczowej, małej architektury, pojemniki do segregowania odpadów). 3. Tworzenie, aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie. 4. Realizowanie zadań dotyczących gospodarki wodnej i ściekowej wynikającej z m.in. prawa wodnego, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków. 5. Nadzór nad sprawami związanymi z usuwaniem nieczystości płynnych i stałych z terenu gminy. 6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem decyzji wydanych w związku z wytwarzaniem odpadów na terenie gminy. 7. Przygotowanie, nadzór, i aktualizacja programów:Program Ochrony Środowiska, Program Niskiej Emisji, Aglomeracja Nowogród Bobrzański, Program Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, Krajowy Program Oczyszczania Ścieków Komunalnych i innych związanych z ochroną środowiska. 8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 9. Prowadzenie spraw związanych z utylizacją azbestu na terenie gminy Nowogród Bobrzański. 10. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z postepowaniami administracyjnymi wynikającymi z wniosków o wycinkę drzew i krzewów. 11. Prowadzenie rejestrów, w tym elektronicznych wymaganych przepisami prawa. 12. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych dot. kształtowania i ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami, w tym: szacownie wartości przedmiotu zamówienia, SIWZ, udział w pracach komisji, sporządzanie wykazów dotyczących wydatkowania środków publicznych zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, udział w pracach zespołów projektowych, 13. Sprawozdawczość wynikająca z sprawowanego stanowiska.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-11-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
obsługa maszyn dziewiarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Rokiciny-Kolonia (łódzkie)
Szczegóły w ogłoszonym przez Wójta Gminy Potęgowo PONOWNYM naborze na stronie BIP www.bip.potegowo.pl; praca w poniedziałki w godz. 8.30-16.30, od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30; wynagrodzenie 1850 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w poniedziałki w godz. 8.30-16.30, wt.-pt. 7.30-15.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-04-20 - Potęgowo (pomorskie)
fryzjerstwo damskie i męskie
Studio Urody FANTAZJA Aneta Morawska - 2017-04-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
Zarząd Transportu Miejskiego - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy obsłudze mlyna
Prosz-Met sp z oo - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)
według zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Czyżówka (mazowieckie)
montaż systemów zabezpieczeń elektronicznych
P.H.U."RADIO SYSTEM" Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń - 2018-02-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Umowa o pracę na okres próbny lub na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sielska, ul. Mińska, ul. Horbaczewskiego. Oferta dostepna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-08-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obróbka stali kwasoodpornej
ARMAPOL PPHU R. M.KUBSIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
-Zapewnienie procesu spawania o najwyższej jakości,-Kompleksowa obsługa urządzeń spawalniczych,-Wizualna i dotykowa ocena wykonanych spoin,-Bieżąca konserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędzi,-Wynagrodzenie do uzgodnienia po wykonaniu probkek spawalniczych.-Miejsce pracy Cieplewo-Kontakt 691-337-965-Wynagrodzenie do ustalenia
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-18 - Cieplewo (pomorskie)
sprzątanie, pomoc przy prostych pracach fryzjerskich
"AVANTI" P.H.U. Alicja i Oktawian Glos-Krawczyk - 2018-02-21 - Żory (śląskie)
Zagadnienia z zakresu ochrony przyrody, flory i fauny na terenie parków krajobrazowych województwa lubuskiego, realizacja zadań terenowych związanych z ochroną przyrody ,prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łęknica (lubuskie)
Akwizycja ubezpieczeń, opracowywanie i przedstawianie klientowi ofert ubezpieczenia, przyjmowanie od klientów ofert i wniosków o ubezpieczenie, obliczanie i ustalanie wysokości składek dla otrzymanych i przyjętych wniosków, zawieranie umów, opracowywanie i dostarczanie dokumentów klientowi, inkasowanie należnych ubezpieczycielowi składek z tytułu zawartych umów, sporządzanie i dostarczanie ustalonych informacji, dokumentów, udzielanie klientowi informacji i pomocy, wykonywanie innych zadań przedzielonych przez ubezp.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
sortowanie surowców
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)
1. Administrowanie zasobami informatycznymi Urzędu (serwery fizyczne, środowisko wirtualne, sieć LAN/WAN, stacje robocze, urządzenia peryferyjne).2. Administrowanie programami użytkowymi Syriusz Std, e-Dok, Płatnik.3. Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.4. Podłączanie, konfigurowanie i naprawy urządzeń komputerowych i biurowych.5. Instalacja i aktualizacja oprogramowania.6. Wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych serwerów produkcyjnych.7. Zapewnienie wsparcia technicznego pracownikom Urzędu.8. Serwis sprzętu komputerowego, diagnostyka problemów oraz aktywny udział w ich rozwiązywaniu.9. Przeprowadzanie postępowań zakupu sprzętu informatycznego zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu.10. Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych funkcjonujących w Urzędzie.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-10-03 - Września (wielkopolskie)
POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOCHODZENIEM WIERZYTELNOŚCI. ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIE ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI. ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS. ZAPOZNANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)
Dbanie o porządek w biurach, toaletach, halach
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-18 - Czarnków (wielkopolskie)
montaż elementów wyrobów gotowych.Umiejetność demontażu i wykonywanie drobnych napraw i renowacji
Usługi Stolarskie Krzysztof Zakaszewski - 2018-08-29 - Witnica (lubuskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Jerka (wielkopolskie)
pakowanie paczek, przygotowanie towaru do wydania, przyjmowanie dostaw, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Bytom (śląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy w języku hindi, zapewnianie wsparcia administracyjnego, tworzenie i aktualizowanie treści na stronach internetowych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Piaseczno (mazowieckie)
stanowisko ds. ekspedycyjno-rozdzielczych
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie elementów z laminatów wzmacnianych włóknem szklanym metodą ręczną jak i próżniową, prowadzenie prac wykończeniowych wykonywanych elementów tj. obcinanie nadmiaru laminatu; szlifowanie; polerowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Profesjonalna obsługa klienta,2. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,3. Udzielanie informacji o świadczonych usługach,4. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A - 2019-02-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dań i posiłków na cateringi, dbanie o stanowisko pracy.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-12 - Zagórze (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)