STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA Świnoujście oferta pracy POCZTA POLSKA S.A
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 205 PLN
Zakres obowiązków: 1. Profesjonalna obsługa klienta,2. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,3. Udzielanie informacji o świadczonych usługach,4. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 1, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Profesjonalna obsługa klienta,2. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,3. Udzielanie informacji o świadczonych usługach,4. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.9
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 36
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 205 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 205 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka orientacja na klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Stawki 2, 00-940 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stawki
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie ciągłości pracy kotłów wodnych i parowych wysokoprężnych, obsługa, konserwacja i utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń stanowiących wyposażenie kotłowni, przekazywanie przełożonym informacji o zauważonych nieprawidłwościach i zaistniałych problemach w funkcjonowaniu urządzeń w kotłowni
Szpital Uniwersytecki Nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy - 2015-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły oferty: www.zuktczew.pl - Praca
Zakład Usług Komunalnych - 2016-12-02 - Tczew (pomorskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Sułów (dolnośląskie)
Mile widziane doświadczenie w branży.
JAROSŁAW DROŻDŻ - 2017-08-22 - Racibórz (śląskie)
telefoniczna obsługa klientów, analiza funkcjonowania instalacji radiowych,nadzór nad instalacjami radiowymi wodomierzy,analiza wymagań funkcjonalnych klientów,monitorowanie wyników pomiarów wodomierzy radiowych,wdrażanie nowych technologii systemu radiowego, zapoznanie się z montażem elementów elektronicznych do wodomierzy,współpraca z działem handlowym.
Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy "FILA" Antoni Fila - 2018-01-29 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Rozliczenia z tytułu opłat za lokale mieszkalne i użytkoweWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2019-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Krynka (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
dowóz towarów do przedsiębiorstw (na paletach)godziny pracy 7-15, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wysoka Mała (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Montaż elementów medycznych, zapewnienie ciągłości produkcji i właściwa i terminowa realizacja celów.Sala B
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
nauczyciel w klubie malucha
FUNDACJA IM. ŚWIĘTEJ AGNIESZKI PATRONKI DZIECI - 2018-09-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Przewóz towarów, roboty ziemne koparką
Transport-Usługi Marian Tysowski - 2018-03-13 - Buszkowice (podkarpackie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Zrębice (śląskie)
Staż w firmie BRAT ŁAPAProgram stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta-sprzedaż asortymentu sklepu, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie towaru, dbanie o porządek w sklepie.
SZYDŁOWSKI SKLEPY FIRMOWE SP. Z O.O. - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie klatek schodowych zgodnie z harmonogramem; praca w godz. 7-15
Fundacja Na Rzecz Rewitalizacji Miasta Słupska PN. "Moje Miasto Słupsk" - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
Montaż stolarki aluminiowej
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie języka angielskiego/obcego z dojazdem do domu klienta/siedziby firmy na terenie gminy Czernica i Seichnice (gm. Św. Katarzyna). Praca z uczniami w wieku od 7 roku życia, z młodzieżą szkolną, przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego i matury. Nauczanie klientów dorosłych: general i Business English. Praca wg zleceń
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Chrząstawa Wielka (dolnośląskie)
1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Praca w Czechowicach-Dziedzicach, dwuzmianowa w godz. 6.00-20.00 od poniedziałku do piątku według ustalonego grafiku.
Firma Usługowa "KOMFORT" Grzegorz Legierski - 2017-06-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-14 - Żary (lubuskie)
Bezpośrednie zarządzanie produkcją,Zapewnienie jakości, bezpieczeństwa i produktywności na stanowiskach pracy,Identyfikacja i rozwiązywanie problemów dotyczących procesu produkcyjnego, eliminowanie bieżących problemów,Monitorowanie wskaźników oraz przygotowywanie analiz i raportów dla przełożonego,Organizacja pracy i nadzór nad podległym zespołem,Koordynacja i realizacja powierzonych zadań uwzględniająca płynną współpracę z pozostałymi obszarami,Planowanie rozwoju podwładnych zarządzanie wiedzą i kompetencjami w zespole,Delegowanie i rozliczanie zadań, motywowanie pracowników.
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-02-22 - Ławnica (podkarpackie)
Pomoc przy produkcji, sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych( 1 dzień/ tygodniowo)
ABCAN Sp.z o.o. - 2017-01-26 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Na stanowisku wykonuje się montaże trybun i estrad. Są to lekkie konstrukcje stalowe lub aluminiowe, spawane i skręcane na śruby. Prace wykonuje się siedzibie firmy oraz w miejscach zamontowania.Wykonuje się także naprawy i przeglądy serwisowe u klientów w tym zakresie wymagana jest samodzielność po okresie przyuczenia.
WAMAT sp z o.o. - 2018-09-28 - Podleszany (podkarpackie)
zaopatrzenieb komendy w środki czystości oraz materiały biurowe, ewidencjonowanie korespondencji, zadania w charakterze gońca, współpraca przy utrzymaniu porządku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Mława (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących opracowań oraz aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowanie odpowiednich uchwał w tych sprawach oraz publikowanie treści uchwalonych planów. 2. Nadzór nad realizacją ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Współudział w przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji. 4. Współdziałanie z instytucjami administracji rządowej i samorządowej w sprawach z zakresu planowania przestrzennego i budownictwa. 5. Naliczanie opłaty planistycznej. 6. Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku w zakresie ochrony obiektów zabytkowych. 7. Opiniowanie wstępnych projektów podziału terenu, co do ich zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 8. Kontrola zgodności projektów budowlanych oraz ich realizacji z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy. 9. Współdziałanie z Inspektorami Nadzoru Budowlanego w zakresie zwalczania samowoli budowlanej. 10. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z tych planów. 11. Uzgodnienia lokalizacji projektów urządzeń, tablic i reklam we współpracy ze stanowiskiem GKN i GKK. 12. Troska o właściwą estetykę i kolorystykę miasta. 13. Prowadzenie spraw dotyczących remontów budynków komunalnych. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych stanowiących własność komunalną. 15. Bieżące współdziałanie ze stanowiskami pracy ds. geodezji i nieruchomości gminnych oraz gospodarki komunalnej i inwestycji. 16. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. ochrony środowiska podczas jego nieobecności w pracy (GKS). 17. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych. 18. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy radcy prawnego. 19. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przepisanych obowiązków. 20. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska. 21. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji środowiskowych. 22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2018-12-17 - Krynica Morska (pomorskie)
zamiatanie i mycie podłóg, parapetów, poręczy, wynoszenie śmieci, mycie koszy, wymiana worków w koszach, mycie posadzek, glazury przy umywalkach, sedesów, desek sedesowych, umywalek, baterii i luster oraz czyszczenie pisuarów, mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, przecieranie z kurzu komputerów, telefonów, kserokopiarki, dbałość o ogólną czystość i estetykę szkoły, dbałość o ogólną czystość i estetykę terenu wokół szkoły (chodnik, trawniki)
Zespół Szkół Społecznego Towarzystwa Oświatowego - 2016-07-08 - Tychy (śląskie)
pomoc kuchenna
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie manicure i pedicure
PPHU Irmgarda Wierzbowska - 2018-08-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)