STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałanie w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Więcej informacji o ofercie na stronie:
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Przebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 28.02.2019 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy zdnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U.z 2018r. poz.1260z późn. zm.); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w zakładce Oferty pracy upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych; Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących wnim kandydatów. Informacji o przebiegu postępowania udzielają: 1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl,2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)
praca w transporcie kolejowym; dodatkowo wypłacana jest nagroda pieniężna; zaraz po okresie próbnym podwyższenie stawki zasadniczej o 1zł/godz.; godz.pracy: I zmiana 6:00 do 14:00, II zmiana 14:00 do 22:00, III zmiana 22:00 do 6:00
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-09-21 - Zawadzkie (opolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zgk.damnica.ibip.pl w zakładce NABÓR
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2017-08-02 - Damnica (pomorskie)
Transport towarów na terenie Dolnego Śląska. Proponowane wynagrodzenie ok. 3000 zł netto.
Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa petentów w Biurze Obsługi Klienta urzęduObowiązkowo należy zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP Łeba, w zakładce "Nabór pracowników" - link http://bipleba.nv.pl/umleba/Article/get/id,30752.html
Urząd Miejski w Łebie - 2017-02-01 - Łeba (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa gości w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
Instalacje Wodno-Kanalizacyjne CO i Glazurnictwo Mieczysław Kamiński - 2017-07-18 - Nowe Niestępowo (mazowieckie)
-stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniuzdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczeniaspołeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych iFundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-11-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
fakturowanie i sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2015-11-16 - Szydłowiec (mazowieckie)
pomoc w utrzymaniu czystości, pomoc na stanowisku pracy, przygotowywanie półproduktów, wydawanie posiłków, praca na trzy zmiany
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedawca części samochodowych, praca w Nowym Sączu, mile widziane wykształcenie mechaniczne
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń .
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace związane z kryciem dachów (duża ilość zleceń montażu blachy na rąbek stojący), ich konserwacją i naprawą oraz montażem urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachów. Wykonywanie podkładów pod pokrycia dachowe oraz montaż okien dachowych, wyłazów i świetlików.
Firma Ogólnobudowlana Bogumił Siemiński - 2016-08-26 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-05-15 - Sztum (pomorskie)
Prace ślusarskie konstrukcji stalowych.
Pmg Group Sp. z o.o. S.K. - 2016-07-20 - Świebodzice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa konsumenta, przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej Praca w godz. 12:00-20:00
Firma Handlowo Usługowa RD-PROFESSIONAL Robert Dziedzic - 2019-01-04 - Brzesko (małopolskie)
Naprawy, malowanie itp.
PRZEDSZKOLE NR 33 - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
- spawanie elementów stalowych,- spawanie elementów z innych metali,- dbanie o porzadek na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Szczaniec (lubuskie)
chęci do pracy, osoba do przyuczeniafirma oferuje przeszkolenie na ww stanowisko3 zmiany: 6-14, 14-22, 22-6wynagrodzenie: 3000 zł brutto + pakiet sportowy
MIKROMA POLSKA S.A. - 2017-12-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż odzieży. Rodzaj umowy do ustalenia
Centrum Mody ASMEN, "Flał-Tex" Piotr Kajfasz, Dariusz Kajfasz S. C. - 2017-02-08 - Zator (małopolskie)
Obsługa klientów stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2017-10-20 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. - Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. zawodowe, min. 1 rok doświadczenia, , prawo jazdy C+E, mile widziane doświadczenie na stanowisku mechanik samochodowy,trasy krajowe i międzynarodowe
Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług Stanisław Horyza - 2017-01-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-03-27 - Opole (opolskie)