STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 1 350 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-08-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności: budownictwo; 4. minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych; 5. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu: Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych, Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, Ustawy o finansach publicznych; 6. umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; 2. łatwość komunikacji; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. umiejętność ustalania priorytetów; 5. dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno-technicznych w Wydziale Administracyjno-Technicznym ( realizacja zadań remontowo-inwestycyjnych), w terminie do dnia 22 sierpnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił powyżej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 13.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe informatyczne, umiejetności: programowania JavaScript, Angular, Js, React Js, Html5, CSS3, JQuerry, Linux, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata jako programista JavaScript, znajomość jezyka angielskiego w stopniu min.B2. Ogólny zakres obowiązków: budowanie wydajnych reużywalnych rozwiązań front-endowych, odnajdywanie problemów wydajnościowych aplikacji, uczestnictwo w projektowaniu aplikacji, bezpośredni kontakt z klientem z UE, Ameryki Północnej.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Lublin (lubelskie)
organizowanie i sprawowanie opieki nad dziećmi do 3 roku życia, prowadzenie zajęć wychowawczo-edukacyjnych, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych przy malym dziecku
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-30 - Radom (mazowieckie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-11-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przewóz osób taksówką
Taxi Osobowe nr 60 Andrzej Nowicki - 2015-11-27 - Leszno (wielkopolskie)
projektowanie graficzne ,przygotowanie plików do druku
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Nisko (podkarpackie)
obsługa klienta w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bogatynia (dolnośląskie)
prace pomocnicze przy formowaniu z mas formierskich
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie zabiegów zleconych przez lekarza
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Krosno (podkarpackie)
1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego,3. opracowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych oraz zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się.4. prowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,5. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych, 6. obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-08-18 - Krzyżowice (dolnośląskie)
-utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych i sanitariatach-codzienne opróżnianie koszy ze śmieci-mycie okien i drzwi
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)
Budowanie przewagi rynkowej poprzez nową jakość standardów obsługi klienta. Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług oferowanych przez firmę. Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem i zapewnienie obsługi posprzedażowej. Prezentacja towaru. Dbałość o ofertę. Praca w Płocku w systemie dwuzmianowym w godz. 9-21.
Media Markt Polska Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie i montaż mebli różnego rodzaju ( np. kuchenne, biurowe).
CCM SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Tychy (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Gotowanie, sprzątanie, pomoc przy rozkładaniu i składaniu namiotu cyrkowego
Dominik Kozłecki Agencja Artystyczna WICTORIA - 2017-11-08 - Miedzierza (świętokrzyskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Sanpro Consulting Bpo Sp. z o.o. Spółka komadytowa - 2018-07-25 - Słońsko (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie i kierowanie sekretariatem,sporządzanie pism urzędowych i ewidencja korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
praca w czasie równoważnym zmiany 12 lub 8 godzinne, praca w godzinach nocnych (stacja jest otwarta 24h)
FIRMA HANDLOWA "STEN" STEFANLITEWKA - 2016-08-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)
branża spożywczo- przemysłowawykształcenie bez znaczeniaobsługa kasy fiskalnejmoże być osoba do przyuczenia
PPHU "ALBANO MAX" Iwona Lepka - 2017-09-04 - Radłów (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia ustalanie właściwego ustawodawstwa w ramach realizacji umów międzynarodowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe. Praca pomiędzy godziną 8:00 a 20:00, na 2 zmiany. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
SALON FRYZJERSKI PRESTIGE WIOLETA MASNY - 2017-11-24 - Czernica (śląskie)
układanie jadłospisów, nadzór nad sporządzaniem potraw, kontrola gramatury przygotowanych potraw, prowadzenie dokumentacji i inne
Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard - 2018-06-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
- przewożenie towarów,- wypełnianie dokumentów przewozowych,- pomoc przy załadunku/rozładuku towaru,- prowadzenie dokumentacji kierowcy.
ALFA GROUP Sp. z o. o. - 2016-10-13 - Kaliska (pomorskie)
ochrona fizyczna obiektu
Międzyzakładowa Spółdzielnia Usługowa ZPCH - 2016-12-14 - Jaworzno (śląskie)
sprzedawca w stacji paliw praca na zmiany 7-19, 19-7
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa programu do rezerwacji noclegów. Zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych w recepcji. Wystawianie i rozliczanie finansowe pobytu gości.
Keypol Sp. z o.o - 2016-01-04 - Poznań (wielkopolskie)