STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 6170) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 6170)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. - Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Data publikacji: 2018-09-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. - Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W INOWROCŁAWIU (NR 6170)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty5 października 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław Wymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 24.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie sceny do koncertu, obsługa techniczna przy koncercie, czynności związane z transportem sprzętu1/2 etatu w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie , przemieszczanie i przygotowanie towarów do realizacji zamówień.Kompletowanie zamówień, sortowanie paczek, zabezpieczenie towaru wysyłanego.
LYRECO POLSKA S.A. - 2018-01-10 - Sokołów (mazowieckie)
rozładunek towarów, kompletacja
B&S SERVICE SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Wola Bykowska (łódzkie)
OBSŁUGA W ZAKRESIE FRYZJERSTWA NA STANOWISKU FRYZJER, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE,STRZYŻENIE DAMSKIE, MĘSKIE, KOLORYZACJA, MODELOWANIE ITP.STAWKA GODZINOWA 15 ZŁ BRUTTOUMOWA ZLECENIEGODZINY PRACY 9-20.
Studio Fryzjerskie Łukasz Ogonowski - 2018-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny z pogramem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rajcza (śląskie)
- weryfikacja danych- współudział przy tworzeniu publikacji z zakresu rynku pracy- udział w bieżących pracach Wydziału
Główny Urząd Statystyczny - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca w sklepie na stanowisku Sprzedawcy (Lotnisko Balice)
Hanna Kąkol PERFECT CONSULTING - HANNA KĄKOL - 2017-10-30 - Balice (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Radom (mazowieckie)
Załadunek i rozładunek towaru.
POL-UNIWERSUM JERZY BĘBEN, GRAŻYNA BĘBEN - 2018-04-09 - Kalisz (wielkopolskie)
-
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA BEDNARSKI WALDEMAR - 2017-03-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
.
"Gold" Waldemar Zygnarowski ("Waldex" Waldemar Zygnarowski) - 2016-08-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa oprogramowania CRM oraz SUBIEKT, wystawianie faktur, kontakt telefoniczny z klientem.
Librant Łukasz CCE NET MEDIA - 2017-02-20 - Andrychów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Sulechów (małopolskie)
Wykonywanie mebli z drewna.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Pszów (śląskie)
SIEĆ POLSKICH SKLEPÓW SPOŻYWCZYCH FRAC ZATRUDNI SPRZEDAWCĘ NA STOISKO MIĘSO-WĘDLINY WYMAGANIA:KSIĄŻECZKA SANEPIDOWSKA,DYSPOZYCYJNOŚĆ (PRACA W SYSTEMIE DWUZMIANOWYM W GODZ. 6.00-22.00), ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEDOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM. OFERUJEMY: UMOWĘ O PRACĘ NA PEŁNY ETAT,STABILNE ZATRUDNIENIE,PAKIET SOCJALNY (ATRAKCYJNE UBEZPIECZENIA GRUPOWE, BONY TOWAROWE 3 X W ROKU),WYNAGRODZENIE ZASADNICZE + PREMIANA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZAWARTYCH W MOJEJ OFERCIE DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)
FRAC HANDEL SP. ZO.O. - 2016-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez innych nauczycieli oraz w zintegrowanych działaniach i zajęciach określonych w programie. Prowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kierowca samochodu ciężarowego - wywrotka, przewóz kruszyw, dbałość o dobry stan techniczny powierzonego sprzętu, dobra organizacacja pracy oraz umiejętność współpracy w zespole.
Firma P.U.H. "Volt" Import-Eksport Janusz Wróbel Świebodzice - 2018-04-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
praca w magazynach, załadunki, rozładunki, pracownik fizyczny; okres próbny, następnie umowa na czas określony i nieokreślony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 13.00- 21.00; wynagrodzenie miesięczne- płaca zasadnicza plus premia
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)
Prace związane z utrzymaniem urządzeń telekomunikacyjnych oraz infrastruktury kablowej miedzianej i światłowodowej, naprawy kabli miedzianych, spawanie kabli światłowodowych, praca z dokumentacją techniczną w branży telekomunikacyjnej, wykonywanie pomiarów kabli teletechnicznych i światłowodowych, prace przy czynnych urządzeniach telekomunikacyjnych, przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur i instrukcji służbowych w zakresie wykonywanych czynności jak również przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., ochrony mienia, wykorzystywanie zasobów teleinformatycznych spółki,
PKP UTRZYMANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Obieranie warzyw i owoców, sprzątanie miejsca pracy
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie należytej czystości pomieszczeń socjalno-biurowych, sprzatanie domów mobilnych po zakończebniu procesu produkcji
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Nauczyciel języka polskiego
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO WYCHOWAWCZY MAKÓW PODH - 2016-01-25 - Maków Podhalański (małopolskie)
Pracownik ochrony (Zamek w Baranowie Sandomierskim)
FIRMA USŁUGOWA "BŁYSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
prace elewacyjne, prace wykończeniowe, malowanie, szpachlowanie, prace dekarskie, prace murarskie
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Płozy (warmińsko-mazurskie)
robotnik drogowy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.2.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: sprawdzanie pod względem finansowym zapisów umów z dostawcami w zakresie zaciąganych przez jednostkę zobowiązań; sprawdzanie i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych; wprowadzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu dotyczących wydatków budżetowych zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową w programie Rozliczenie Zakupu; prowadzenie rejestru zakupu VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; przygotowanie danych dotyczących podatku naliczonego do deklaracji VAT-7; rozliczanie VAT niepodlegającego odliczeniu; sporządzanie deklaracji VAT i JPK; dekretowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług na wyciągach bankowych; księgowanie wypłat dotyczących zobowiązań z tytułu zakupu towarów i usług zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej rozrachunków z dostawcami; rozliczanie rozrachunków z dostawcami w programie Finansowo-Księgowym; prowadzenie korespondencji z dostawcami w zakresie otrzymanych dokumentów zakupu; wystawianie not korygujących; sprawdzanie i uzgadnianie potwierdzeń sald przysłanych przez dostawców;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług, doradztwo w zakresie usług, sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Pracodawca oferuje - atrakcyjny system motywacyjny, szkolenia przygot. do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje. Praca w godzinach 08:30 do 16:30; 09:15 - 17:15.
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp. z o.o. Sp. K.A. - 2017-03-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zawodowe lub średnie, z doświadczeniem w zawodzie, umiej. obsługi kasy fiskalnej, praca w sklepie spożywczym.
Handel Ogólnospożywczy Ryszard Wosiński - 2016-01-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg prorramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Rzeczniów-Kolonia (mazowieckie)