STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W BIURZE INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa,6) co najmniej 2 lata stażu pracy w samorządzie lub w budownictwie.2.Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość ustawy Prawo budowlane,5) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,6) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,7) umiejętność interpretacji przepisów prawa,8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,9) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przygotowania inwestycji w Biurze Inwestycji Miejskich w terminie do dnia 09 kwietnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902, z późn. zm. ).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ URZĘDU MIASTA CHEŁM: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=16116
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające staż pracy w samorządzie lub w budownictwie,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,13)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 09.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-Praca w stoczni w Tczewie,-Kontakt telefoniczny: 58 531-22-71.
ADMIRAL BOATS S.A. - 2017-02-28 - Tczew (pomorskie)
dostawa wypieków
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Stara Białka (dolnośląskie)
Praca w systemie dwuzmianowym na magazynie metali kolorowych, obsługa klientów przywożących złom kolorowych, kwalifikacja złomu, operowanie wózkiem widłowym, wyjazdy do klientów samochodem firmowym / busem i osobosty odbiór złomu od klienta.
"Green Metals Poland" Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności fryzjerskich.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wierzbna (podkarpackie)
obsługa systemu moniotorawania, nadzór nad systemem kamer, GPS
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
Ręczne prace za i wyładunkowe materiałów górniczych. Miejsce pracy: oddział Radlin, Rydułtowy, Chwałowice.
Trakt Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Radlin (śląskie)
Uczestniczenie w rozmowach z klientami w celu sprawdzenia jakości obsługi w kwestiach związanych z serwisem, zadowolenia z usług technicznych, wymagań dotyczących infrastruktury, pojemności systemów i innych wymagań technicznych. Współpraca z innymi działami w celu zwiększenia sprzedaży oraz promocji produktów i technologii firmy.Współpraca z klientami mająca na celu wdrażanie wymaganych zmian, projektowanie planówi ich koordynacja, zapewnienie rozwoju firmy. Oszacowywanie kosztów aktywności technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gdynia (pomorskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Damasławek (wielkopolskie)
Spawanie podzespołów do maszyn rolniczych.
PPUH MOSKIT MAREK STRZYŻ - 2018-05-08 - Śliwniki (wielkopolskie)
pracownik biurowy; staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA,
SAPIT Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Gubin (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie przesyłek kurierskich, elastyczny wymiar czasu pracy około 4 h/dziennie, praca w godzinach 4.00-8.00, 16.00-20.00, umowa pracy tymczasowej.
TOOLIP HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie przesyłek od klientów masowych, opracowywanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ZAPEWNIENIE PRZESTRZEGANIA PRZECIWPOŻAROWYCH WYMAGAŃ TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, INSTALACYJNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, WYPOSAŻENIE BUDYNKU, OBIEKTU BUDOWLANEGO LUB TERENU W WYMAGANE URZĄDZENIA PRZECIWPOŻAROWE I GAŚNICE, ZAPEWNIENIE KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH W SPOSÓB GWARANTUJĄCY ICH SPRAWNE I NIEZAWODNE FUNKCJONOWANIE, ZAPEWNIENIE OSOBOM PRZEBYWAJĄCYM W BUDYNKU, OBIEKCIE BUDOWLANYM LUB NA TERENIE, BEZPIECZEŃSTWA I MOŻLIWOŚCI EWAKUACJI, PRZYGOTOWANIE BUDYNKU OBIEKTU LUB TERENU DO PROWADZENIA AKCJI RATOWNICZEJ, ZAPOZNANIE PRACOWNIKÓW Z PRZEPISAMI PRZECIWPOŻAROWYMI, USTALANIE SPOSOBÓW POSTĘPOWANIA NA WYPADEK POWSTANIA POŻARU, KLĘSKI ŻYWIOŁOWEJ LUB INNEGO MIEJSCOWEGO ZAGROŻENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE I UKOŃCZONE SZKOLENIE INSPEKTORÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ LUB POSIADANIE TYTUŁU ZAWODOWEGO TECHNIKA POŻARNICTWA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa wypalarki,CNC do obrobki profili meblowych,dbałość o prawidłowe wykonanie wypalanych elementów
Smulders Sp z o.o. - 2016-11-03 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Czynności wykonywane na dziale uboju trzody
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. SP.K - 2018-06-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Miejsce pracy: Simple Coffee & Lunch-Poszukujemy kucharza, kucharki,-Przgotowywane posiłków według przepisów własnych lub innych,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 518-363-400 lub 608-640-336.
1. DZIAŁALNOŚĆ WYCHOWAWCZO-OPIEKUŃCZA JAGÓDKA KATARZYNA MARUT 2. GASTRO "CELKA" KATARZYNA MARUT - 2018-03-06 - Tczew (pomorskie)
Kosmetolog
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Śrem (wielkopolskie)
wymiana opon.
Mechanika-Blachrstwo Pojazdowe KRISS CAR 4x4 Krystian Kosmala - 2017-03-24 - Zabrze (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: instalacja sanitarna, inżynieria środowiska) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.4.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży sanitarnej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci i instalacji sanitarnych,uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji sanitarnych i sieci, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji i rozliczenie mediów w branży sanitarnej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacyjnym, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, nadzorowanie, kontrolowanie robót sanitarnych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń sanitarnych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie i realizowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych kotłowni, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji sanitarnych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży sanitarnej, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń technicznych oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; rozliczanie dostaw i zużycia mediów technicznych i paliw do wytworzenia energii cieplnej, realizowanie zadań z zakresu ochrony p- poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów również w języku obcym (w tym celu znajomość języka ukraińskiego). Sporządzanie raportów i rejestrowanie towarów w magazynie. Wysyłki do odbiorców. Planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Bronisze (mazowieckie)
-
DOM SPOKOJNEJ STAROŚCI "ŚWIĘTA BARBARA" W KAMIONKU - 2017-02-07 - Kamionek (opolskie)
- obsługa maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu warsztatu, tj. wiertarki, szlifierki i innych elektronarzędzi- wykonywanie remontów, napraw wszelkiego rodzaju (prace spawalnicze) w warsztacie i na obiektach wykonywania robót- wykonywanie elementów konstrukcji oraz ich montaż i demontaż na obiektach wykonywania robót- wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych na urządzeniach energetycznych
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kalendarza spotkań,obsługa prowadzonych szkoleń, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, obsługa programów WORD, Excel,Power Point, przeprowadzanie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kalisz (wielkopolskie)
opieka i wychowanie dzieci
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wołomin (mazowieckie)
Zbrojarz
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2015-11-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca na powietrzu niezależnie od warunków atmosferycznych, sadzenie, pielenie, dziabanie, zbieranie warzyw do przerobu, mycie warzyw, sortowanie, pęczkowanie, pakowanie i przygotowywanie do transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Poznań (wielkopolskie)