STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 2709) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 2709)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 2709)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługa finansową Wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) Termin, do którego należy składać dokumenty8 maja 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, DOSTAWY TOWARU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Leszno (mazowieckie)
rozliczenia pieniężne
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Przysucha (mazowieckie)
- Prowadzenie kompleksowe kadr i płac, - Rozliczanie pracowników pod względem płac oraz ZUS, US, - Prowadzenie sekretariatu, - Bieżące sprawy finansowo-księgowe. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 82 90 w. 14.
JM AUTA Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
według stanowiska
IDS-BUD S.A. - 2017-04-14 - Ciechanów (mazowieckie)
Pakowanie gotowych produktów w opakowania. Praca w godz. 6.00-18.00, kolejny dzień 18.00-6.00 i kolejne dwa dni wolne. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy na własny koszt.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywnośćzakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientów,- obsługa bezpośrednia klienta,- promowanie i sprzedaż usług,- pozyskiwanie nowych Klientów,- pakowanie przesyłek,- budowanie długotrwałych relacji ze stałymi Klientami,- przyjmowanie wpłat
PHU MTM TOMASZ MILEWSKI - 2018-08-13 - Zduny (wielkopolskie)
obsługa gości restauracji, przyjmowanie zamówień, realizacja zamówień , przyjmowanie rachunków,wymiar czasu pracy:06.00-14.00 oraz 14.00-22.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Narutowicza 64
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-03 - Sierpc (mazowieckie)
Bieżące zarządzanie, organizację oraz kontrolę pracy podległego zespołu, odpowiedzialność za nadzór oraz utrzymanie wysokiej jakości usług, wykonywanie prac wchodzących w zakres podstawowej działalności zakładu-obsługa klienta, kasy fiskalnej, obsługa urządzeń pralniczych, usuwanie plam, maglowanie, sortowanie i składanie prania, foliowanie i opisywanie prania, przyjmowanie reklamacji, pomoc pracownikom niepełnosprawnym w dokończeniu poszczególnych czynności prania w celu dokładnego wykonania usług na rzecz swoich klientów.
Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralnicznych - 2018-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
.
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-11 - Dęblin (lubelskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
Opieka nad dziećmi podczas kąpieli na basenie.
Dom Wczasów Dziecięcych w Jodłówce Tuchowskiej - 2017-05-26 - Jodłówka Tuchowska (małopolskie)
Zakres obowiązków: kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku obsługa Klienta w biurze przyjmowanie i kompletowanie dokumentów wprowadzanie dokumentów do systemu informowanie Klienta o przebiegusprawy obsługę klienta stacjonarnego obsługę infolinii oraz pocztyelektronicznej weryfikację i wprowadzanie dokumentów do systemu kontakttelefoniczny z zagraniczną instytucją mailowy oraz telefoniczny kontakt zklientem, praca w godz. 9-17
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2018-08-01 - Opole (opolskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ludwikowice Kłodzkie (dolnośląskie)
Świadczenie usług fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Łódź (łódzkie)
odbiór jakościowy detali produkowanych przez wtryskarkę cyfrowo o laserowo sterowanej i specjalna ocena wyrobu organoleptyczna
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Modlnica (małopolskie)
-czyszczenie chodników szczotką mechaniczną,-koszenie trawy,-usuwanie wykoszonej trawy i liści dmuchawą mechaniczną,- obcinanie żywopłotów,- odśnieżanie chodników szczotką mechaniczną,- sprzątanie i załadunek odpadów powstałych w wyniku wykonywania ww czynności.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych - elektromechanik pojazdów samochodowych oraz technik pojazdów samochodowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4, im. Jakuba Wejhera - 2016-08-23 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)
Wymulanie rowów, kopanie pod kanalizację.
PHU "SZYSZ-BUD" TADEUSZ SZYSZKA - 2017-02-22 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
wylewanie posadzek mixokretem
"KAMBUD" Kamil Gosk - 2016-02-18 - Szepietowo (podlaskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACE BIUROWE AKTYWNA SPRZEDAŻ, DBANIE O CZYSTOŚĆ STANOWISKA PRACY, REALIZOWANIE PLANU SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
transport wewnętzny kontenerów z materiałem pocztowym, sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi, sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem, prowadzenie doumentacji eksploatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-08-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji i rozwój współpracy z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert przetargowych oraz ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów i sposobu aranżacji przestrzeni, monitorowanie rynku placów zabaw, współpraca z działem produkcyjnym w zakresie realizacji zamówień oraz z innymi działami firmy
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2017-09-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
branża telekomunikaqcyjna, obsługa wózków jezdniowych, praca ze skanerem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Smolice (łódzkie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębowiec (wielkopolskie)
Proste prace przy linii produkcyjnej, kontrola wyrobów gotowych pod względem wad wizualnych, składanie kartonów. Wymagany dobry stan zdrowia i kondycja fizyczna, dobry wzrok, spostrzegawczość. Wykonywanie prac zgodnie z instrukcjami, praca z przyrządami pomiarowymi (np. suwamiarka, mikrometr). Zapewnienie terminowej realizacji zadań, dbanie o porządek i organizację własnego stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Częstochowa (śląskie)