STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyłącznie budowlane średnie lub wyższe, znajomość zasad kosztorysowania,dobra znajomość obsługi komputera, odporność na stres, preferencje: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentówpotwierdzających posiadane kwalifikacje np. uprawnienia budowlane, kursy techniczne, szkolenia branżowe (nieświadectwa pracy)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście w godzinach: 08:00-15:00, telefonicznie, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
SPOŁEM PSS RADOM - 2018-09-14 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac przy sortowaniu i obróbce mechanicznej tworzyw sztucznych- odpadów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Ciechanów (mazowieckie)
SKŁADANIE ELEMENTÓW, PÓŁPRODUKTÓW, UKŁADANIE DETALI NA PALETACH DO MALOWANIA, WSTĘPNA OCENA WIZUALNA TOWARÓW, WYPISY ETYKIET, WAŻENIE DETALU, OBSŁUGA PRAS I ZGRZEWAREK, UKŁADANIE KOMPONENTÓW W SKRZYNIACH
kontakt przez OHP - 2016-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
redagowanie pism do płatników i ubezpiecznonych w sprawie postępowań wyjaśniających, a także do instytucji właściwych w krajach członkowskich
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
Prace związane z budową dróg i brukarstwem.Praca na terenie Stalowej Woli i okolicy.
TKGROUP Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-01-12 - Wiskitki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie tatuaży artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzanie zespołem. opracowywanie dokumentacji technologicznej
Przedsiębiorstwo POMIX s.c. - W. Tywoniuk & M. Tywoniuk - 2017-04-24 - Wierzbica (lubelskie)
Obsługa i programowanie frezarek centów obróbczych, obróbka wyrobu zgodnie z dokumentacja technologiczna, wykonywanie róznych częci maszyn na obrabiarkach sterowanych numerycznie.Praca w systemie trzyzmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-07-31 - Osowiec (opolskie)
sortowanie różnego rodzaju odpadów komunalnych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Chojnica (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie elementów do zakładania,zakładanie elementów na zawieszkach wg zaplanowanego harmonogramu,ściąganie produktu końcowego,dbanie i utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, współpraca z załogą, przebieranie i segregacja detali po obróbce, pakowanie detali
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Gorlice (małopolskie)
-
KOM-PLEX MACIEJ SUSZCZEWSKI - 2017-07-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wymagane osoby zrarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy ( program 50+)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO ROZRYWKOWE FANCOM JANUSZ KRUPA - 2015-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnienie prawidłowego utrzymania zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz jej udostępnianie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-07-22 - Biłgoraj (lubelskie)
opiekunka dziecięca w oddziale żłobkowym(godz.pracy 6.30-17.00 wg grafiku)
"CHATKA PUCHATKA" AGNIESZKA SMOLARSKA - 2016-09-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów Poczty Polskiej.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-01-24 - Żary (lubuskie)
Mechanik pojazdów samochodowych*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2017-05-12 - Gryfice (zachodniopomorskie)
SPRZEDAWCA / DORADCA KLIENTA NA DZIALE BUDOWLANYM ORAZ SANITARNO - INSTALATORSKIM, OBSŁUGA KLIENTA, ZATOWAROWANIE ITP
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-08 - Dębica (podkarpackie)
Patrole interwencyjne
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-09-09 - Sady (wielkopolskie)
odbieranie oraz wykonywanie telefonówpisanie pismwysyłanie i odbieranie pocztyobsługa urządzeń biurowychtworzenie baz danychmonitorowanie rynkumonitorowanie przetargów oraz pisanie ofert przetargowychkompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Gdynia (pomorskie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/312245/files/ogloszenie_o_naborze_ds_edukacji.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-03-15 - Tczew (pomorskie)
przywożenie wózków i kijów, przynoszenie pojemników, przywożenie wież i cymbrów, wieszanie produktu na wózkach wędzarniczych, oczyszczanie z nadmiaru solanki, oczyszczanie skóry za pomocą noża z nadmiaru tłuszczu, odcinanie zwisających kawałków mięsa i skóry, wjeżdżanie wózkiem na wagę najazdową, czyszczenie i sprzątanie posadzki wokół stołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Święciechowa (wielkopolskie)
.
Publiczna Placówka Opiekuńczo-Wychowawacza "Dom Dziecka Catharina" w Nowym Siodle - 2016-04-28 - Nowe Siodło (dolnośląskie)
- prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych,- prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie,- sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu,- sporządzanie wymagnej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dotyczących realizacji wydatków budżetowych,- sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Międzychód - 2016-06-08 - Międzychód (wielkopolskie)
Zadania:Prowadzenie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych, prac konserwacyjnych,• Definiowanie materiałów technicznych i części zamiennych potrzebnych do prowadzenia prac,• Utrzymanie pełnej sprawności wszystkich maszyn, narzędzi, instalacja i uruchamianie maszyn, urządzeń,• Diagnozowanie oraz usuwanie awarii urządzeń oraz podzespołów, • Współpraca z operatorami produkcji w zakresie prawidłowej eksploatacji maszyn, napraw i innych interwencji dotyczących sprawności i wydajności maszyn.
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja-Matizol" S.A. - 2017-08-03 - Gorlice (małopolskie)
ochrona osób i mienia- praca w delegacji na terenie całego krajuwynagrodzenie 12,74 zł/h
UMBRELLA SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
BILFINGER GVA REAL ESTATE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-22 - Komorniki (wielkopolskie)