STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń .

Data publikacji: 2016-06-22

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne), wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja), minimum 1 rok doświadczenia w administracji, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, znajomość zasad zwrotu nadpłat płatnikom składek, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Miejsce pracy: Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański. Kontakt: miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku Wydział Spraw Pracowniczych, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, dokumenty należy złożyć do 28.06.2016 r.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. z 2002 r. Nr 101, pozycja 926 z późn.zm.))- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 23.06.2016

Oferta pracy ważna do: 28.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI I DYSTRYBUCJI - od 2 250 PLN

obsługa zagadnień dot. abonamentu RTV, ewidencja korespondencji, sporządzanie pism wyjaśniających
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI - 2 200 - 2 400 PLN

Zapewnienie opracowywania spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRAC INTROLIGATORSKICH MASZYNOWYCH I RĘCZNYCH - od 3 000 PLN

Zapewnia wykonywanie prac introligatorskich maszynowych i ręcznych zgodnie z opisem technologicznym oraz pakowanie i przygotowanie do ekspedycji zleceń poligraficznych. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)

SERWISANT OPON - do 2 300 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; prawo jazdy kat. C mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy Knurów;
DOUBLE STAR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Knurów (śląskie)

GRAPHIC DESIGNER (87 REF. DO 30R.Ż) - od 2 500 PLN

Oferta dla bezrob. do 30 r.ż, Projektowanie Web,CI,UX,POS,POI
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Otwock (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 13,7 PLN

Profesjonalne sprzątanie pomieszczeń eksploatacyjnych, pomieszczeń socjalnych, sanitarnych na terenie Poczty Polskiej w Zabrzu. Praca na 6 i 7 godzin.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zabrze (śląskie)

HUTNIK SZKŁA PRZYUCZENIE DO ZAWODU - od 1 850 PLN

pomocnik hutnika, formowanie szkła ręcznego, podawanie szkła, wkładanie wyrobów do pieca hutniczegojedna zmiana 6-14
Huta Szkła Artystycznego Taras Krynytskyy - 2016-08-25 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

FREZER CNC - od 1 850 PLN

toczenie, frezowanie
Olamet Janusz Żydek - 2016-06-07 - Bytom (śląskie)

KOWAL - od 13 PLN

plastyczna obróbka stali za pomocą młotów ręcznych, kowalskich mechanicznych, wykonywanie odkuwek
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Pszczyna (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 750 PLN

Do zadań pracownika będzie należeć :profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,udzielanie informacji o świadczonych usługach,kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-02 - Jarocin (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PRAWNEJ W DZIALE KOMUNIKACJI I OBSŁUGI PRAWNEJ - 2 400 - 2 800 PLN

Obsługa prawna jednostki, w tym przygotowywanie projektów aktów prawnych i zarządzeń, wzorów rozstrzygnięć administracyjnych, pism procesowych i stanowisk prawnych, udzielanie specjalistycznego poradnictwa prawnego dla osób i rodzin, korzystających z pomocy społecznej, udzielanie konsultacji prawnych w sprawach zgłaszanych przez pracowników w ramach realizowanych zadań, konsultowanie pod względem zgodności z obowiązującym prawem wydawanych decyzji administracyjnych, opracowywanie informacji wynikających ze zmian przepisów prawnych, w tym prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-04-25 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO- ŁADOWARKI - od 2 100 PLN

PRACA JAKO OPERATOR KOPARKO- ŁADOWARKI
"EKOMAX" Kot Mariusz - 2018-06-19 - Polkowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 1 400 PLN

sprzątanie na budowie, mycie okien, drzwi i parapetów
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA ODPISÓW I MIGRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 13,7 PLN

pomoc przy ociepleniach, elewacji, kafelowaniu, murowaniu, płyty gipsowe,płoty
Firma Remontowo - Budowlana Chorąży Tomasz - 2018-04-10 - Skawica (małopolskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KKLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONIT. ST(FP) M - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 800 PLN

praca przy obsłudze kasy fiskalnej, rozliczanie kasy po zakończonej zmianie, obsługa klienta, dbanie o porządek w miejscu wykonywania pracy, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK DRUKARNI - do 13 PLN

praca w drukarni
HUMAN & HUNTER BYLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-14 - Chorzów (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIAW REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.IV.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK DS. CZYSTOŚCI - od 13,7 PLN

oczyszczanie powierzchni utwardzonych,chodników,ścieżek, ścieżek rowerowych, odbiór odpadów zielonych w w workach
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 300 PLN

analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji, określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców, sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych także w razie konieczności ich korygowanie, działanie zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji, realizacje zamówień ze strony klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Pruszków (mazowieckie)

KIEROWNIK BIURA - od 4 210,2 PLN

zarządzanie bierzącymi pracami biura
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK DO PRAC CIĘŻKICH - 997,4 PLN

naprawa, konserwacja, rozbudowa sanitariatów i urządzeń sanitarnych, naprawa i konserwacja sprzętu dydaktycznego i sprzętu sportowego, utrzymanie ładu i porządku wokół budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Biała Podlaska (lubelskie)