STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W INSPEKTORACIE W LESZNIE Leszno oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W INSPEKTORACIE W LESZNIE
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Zygmunta Krasińskiego 36, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W INSPEKTORACIE W LESZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, gospodarka, prawo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądany minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi, wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zarządzania przepływem informacji, orientacja na klienta
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny; odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922); kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.Miejsce składania dokumentów: ZUS Odział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielopolski- Wydział Spraw Pracowniczych pokój 004-005.Termin, do którego należy składać dokumenty: 26.01.2018r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS w Ostrowie Wlkp.Dodatkowe informacje: nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, oferty złożono po terminie nie będą rozpatrywane, do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wysocka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2018
Data dodania oferty pracy: 23.01.2018
Oferta pracy ważna do: 26.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kozia Wieś (świętokrzyskie)
roboty drogowe
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pakowanie owoców, warzyw i mrożonek; obsługa maszyn; praca przy taśmie
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (KRAJOWY REJESTR AGENCJI ZATRUDNIENIA 13243) - 2017-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi, wymiana pościeli, ręczników, mycie okien...
Hotelik Gołdap - 2016-07-27 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Czatkowice (dolnośląskie)
h
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
Wymagane doświadczenie w pracy przy montażu barier energochłonnych oraz przy wykonywaniu oznakowania drogowego pionowego i poziomego. Prace przygotowawcze, prace konserwacyjne i utrzymanie oznakowania w ruchu drogowym. Wykonywanie oznakowania pionowego. Malowanie oznakowania pozimego, przygotowanie podłoża, przygotowanie profili, w tym obsługa elektronarzędzi, montaż barier energochłonnych przy drodze, drobne prace budowlane, ręczne prace transportowe, prace porządkowe na stanowisku pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SMART PLAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o czystość i wysokie standardy higieny w sklepie.
PPHU"GAMA" Sp.J. Rurarz D.,Rutkowski W. i Spółka - 2017-06-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Praca w sklepie monopolowym, obsługa klienta, wykładanie towaru. Sklep całodobowy. Zmiany do ustalenia. Kontakt kandydatów z pracodawcą 501-291-979.Wynagrodzenie na okresie próbnym 11 zł brutto, po okresie próbnym nagocjacja stawki+ premia. Miejsce pracy: ul. Orzechowa Oferta pracy znajduje się w sali: G
Przedsiębiorstwo Usługowe In -Press Jolanta Kwass-Zagórska - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: stanowisko ds. Ewidencji środków trwałych.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów Urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 10. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego / przedmiotu nietrwałego; 11. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 12. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 13. konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych; 14. zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu Urzędu; 15. prowadzenie całokształtu spraw związanym z niszczeniem dokumentów; 16. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 17. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu; 18. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań; 19. koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków; 20. monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie właściwej realizacji zadań mających na celu utrzymanie w sprawności lokali oddziału.Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy).
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Opieka nad dziećmi t trakcie letniego wypoczynku w ośrodku stacjonarnym.Praca w ośrodkach kolonijnych nad Bałtykiem: Puck, Grzybowo itp.
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Grzybowo (pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Rejsztokiemie (podlaskie)
Praca fizyczna, obsługa prasy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Błotnica (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, obsługa terminali, utrzymanie czystości, sprawdzanie terminów przydatności, obsluga kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Radom (mazowieckie)
obsługa maszyn, pił do cięcia profili, rur, listew aluminiowych oraz elementów metalowych, obsługa techniczna fabryki, pakowanie produktów gotowych
FJORD Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przewóz gabarytów, dbanie o powierzony sprzęt, rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
MEGA FRACHT Paweł Zatoń - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
uprawnienia spawacza TIG
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie powierzchni pod powłokę lakierniczą, wykonywanie czynności zwiazanych z renowacja/remontem nadwozia ciężarówek
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-01 - Zielonka (mazowieckie)
sprzedaz
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Ruda (wielkopolskie)
pomocnicze roboty budowlane
FIRMA CORPEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Kwidzyn (pomorskie)
pakowanie, kompletacja towaru, załadunek, rozładunek
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
OCHRONA OBIEKTU NA TERENIE POLKOWIC
Zakład Usługowo-Budowlany WIW-BUD Andrzej Waszak - 2017-05-16 - Polkowice (dolnośląskie)