STANOWISKO ADMINISTRACYJNE Wrocław oferta pracy PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE
Wynagrodzenie: do 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tęczowa 67, 53-601 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Excel średniozawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie srednie ogólnokształcące excel średniozaawansowany biegła obsługa komputera i internetu
Nazwa pracodawcy:
PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8943146282
danePracodawcy_regon: 384543378
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Nazwisko osoby zgłaszającej: Taras Pleniuk
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
STANISŁAWOWSKA 47, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwaPracodawca: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatuPracodawca: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKrajuPracodawca: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosciPracodawca: 0986283
Ulica pracodawcy: STANISŁAWOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.08.2020
Oferta pracy ważna do: 04.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9558c72efb884e34f5d7b934dfbb606c
Podobne oferty pracy
Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy, obsługa klientów, wykladanie towaru
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-02 - Czarna Woda (pomorskie)
obsługa codzienna pojazdu, znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa ruchu drogowego, prowadzenie pojazdu samochodowego przeznaczonego do przewozu osób (powyżej 10 osób); Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Słupsk (pomorskie)
obsługa , programowanie frezarek sterowanych numerycznie, samodzielne wykonywanie detali na podstawie dostarczonych rysunków technicznych
"Mechatronic Engineering" Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę administracyjno biurową komórki obsługi prawnej.Miejsce wykonywania pracy:Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna I piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
składanie mebli, obsługa piły meblowej, oklejarki
IGLOO - Piekary Małgorzata Szymonek - 2017-04-19 - Rogoźnik (śląskie)
organizowanie i koordynowanie całokształtu działań technicznychspecjalistycznych pracowni CKP, we współpracy z zespołamiprzedmiotowymi i opiekunami poszczególnych pracowni, praca w godz. 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2016-01-21 - Opole (opolskie)
Kierowca-handlowiec
Sławomir Gorkowski MARGO II - 2016-02-24 - Załuski (mazowieckie)
Murowanie ścian; brukowanie chodników, podwórek i placów. Praca głównie na terenie woj. małopolskiego i śląskiego, możliwe również wyjazdy na teren całej Polski (kilkudniowe delegacje, pracodawca zapewnia zakwaterowanie). Praca w godzinach: 07:00-17:00.
Szeliga Patryk PATRYKOWÓZ - 2018-12-21 - Klecza Dolna (małopolskie)
Obsługa recepcji i poczty. Zakładanie rezerwacji.
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Damnica; Praca na czas określony: 6 mies., następnie umowa na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DAMNICA - 2020-05-13 - Damnica (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż towarów i usług, transport zamówionych towarów, załadunek, rozładunek
Krim PL sp.zo.o. - 2017-02-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klientów lodziarniprzygotowywanie deserów, gofrów, ciast itp.wykształcenie bez znaczeniabrak wymagań co do stażu i uprawnień
Carmine Urgese Lodziarnia "SAN REMO" - 2016-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Sterowanie maszyną, kontrolowanie stanu technicznego rolek nośnychPraca jednozmianowa, w godz. 7:00-15:00, 160 godz./m-c
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Bystrzyca (dolnośląskie)
nadzór nad zamawianym towarem, obsługa kasy fiskalnej, sumienna obsługa klientów, kwitowanie towarów, dostaw towarów, dbałosć o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE, ROZKŁADANIE, WYDAWANIE TOWARÓW, ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK, DBANIE O PORZĄDEK W MAGAZYNIE, KONSERWACJA SPRZĘTU, MONTAŻ - DEMONTAŻ MONITORÓW PRZEMYSŁOWYCH,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, POŻĄDANE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, POŻĄDANE PRAWO JAZDY KAT. B, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W WOLNE DNI, WYNAGRODZENIE BRUTTO 19,00 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa gości hotelowych i restauracyjnych, prowadzenie recepcji
Helena BARTOSZ P.H.U. "BARTOSZ" - 2019-08-28 - Żagań (lubuskie)
Obsługa rożna
"MAR-TER" S.C. - TERESA PAGÓR, MIKOŁAJ PAGÓR - 2017-04-12 - Łeba (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-19 - Słupsk (pomorskie)
prace magazynowe, rozładunek-załadunek towaru, przewożenie ładunków za pomocą wozka, pakowanie towaru i wydawanie towaru zgodnie z zamowieniemGodziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 13.00 do 21.00
INTER LAND Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-14 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
POMOC W ZAŁATWIANIU SPRAW SOCJALNO-BYTOWYCH UCZESTNIKÓW DDP. WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI SOCJALNYMI W REJONACH W SPRAWACH OSÓB UCZĘSZCZAJĄCYCH DO DDP. KSZTAŁTOWANIE WŁAŚCIWYCH ZACHOWAŃ I POSTAW W STOSUNKACH INTERPERSONALNYCH W ŻYCIU CODZIENNYM,ZAPOBIEGANIE KONFLIKTOM. SPRAWOWANIE OPIEKI NAD UCZESTNIKAMIPODCZAS ZAJĘĆ W DOMU I POZA DOMEM.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie na sieci wodociągowej prac pomiarowych mających na celu wykrywanie wycieków wody, lokalizowanie przebiegu sieci i jej oprzyrządowania, dokonywanie inwentaryzacji podziemnych przewodów orazy wykonywanie teleinspekcji kanalizacjiprowadzenie samochodu służbowego
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i i Kanalizacji sp. z o. o. - 2020-02-24 - Chorzów (śląskie)
Zapewnianie sprawnej realizacji zleceń, raportowanie z wykonania założonych celów zakupowych, na poziomie ilościowym i jakościowym, nadzór nad magazynem.
Firma Konsultingowo-Usługowa "KONTRAKT" B.Dzidkowska sp.j. - 2017-03-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Realizacja aktualnych napraw ślusarskich, obróbka mechanicznych elementów maszyn, urządzeń i przyrządów. Odpowiedni dobór narzędzi do rodzaju obróbki i materiału. Dbałość o dobry stan techniczny używanych maszyn i urządzeń.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-04-25 - Bieruń (śląskie)
Montaż bram i ogrodzeń u zamawiającego- na terenie Wrocławia i powiatu wrocławskiego. Praca na umowę zlecenie, około 120 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00, od pn do pt. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Oferta dostępna w sali F
ESTER P.P.U.H. Mirosław Mełeszko - 2018-12-17 - Małuszów (dolnośląskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
1)dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu komputerowego,2)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania stacji roboczych i obowiązującego oprogramowania w wydziałach i na stanowiskach samodzielnych,3)zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,4)okresowa kontrola sprzętu komputerowego,5)prowadzenie na potrzeby Biura Informatyki ewidencji sprzętu komputerowego,6)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy,7)obsługa aplikacji Web e-portal oraz Systemu Rejestrów Państwowych,8)wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,9)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera, systemów operacyjnych i wykorzystywanych aplikacji,10)prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługi nowoczesnych rozwiązań informatycznych,11)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,12)aktualizacja i administrowanie oprogramowania wdrożonego w Urzędzie,13)kontrola legalności oprogramowania,14)prowadzenie kontroli antywirusowej stacji roboczych,15)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,16)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,17)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)