STANOWISKO ADMINISTRACYJNE Wrocław oferta pracy PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE

Wynagrodzenie: do 3 800 PLN

Zakres obowiązków: Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E

Data publikacji: 2020-08-13

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tęczowa 67, 53-601 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Excel średniozawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie srednie ogólnokształcące excel średniozaawansowany biegła obsługa komputera i internetu

Nazwa pracodawcy:
PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 8943146282

danePracodawcy_regon: 384543378

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatu: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Nazwisko osoby zgłaszającej: Taras Pleniuk

Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
STANISŁAWOWSKA 47, 54-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwaPracodawca: 02

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

danePracodawcy_kodPowiatuPracodawca: 0264

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKrajuPracodawca: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

danePracodawcy_kodMiejscowosciPracodawca: 0986283

Ulica pracodawcy: STANISŁAWOWSKA

Numer budynku pracodawcy: 47

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 14.08.2020

Oferta pracy ważna do: 04.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9558c72efb884e34f5d7b934dfbb606c

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 500 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno - rentowych z zakresu zaopatrzenia emerytalno -rentowego oraz korespondencji.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W GDAŃSKU - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

Obsługa kasy, obsługa klientów, wykladanie towaru
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-02 - Czarna Woda (pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 400 PLN

obsługa codzienna pojazdu, znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa ruchu drogowego, prowadzenie pojazdu samochodowego przeznaczonego do przewozu osób (powyżej 10 osób); Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR FREZAREK CNC - 3 000 - 4 500 PLN

obsługa , programowanie frezarek sterowanych numerycznie, samodzielne wykonywanie detali na podstawie dostarczonych rysunków technicznych
"Mechatronic Engineering" Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI PRAWNEJ(NR 5277) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę administracyjno biurową komórki obsługi prawnej.Miejsce wykonywania pracy:Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna I piętrze,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ MEBLOWY, POMOCNIK STOLARZA - od 2 500 PLN

składanie mebli, obsługa piły meblowej, oklejarki
IGLOO - Piekary Małgorzata Szymonek - 2017-04-19 - Rogoźnik (śląskie)

STANOWISKO DS. TECHNOLOGII PRACOWNI CKP - 2 500 - 3 800 PLN

organizowanie i koordynowanie całokształtu działań technicznychspecjalistycznych pracowni CKP, we współpracy z zespołamiprzedmiotowymi i opiekunami poszczególnych pracowni, praca w godz. 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2016-01-21 - Opole (opolskie)

KIEROWCA-HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

Kierowca-handlowiec
Sławomir Gorkowski MARGO II - 2016-02-24 - Załuski (mazowieckie)

MURARZ/ BRUKARZ - od 19 PLN

Murowanie ścian; brukowanie chodników, podwórek i placów. Praca głównie na terenie woj. małopolskiego i śląskiego, możliwe również wyjazdy na teren całej Polski (kilkudniowe delegacje, pracodawca zapewnia zakwaterowanie). Praca w godzinach: 07:00-17:00.
Szeliga Patryk PATRYKOWÓZ - 2018-12-21 - Klecza Dolna (małopolskie)

RECEPCJONISTA - od 13 PLN

Obsługa recepcji i poczty. Zakładanie rezerwacji.
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ - od 3 200 PLN

Więcej informacji na stronie BIP Urzędu Gminy Damnica; Praca na czas określony: 6 mies., następnie umowa na czas nieokreślony
URZĄD GMINY DAMNICA - 2020-05-13 - Damnica (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż towarów i usług, transport zamówionych towarów, załadunek, rozładunek
Krim PL sp.zo.o. - 2017-02-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

KELNER - BARMAN - od 1 850 PLN

obsługa klientów lodziarniprzygotowywanie deserów, gofrów, ciast itp.wykształcenie bez znaczeniabrak wymagań co do stażu i uprawnień
Carmine Urgese Lodziarnia "SAN REMO" - 2016-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYNY ROZLEWNICZEJ- ROZLEWANIE PARAFINY - od 14,7 PLN

Sterowanie maszyną, kontrolowanie stanu technicznego rolek nośnychPraca jednozmianowa, w godz. 7:00-15:00, 160 godz./m-c
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Bystrzyca (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

nadzór nad zamawianym towarem, obsługa kasy fiskalnej, sumienna obsługa klientów, kwitowanie towarów, dostaw towarów, dbałosć o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 19 PLN

PRZYJMOWANIE, ROZKŁADANIE, WYDAWANIE TOWARÓW, ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK, DBANIE O PORZĄDEK W MAGAZYNIE, KONSERWACJA SPRZĘTU, MONTAŻ - DEMONTAŻ MONITORÓW PRZEMYSŁOWYCH,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, POŻĄDANE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, POŻĄDANE PRAWO JAZDY KAT. B, 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, PRACA W WOLNE DNI, WYNAGRODZENIE BRUTTO 19,00 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KELNER - BARMAN - od 2 350 PLN

obsługa gości hotelowych i restauracyjnych, prowadzenie recepcji
Helena BARTOSZ P.H.U. "BARTOSZ" - 2019-08-28 - Żagań (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - 2 600 - 2 900 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-09-20 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-19 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

prace magazynowe, rozładunek-załadunek towaru, przewożenie ładunków za pomocą wozka, pakowanie towaru i wydawanie towaru zgodnie z zamowieniemGodziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 13.00 do 21.00
INTER LAND Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-14 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - 2 400 - 2 800 PLN

POMOC W ZAŁATWIANIU SPRAW SOCJALNO-BYTOWYCH UCZESTNIKÓW DDP. WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI SOCJALNYMI W REJONACH W SPRAWACH OSÓB UCZĘSZCZAJĄCYCH DO DDP. KSZTAŁTOWANIE WŁAŚCIWYCH ZACHOWAŃ I POSTAW W STOSUNKACH INTERPERSONALNYCH W ŻYCIU CODZIENNYM,ZAPOBIEGANIE KONFLIKTOM. SPRAWOWANIE OPIEKI NAD UCZESTNIKAMIPODCZAS ZAJĘĆ W DOMU I POZA DOMEM.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-06-21 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH I POMIARÓW, KIEROWCA - od 2 600 PLN

prowadzenie na sieci wodociągowej prac pomiarowych mających na celu wykrywanie wycieków wody, lokalizowanie przebiegu sieci i jej oprzyrządowania, dokonywanie inwentaryzacji podziemnych przewodów orazy wykonywanie teleinspekcji kanalizacjiprowadzenie samochodu służbowego
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i i Kanalizacji sp. z o. o. - 2020-02-24 - Chorzów (śląskie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 3 000 PLN

Zapewnianie sprawnej realizacji zleceń, raportowanie z wykonania założonych celów zakupowych, na poziomie ilościowym i jakościowym, nadzór nad magazynem.
Firma Konsultingowo-Usługowa "KONTRAKT" B.Dzidkowska sp.j. - 2017-03-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - od 17 PLN

Realizacja aktualnych napraw ślusarskich, obróbka mechanicznych elementów maszyn, urządzeń i przyrządów. Odpowiedni dobór narzędzi do rodzaju obróbki i materiału. Dbałość o dobry stan techniczny używanych maszyn i urządzeń.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-04-25 - Bieruń (śląskie)

MONTER BRAM I OGRODZEŃ - do 14,7 PLN

Montaż bram i ogrodzeń u zamawiającego- na terenie Wrocławia i powiatu wrocławskiego. Praca na umowę zlecenie, około 120 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00, od pn do pt. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Oferta dostępna w sali F
ESTER P.P.U.H. Mirosław Mełeszko - 2018-12-17 - Małuszów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ I WSPARCIA TECHNICZNEGO UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OBSŁUGI APLIKACJI WEB W BIURZE INFORMATYKI - od 2 100 PLN

1)dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu komputerowego,2)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania stacji roboczych i obowiązującego oprogramowania w wydziałach i na stanowiskach samodzielnych,3)zapewnienie sprawności technicznej i eksploatacyjnej urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,4)okresowa kontrola sprzętu komputerowego,5)prowadzenie na potrzeby Biura Informatyki ewidencji sprzętu komputerowego,6)analizowanie potrzeb Urzędu w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy,7)obsługa aplikacji Web e-portal oraz Systemu Rejestrów Państwowych,8)wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek,9)organizowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie podstawowej obsługi komputera, systemów operacyjnych i wykorzystywanych aplikacji,10)prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie obsługi nowoczesnych rozwiązań informatycznych,11)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie określania potrzeb, parametrów i funkcjonalności oprogramowania,12)aktualizacja i administrowanie oprogramowania wdrożonego w Urzędzie,13)kontrola legalności oprogramowania,14)prowadzenie kontroli antywirusowej stacji roboczych,15)współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z zawieraniem umów dotyczących usług serwisowych oprogramowania funkcjonującego w Urzędzie Miasta Chełm, stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych,16)współpraca przy doborze wykonawców oraz dobór projektów i oprogramowania systemów informatycznych zwiększających sprawność i efektywność działalności Urzędu,17)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)


Wybierz powiat