STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na stanowisku ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska odpowiedzialna będzie za: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów w szczególności z EFS, rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych w szczególności z EFS.Ważniejsze zadania: pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2600-2900 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJUMIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKAW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).2. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w szczególności projektów "miękkich" współfinansowanych z EFS i innych źródeł; mile widziana znajomość języka angielskiego; komunikatywność; kreatywność; umiejętność argumentowania; dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami, w terminie do dnia 26 września 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
praca przy wiertarkach, szlifierkach, wykonywanie konstrukcji stalowych
PHU PIOTR PIOTR JUREK - 2017-07-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierowca autobusu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łochów (mazowieckie)
Zgodny ze stan.
Przedsiębiorstwo Handlowe "AMANDA" Anita Szczotka - 2016-01-26 - Milicz (dolnośląskie)
obróbka termiczna. obróbka wstępna, zamawianie towaru, kalkulacja kosztu wyprodukowania potraw, zarządzanie zmianą
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Staniszów (dolnośląskie)
prace pomocnicze w przygotowywaniu posiłków-kuchnia śląska
RESTAURACJA "CARMEN" ZBIGNIEW MIKULSKI - 2016-09-29 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie ciągnika siodłowego
USŁUGI TRANSPORTOWE - BARBARA KOSUNIAK - 2015-11-26 - Mokrzec (mazowieckie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie technik budownictwa, preferowane wyższe z zakresu budownictwa znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporządzeń związanych z problematyką na stanowisku pracy, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomość obsługi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.9. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. 11. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 15. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych. 17. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenie o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
praca przy montażu konstrukcji stalowych, czyszczenie konstrukcji (szlifowanie, polerowanie)
FERRCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
. naprawa pojazdów samochodowych ogólna
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowychArchiwizacja dokumentówRedagowanie korespondencji z zakresu działania wydziałuPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-06-10 - Słupca (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja i montaż schodów oraz okien i drzwi w siedzibie firmy jak i u klientów firmy na terenie całych Niemiec
Bäthe Treppen GmbH - 2017-10-10 - Niemcy (Niemcy)
Utrzymanie w czystości wyznaczonych powierzchni, pokoi, pomieszczeń socjalnych, gabinetów Uzdrowiska.Praca jedno- lub dwuzmianowa.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
,
B.C. Łukasz Bieńko - 2017-08-02 - Dęblin (lubelskie)
Kierowca kat. C
Maciej Kizior Company Solo - 2017-06-01 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
do uzgodnienia .Miejsce pracy Stacja Paliw w Woli Cichej .
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "INTER-BAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Wola Cicha (podkarpackie)
- przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługio kelnerskiej,- obsługa gości,- sprzątanie ze stołów z zachowaniem odpowiedniej kolejności i warunków higienicznych,- przygotowywanie prostych posiłków,- nakrywanie do stołów,- obsługa urządzeń w części handlowej zakładu gastronomicznego,- obsługa gości wielojęzycznych.
LOGO-LIFT STANISŁAW GOŚ - 2018-01-29 - Karpacz (dolnośląskie)
obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, praca na stoisku mięsnym, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Murowaniec (kujawsko-pomorskie)
zakup materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Prowadzwnie postepowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji i pism, wykonywanie prac związanych z korespondencją, przyjmowanie wniosków, obsługa świadczeniobiorców, obsługa dokumentacji świadczeniobiorców, prace kancelaryjno-sekretaryjne
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów na usługi telekomunikacyjne, telewizja, internet, telefon.
Strzyżowski.Net Janusz Gomółka - 2015-12-31 - Żarnowa (podkarpackie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Praca na stanowisku cieśla.
ANYŻ Anna Zabłotni - 2017-06-22 - Choczewo (pomorskie)
Nadzór, zarządzanie i kontrola pracy grupy pracowników. Praca przy produkcji maszyn rolniczych. Praca w godzinach 06.00 - 14.00, 14.00 - 22.00. Kontakt osobisty w godz. 8.00-15.00.
P.P.H.U. VOLANT D. GRABOWSKI U. GRABOWSKA s.c. - 2017-11-22 - Nowe Opole (mazowieckie)
piekarz
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Radziki Duże (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Białystok (podlaskie)
Instalatorstwo przemysłowe. Praca na terenie całego kraju, również w delegacji. Okres próbny trwa 3 miesiące.
PPUH INSTAL-BUD - 2016-07-27 - Śrem (wielkopolskie)
Pomoc podczas prac glazurniczych. Wykształcenie min. zawodowe, 1 rok doświadczenia. j. ukraiński - komunikatywny
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Mysłowice (śląskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji,3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi,7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych,8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-29 - Chełm (lubelskie)
prace ogólnobudowlane na hali, układanie płytek, malowanie, gipsowanie
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)