STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-10-22

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opracowanie wniosków emerytalno-rentowych dotyczących przyznania, zmiany uprawnień oraz naliczenia kapitału początkowego, przygotowanie projektów pism do klientów, dokonywanie rozliczeń świadczeń z tytułu osiąganych przychodów. WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 4.11.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, - rozwój zawodowy, - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów, - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych, - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną, - nadesłanych dokumentów nie zwracamy, - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym, - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat Warszawa Praga Północ ul. 11 Listopada 15 a 03-446 Warszawa SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 23.10.2019

Oferta pracy ważna do: 04.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9010de1cc9dd84c616bf2f08ba383b2

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIAW REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.IV.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA C+E - od 1 900 PLN

transport międzynarodowy
LARGO Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

wyrabianie i pieczenie pieczywa
Balviten Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, rozmieszczanie towaru w magazynie. Godziny stażu 8-16
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Nowe Boryszewo (mazowieckie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, STRATEGII I REWITALIZACJI W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/483750/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_po
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-08-28 - Tczew (pomorskie)

GLAZURNIK - MŁOCHÓW - od 1 850 PLN

wykonywanie prac glazurniczych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Młochów (mazowieckie)

PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI(NR 5079) - od 2 000 PLN

- wykonywanie usług poligraficznych w tym kopiowanie, oprawa prac dyplomowych, laminowanie, bindowanie, prowadzenie stosownej ewidencji oraz rozliczeń finansowych,- zamówienie artykułów biurowych i ich odbiór,- przewóz osób i mienia,- wydawanie sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - do 2 000 PLN

1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.
Urząd Miasta Chełm - 2016-02-25 - Chełm (lubelskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 1 850 PLN

Opieka nad osobami starszymi. Pomoc w codziennych czynnościach. Organizowanie czasu wolnego.
Dom Opieki "MARION" Paweł Kowalik - 2016-05-17 - Krubin (mazowieckie)

KUCHARZ - do 4 000 PLN

Sporządzanie potraw z zakresu tradycyjnej kuchni koreańskiej, zaopatrywanie stanowiska pracy w surowce i półprodukty do przyrządzanych potraw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

POZOSTALI MASARZE - od 1 100 PLN

Praca na hali zakładu, załadunek i rozładunek mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Broszki (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 350 PLN

rozładunej i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeńśtwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-04-25 - Komorniki (wielkopolskie)

WĘDLINIARZ - od 2 100 PLN

PRODUKCJA WĘDLIN
SOKOŁÓW S.A. - 2018-06-08 - Koło (wielkopolskie)

STANOWISKA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ROZLICZEŃNIERUCHOMOŚCI - 2 800 - 3 500 PLN

kontrola stanowisk, sekcji, działów i odrębnych jednostek organizacyjnych w zakresie określonym przez pracodawcę, sporządzanie rozliczeń kosztów i przychodów nieruchomości.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-03 - Opole (opolskie)

POMOCNIK OPERATORA TRAKA - od 2 100 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Wągródka (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ - 2 800 - 3 200 PLN

-Prace budowlane na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 511-706-874
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO - INŻYNIERYJNE "PERFEKT" MACIEJ IGLEWSKI - 2018-04-24 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 370 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ladunków. Rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania. Zapewnienie bezpieczeństwaprzesyłek i ładunku pocztowego. Sporządzanie dokumentacji eksplaoatacyjnej
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - do 2 500 PLN

Obsługa klienta.
DPK Lombard S.C. - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)

DOZORCA/ OCHRONA - do 2 100 PLN

Dozór, ochrona obiektu.
PPU ARMA KROSNO SP. Z O.O. - 2018-08-07 - Bronisze (mazowieckie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 250 PLN

mile widziane wykształcenie zasadniczedobra organizacja pracy, działanie pod presją czasudźwiganie powyżej 20 kgrozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego2 zmianyumowa na czas określony (zastępstwo)wynagrodzenie: 2250 zł brutto
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KSIĘGOWA/-Y, PEŁEN ETAT - od 2 800 PLN

KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW,UZGADNIANIE EWIDENCJI Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ,VAT, FAKTURY, REJESTRYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM EXCELA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE-NIE JEST WYMAGANEWYNAGRODZENIE 2.800,00 BRUTTO+DODATEK STAŻOWY (UZALEŻNIONY OD STAŻU)GODZINY PRACY 7:45-15:45CV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "NABÓR - KSIĘGOWA/-Y. PEŁEN ETAT";SZCZEGÓŁY DOYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMENTÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE http://www.zachodniopomorska.ohp.pl/komunikaty/nabor do ZWK OHP
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 200 PLN

Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPOATACJI NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: instalacja sanitarna, inżynieria środowiska) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.4.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży sanitarnej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci i instalacji sanitarnych,uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji sanitarnych i sieci, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji i rozliczenie mediów w branży sanitarnej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacyjnym, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, nadzorowanie, kontrolowanie robót sanitarnych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń sanitarnych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych obiektów z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie i realizowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych kotłowni, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji sanitarnych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży sanitarnej, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń technicznych oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; rozliczanie dostaw i zużycia mediów technicznych i paliw do wytworzenia energii cieplnej, realizowanie zadań z zakresu ochrony p- poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 200 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Marek Wąsiewicz - 2018-05-04 - Blizanów (wielkopolskie)

ASTYSTENT PROJEKTANTA (Z DOŚWIADCZENIEM) - od 2 333 PLN

Kreślenie rysunków elementów żelbotowyych i stalowych, współpraca z innymi biurami projektowymi, fabryką i budową, przygotowanie zestawień, spisów, dokumentacji projekktowej, uczestnictwo w anglojęzycznych projektach.
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 2 600 PLN

Montaż i demontaż rusztowań, transport materiału.
Multiserwis Sp. z o.o. - 2019-10-22 - Krapkowice (opolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 26,92 PLN

Praca z dziećmi w dwóch grupach: grupa uczniów klas II-III oraz grupa uczniów klas IV-VII. Wynagrodzenie za godzinę pracy zgodnie z poziomem wykształcenia i awansem zawodowym - art. 35 ust.3 ustawy Karta Nauczyciela
Szkoła Podstawowa w Draganowej, Gmina Chorkówka - 2017-09-22 - Draganowa (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 400 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - 2 100 - 2 400 PLN

Wykształcenie zawodowe budowlane; roczne doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: prace ogólnobudowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Gliwic;
"Wolimpex" P.B.P.U.H - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)


Wybierz powiat