STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. planowania i szkolenia realizuje zadania w sprawach zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej.Ważniejsze zadania: opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie planów oraz powiązanej dokumentacji w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej; przygotowywanie planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego; organizowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie prowadzonych spraw oraz dokumentacji w tym zakresie; udział w prowadzonych kontrolach; przygotowanie posiedzeń i obsługa kancelaryjna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego miasta Słupska; pełnienie uzupełniających dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozwijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenia stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; nadzorowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń na terenie miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień w zakresie spraw prowadzonych przez Referat; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorcami miasta, a także Siłami Zbrojnymi w zakresie realizacji zadań dla potrzeb be4zpieczeństwa ludności i obronności państwa.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała; praca w godzinach nocnych; praca w budynku i w pomieszczeniach bez usprawnień i udogodnień dla osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA I SZKOLENIAW SAMODZIELNYM REFERACIE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o specjalności: obronność, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe; poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub w przypadku jego nie posiadania pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; co najmniej 3- letni staż pracy na stanowisku związanym z obronnością, bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym; znajomość przepisów ustaw o stanach nadzwyczajnych, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o działaniach antyterrorystycznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.2. Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat B; umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych; znajomość programów biurowych; całodobowa zdolność do pracy, w tym w godzinach nocnych; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres i zmęczenie; analityczne myślenie; zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji; radzenie dobie w sytuacjach kryzysowych; samodzielność; umiejętność analityczna; umiejętność zrozumienia czytanego tekstu i jego właściwej interpretacji; umiejętność prowadzenia szkoleń; właściwe wysławianie się.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub w przypadku jego nie posiadania pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. planowania i szkolenia w Samodzielnym Referacie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w terminie do dnia 26 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.06.2017
Oferta pracy ważna do: 26.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na terenie nowego Dworu Mazowieckiego, według zleceń.konserwacja instalacji sanitarnej i kanalizacyjnej,montaż instalacji wodnych,drobne prace naprawcze
SKARMET Wioletta Swatek-Przyczka - 2018-08-14 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
• wsparcie w pracy i w obowiązkach Kupca Działu Projektowego• bieżące opisywanie faktur• archiwizowanie skór i komponentów w systemie• przygotowywanie dokumentacji zakupowej, raportów i zestawień• analizowanie stanów magazynowych Działu Projektowego dla optymalizacji zamówień• realizowanie zadań związanych z administracją danych w systemie
Gino Rossi S.A. - 2016-10-13 - Słupsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Szcvzegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/316841/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_organizacji_pozarzadowych_WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-22 - Tczew (pomorskie)
Operator koparki
"WOJTPOL" T.WOJTYSIAK, Z.KRZEŚNIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-26 - Kozienice (mazowieckie)
Prace wykończeniowe w budownictwie, a także elewacyjne i ociepleniowe. Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż pracy 2 - 3 lat, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w terenie. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. po godz. 17. 604-258-448, 692756196.
Firma Budowlana "HENAM" Klas Mirosław - 2016-01-28 - Luzino (pomorskie)
prace remontowo-budowlane
Przedsiębiorstwo Usługowo-Remontowe Robert Majusiak - 2016-03-21 - Jarocin (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia, najwazniejsze są chęci do pracy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
ZESPÓŁ EDUKACYJNY W BYTNICY - 2018-07-23 - Bytnica (lubuskie)
numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa ciągnika rolniczego, praca w godzinach 7:00-15:00
DREW-KOR Roland Kmak - 2016-08-31 - Opole (opolskie)
Rejestracja wizyt, pomoc przy dokumentacji medycznej, znajomość technik i narzędzi wykorzystywanych w stomatologii (praca na cztery ręce), organizacja pracy gabinetu (dbanie o sprzęt i narzędzia oraz utrzymanie czystości w miejscu pracy).
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Poradnia Stomatologiczna Biały Ząbek - 2017-03-10 - Ciechanów (mazowieckie)
wstępna rozmowa i rozeznaie potrzeb klienta, analziowanie potrzeb klienta, analiza rynku i wyszukiwanie dostępnych rozwiązań
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Sztum (pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towarów. Obsługa klienta. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-27 - Wręczyca Wielka (śląskie)
Dowóz towarów do klienta, obsługa mazgazynu.
KAMAN s.c. Klaudia i Arkadiusz Nowaccy - 2016-08-11 - Racibórz (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące spraw organizacyjno-administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie sekretariatu Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorowych dot. zadań realizowanych przez Wydział; zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe; prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników; prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej; prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału; obsługa systemu korespondencji komputerowej; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie realizacji zadań administracji geologicznej powierzonych w drodze porozumienia; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
Montaż, naprawa pojazdów
AMP SERWIS Marek Gromadzki - 2017-12-13 - Pabierowice (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JAREKS Wiesław Fajtek - 2017-08-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Monitorowanie obiektu - dworca PKP w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i powiadamianie firm serwisowych w przypadku awarii. Współpraca ze Służbą Ochrony Kolei. Praca przed monitorem komputera.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Częstochowa (śląskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
Prace biurowe.
Polska Grupa Farmaceutyczna Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania i obrotu nieruchomościami stanowiącymi mienie gminy
Urząd Gminy w Kamieniu - 2017-11-07 - Kamień (lubelskie)
operator pras mimośrodowych
HAUTEC POLSKA Sp.z o.o. - 2017-08-22 - Skawina (małopolskie)
Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/307392/files/ogloszenie_o_naborze__2_.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-02-18 - Tczew (pomorskie)
Praca w Sklepie "Delikatesy Passa".Obsługa klientów przy kasie i na stoisku handlowym, dbanie o estetykę sklepu, zamawianie asortymentu.
Firma Handlowo-Usługowa "Brusta" Stanisław Blicharz - 2017-03-13 - Borowa (podkarpackie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-01-10 - Piła (wielkopolskie)
POMOC BIUROWA, KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI Z ZAGRANICY, DOKUMENTACJA BIUROWA, OBSŁUGA PROGRAMÓW TYPU OFFICE
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Skierniewice (łódzkie)
praca na 1/2 etetu, może być emeryt z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności w stopniu znaczym
SANPRO CONSULTING BPO SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)